.....................



آموزش خیاطی با خانم عمرانی/09109483228

مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم می تواند با ت.جه به فن بیان شیوا و ساده این بانوی هنرمند شما را با تمامی مباحث سخت و پیچیده خیاطی اشنا نماید. شما کافیست تا هر متربه که اموزشی را می بیند خیلی وزد آنرا درون منزل تمرین و تکرار کنید و اگر جایی را مشکل داشتید مجددا به تماشای ان نشسته و با این روش می توانید خیلی زود از پس تمامی نیازهای خود در زمینه خیاطی بر آیید.

مجموعه cd اموزش خیاطی خانم عمرانی که البته در سری های جدی به منظور کاهش حجم در قالب دی وی دی ارائه شده است حاصل زحمات بیش زا دو دهیه خانم عمرانی است و شما در واقع با هزینه ای اندک می توانید کلیه اموزش های ایشان که در طی سالیان گذشته در شبکه سیمای خانواده پخش شده است را به صورت یکجا دریافت نمایید و در یک ملاس آموزشی با بیش از 200 ساعت آموزش تصویری شرکت نمایید. در طول این دوره شما با بیش از 400 تکنیک جدید آشنا خواهید شد و مطمئن باشید هر انچه که در زمینه هنر خیاطی نیاز دارید را می توانید در طول این دوره بیابید.

مشخصات فنی مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی به شرح زیر می باشد :

 

نام محصول آموزشی : آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم
استاد راهنما : سر کار خانم سیما عمرانی
متد مورد استفاده : سادریک
زبان آموزشی : فارسی
تعداد دی وی دی : 24 عدد (به صورت کامل-ما تنها فروشگاهیی هستیم که مجموعه فوق را با قیمتی پایین تر و در دیسک های کیفیت عرضه می کنیم.)
فرمت محصول : قابل پخش در تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر و لپ تاپ
کیفیت صدا و تصویر : خوب
گارانتی محصول : دارد (در صورت خراب بودن هر دیسک به صورت رایگان برایتان تعویض خواهد شد.)

پیشنهاد می شود اگر می خواهید در زمینه خیاطی واقعا به مهارت بالایی دست یابید علاوه بر اینکه اقدام به تهیه مجموعه دی وی دی های ایشان می کنید همزمان مجموعه کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی که در چهار جلد به چاپ رسیده است را تهیه و به صورت همزنان از هر دو مجموعه در جهت یادگیری این هنر استفاده نمایید.قطعا با استفاده از این دو مجموعه و با کمی تلاش و پشتکار می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی مسیر چند ساله را طی نمایید.

با آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید در زمان کوتاهی این هنر را یاد بگیرید. آموزش خیاطی خانم عمرانی با زبانی ساده و به روش سادریک این هنر را به شما می آموزد

پکیج کامل آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

خیاطی یکی از هنرهای در کشور ما است که یک حرفه نیز محسوب می شود. آموزش خیاطی خانم عمرانی به زبان ساده و با متد سادریک در دسترس علاقمندان به این فن و این هنر قرار گرفته است. خیاطی با خانم سیما عمرانی می تواند با توجه به بیان تمامی نکات، شما را ظرف مدت کوتاهی به بهترین ها در این زمینه تبدیل نماید. تنها کافی است کمی استعداد و علاقه داشته باشید تا با کمک خیاطی های خانم عمرانی و پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی در این زمینه آموزش های لازم را دریافت کرده و توانایی دوخت لباس های زیبا را بدست آورید. قیمت آموزش خیاطی خانم عمرانی بسیار مناسب بوده و برای شما به عنوان هنرآموزان این فن بسیار مقرون به صرفه می باشد.
هنر زیبای خیاطی
یکی از هنرهای فوق العاده که از دیرباز برای تهیه لباس مورد نیاز بشر بوده است، خیاطی می باشد. این هنر در کشور ما نیز طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر افراد لباس های زیبای دست دوز را که دقیقا با سایز و استیل هیکل آن ها همخوانی دارند را به لباس های آماده ترجیح می دهند.

اساتید مختلف فن در طول این سال ها به منظور راحت تر شدن کار و با توجه به امکانات مختلف، متد های مختلفی را برای این فن ابداع کرده اند که افراد نیز بر اساس سلیقه، نوع کارایی و حتی میزان راحتی در یادگیری، هر کدام از این متدها را انتخاب و آن را می آموزند. فراگیری این هنر نه تنها می تواند یک سرگرمی زیبا و لذت بخش برای شما باشد، بلکه کمک زیادی در اقتصاد خانواده خواهد کرد.

پکیج آموزشی خیاطی خانم سیما عمرانی

سرکار خانم سیما عمرانی یکی از اساتید این فن
هنر خیاطی در کشور ما توسط اساتید مختلفی آموزش داده می شود که یکی از این اساتید که با زبان شیوا این فن را به علاقمندان می آموزند، سرکار خانم سیما عمرانی مربی خیاطی هستند. خانم عمرانی خیاطی را با متد فوق العاده سادریک آموزش می دهند و آموزش خیاطی خانم عمرانی با این روش بسیار کاربردی و فوق العاده است. ایشان کلاس های حضوری و غیرحضوری را برگزار می کنند و در تلویزیون نیز در شبکه های مختلف برنامه های آموزش خیاطی دارند.

همچنین می توانید فیلم های آموزش سیما عمرانی مدرس خیاطی را در اینترنت و آپارات دنبال نمایید و یا کتاب های آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی را که برای علاقمندان به این حرفه تدارک دیده اند را تهیه نمایید و این هنر زیبا را یاد بگیرید. راه دیگر برای آموزش خیاطی، تهیه دی وی دی و یا سی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی می باشد که برای افرادی که دوست دارند تا این آموزش ها را در خانه داشته باشند، تهیه شده است.

 

آموزش خیاطی با خانم عمرانی
در صورتی که به خیاطی علاقه دارید و می خواهید نه تنها از این کار و دوخت لباس های مختلف لذت ببرید، بلکه قصد دارید برای خود و سایر اعضا خانواده لباس های زیبا بدوزید و به اقتصاد خانواده خود کمک کنید. مزیت فراگیری خياطي خانم سيما عمراني در این است که به راحتی می توانید هر مدلی را که دیدید و آن را پسندیدید با این روش بدوزید.

در خیاطی خانم عمرانی اموزش لباس و سایر لوازم مورد نیاز در خانه گنجانده شده است. در پکیج کامل آموزشی این استاد انواع لباس، شلوار، بلوز، لباس شب، پیراهن های مردانه و زنانه، لباس کودک و بسیاری چیزهای دیگر آموزش داده شده است.

همچنین در آموزش خیاطی سیما عمرانی می توانید انواع دستگیره، روکش قوری، دم کنی، دستگیره های فانتزی، پیشبند و … لوازم دیگر را بدوزید و با کمی تغییر در الگوی اصلی آن ها طرح های جدیدی داشته باشید. این آموزش ها با زبانی بسیار ساده بیان شده و تمام نکات آن نیز در آموزش خیاطی خانم عمرانی ذکر شده است.

مشاوره و خرید تلفنی :09101717765
پرداخت درب منزل : 165 هزار تومان(کلیک کنید)

خرید آنلاین :142 هزار تومان(کلیک کنید)

خانم عمرانی و آموزش خیاطی در تلویزیون
شاید شما بارها و بارها از افراد مختلف که دوره های خیاطی را گذرانده اند نام خیاطی خانم عمرانی را شنیده باشید؛ اما نمی دانید که ایشان چگونه تدریس می کنند و روش آموزش خیاطی خانم عمرانی به چه صورتی است. بدین منظور می توانید آموزش های ایشان را در برنامه های مختلف تلویزیونی دنبال کرده و با ایشان و روش تدریس این استاد گرانقدر بیشتر و بهتر آشنا شوید.

خانم عمرانی سالیان سال است که در زمینه خیاطی آموزش هایی را در شبکه های مختلف تلویزیونی و حتی اینترنتی ارائه کرده و خیاطی ساده سیما عمرانی یکی از آموزش های پرطرفدار می باشد. شما می توانید آموزش خیاطی خانم عمرانی را در تلویزیون، اینترنت، اینستاگرام، آپارات، یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی دنبال نمایید. اما قطعا بهترین راه برای آموزش خیاطی جدید سیما عمرانی خرید کتاب ها و پکیج کامل آموزش های ایشان است.

 

منبع نوشته های یالا


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:19


در جلد دوم آموزش خیاطی خانم عمرانی:/09109483228

با آموزش گام به گام خیاطی خانم عمرانی به روش سادریک از خیاطی لذت ببرید
با تهیه پکیج کامل آموزش خیاطی خانم عمرانی و فراگیری هنر خیاطی بسیار ساده تر خواهد بود. با کمک این آموزش ها، شما در زمان بسیار کوتاهی به یک خیاط خبره و زبردست تبدیل خواهید شد، به گونه ای که هیچکس باور نکرده و لباس های دوخته شده توسط شما مایه تعجب همگان خواهد بود.

با داشتن این پکیج به عنوان یک مجموعه کامل از خیاطی در واقع مانند این است که در حدود 200 فایل آموزشی مجزا را دارا هستید که هر زمان بخواهید می توانید از آن ها استفاده نمایید. آموزش خیاطی خانم عمرانی به صورت فایل بندی شده و کاملا مجزا در دی وی دی های مجزا قرار دارد.

خیاطی یکی از هنر هایی است که بسیاری از خانم ها علاقه مند هستند تا با اصول ان به صورت دقیق آشنا شوند. می توان اموزشگاه های زیادی را یافت که درباره مبحث آموزش خیاطی در حال برگزاری دورهای مختلفی هستند اما ما در فروشگاه وردسا برای شما علاقه مندان به این رشته محصولی بی نظیر را آماده کرده ایم با نام آموزش خیاطی خانم عمرانی . این محصول بی نظیر یکی از پر فروش ترین و کامل ترین محصولاتی است که در این زمینه روانه بازار شده است.

 

مجموعه فوق در دو سری یک و دو ارائه شده است. سری اول این اموزش در 17 دی وی دی عرضه شده است و شامل کلیه کارهای خانم عمرانی می شود که در طول چند سال گذشته انجام داده اند و اما سری دوم در قالب 5 دی وی دی عرضه شده و شامل آخرین کارهایی است که توسط خانم سیما عمرانی انجام شده است. شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه ما همین الان به راحتی اقدام به سفارش یک و یا هر دو مجموعه به صورت همزمان نمایید و در کمتر از چند روز درب منزل خود محصول خیاطی را دریافت کرده و سپس وجه کالا را بپردازید.روش های خرید این محصول به شرح ذیل می باشد :

 

در این مجموعه ارزشمند شما می توانید خیاطی را به صورت کامل و در کمترین زمان ممکن فرا گرفته و تبدیل به یک خیاط ماهر شوید.خیاطی خانم عمرانی که برایتان اماده کرده ایم شامل بیش از ده ها ساعت آموزش تصویری است و بیش از 400 تکنیک جدید را می توانید در طول این دوره به خوبی فرا بگیرید.متدی که در این دوره خواهید اموخت متد سادریک است. این روش از خیاطی تویط خود خانم عمرانی ابداع شده و ایشان با روشی بسیار ساده به توضیح مباحث سخت ودشوار خیاطی خواهند پرداخت . خواهید دید که چقدر می توان به راحتی خیاطی را آموخت و به سادگی تبدیل به یک خیاط حرفه ای شد.

 

شما با هزینه ای اندک می توانید با در اختیار داشتن مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی هم در وقت خود و هم در پول خود به خوبی صرفه جویی نموده و تحت نظر حرفه ای ترین استاد خیاطی ایران سرکار خانم سیما عمرانی به یادگیری مشغول شوید.البته باید بدانید که اگر آروزی رسیدن به مهارت بالایی در خیاطی را دارید علاوه بر داشتن یک مجموعه آموزشی خوب باید حتما تلاش و پشتکار بالایی به خرج دهید تا بتوانید به موفقیت در این رشته دست یابید. نباید نا امید شوید و دست از تلاش بردارید و در ادامه این مسیر با همه سختی هایش کنار امده تا به نقطه مورد نظر خود برسید.

مجموعه ارزشمند آموزش خیاطی خانم عمرانی سال ها از شبکه سیمای خانواده پخش می شد و در زمان پخش این برنامه خانم های زیادی با علاقه فراوان پای این برنامه می نشستند و با دقت به نکات اموزشی آن توجه می گردند. همین استقبال بیش از حد از سری آموزش های خطای ارائه شده توسط ایشان باعث شد تا در قالب یک مجموعه کلیه اموزش هایی که از سال اول تا کنون در برنامه های تلویزیونی انجام داده اند را به بازار عرضه نمایند.

مهمترین خصوصیت این محصول ارزشمند در مقایسه با دیگر آموزش هایی که می توان در زمینه خیاطی یافت را می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

ساده بودن مفاهیم آموزشی که در این برنامه گنجانده شده است و به بررسی نکات ریز و درشت خیاطی می پردازد.
شما توسط یکی از حرفه ای ترین مدرس های خیاطی حال حاضر ایران اموزش خواهید دی که این خود بزرگرتین مزیت این دوره می باشد.
اصول آموزش خیاطی به صورت مرحله به مرحله و قدم به قدم به تمامی هنر اموزان اموزش داده خواهد شد.
در مقایسه با حجم و تعداد دیسک های دریافتی محصول فوق از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

برای بسیاری از افراد شاید این سوال پیش امده باشد که در این 22 دی وی دی به چه اموزش هایی پرداخته شده و چه چیزی را به ما نشان می دهد.در ادامه به معرفی تنها برخی از این آموزش ها می پردازیم :

روش دوخت وسایل آشپزخانه
آموزش دوخت انواع چادر نماز
روش دوخت انواع چادر ملی
روش صحیح کوچک کردن انواع لباش های خیاطی
آموزش دوخت و برش لباس های راحتی
روش صحیح دوخت انواع پیش بند
روش دوخت انواع سرویس آشپزخانه
نحوه دوخت انواع لباس نوزاد
آموزش صحیح دوخت پیراهن های مردانه
روش دوخت کیسه سبزی
و…. صد ها عوان دیگر که می توانید با تهیه این مجموعه ارزشمند از انها استفاده نمایید.

در فروشگاه وردسا شما علاوه بر این مجموعه ارزشمند می توانید به صورت همزمان و یا به صورت جدا کتاب خیاطی خانم عمرانی که در چهار جلد تدوین شده است را تهیه نمایید.این چهار جلد کامل ترین کتاب هایی هستند که در زمینه خیاطی می توانید در بازار بیابید.

 

سرفصل های دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی
زمانی که شما پکیج کامل آموزش سیما عمرانی مربی خیاطی را تهیه نمایید، دارای دی وی دی هایی خواهید بود که مطالب خیاطی با زبانی شیوا در آن بیان شده است و همچنین از کیفیت ضبط و تصاویر بسیار بالایی برخوردار می باشد.

در پک اموزش خیاطی خانم عمرانی، 24 دی وی دی آموزشی قرار دارد که هر کدام به صورت مجزا دارای سرفصل هایی هستند. این مجموعه به گونه ای تهیه شده که شما پس از گذراندن تمام مراحل آموزش خیاطی خانم عمرانی و پس از پایان آموزش این 24 دی وی دی، تبدیل به یک خیاط حرفه ای خواهید شد.

 

آیا خانم عمرانی کتابی هم در زمینه خیاطی دارند؟
در کنار تهیه سی دی ها و یا دی وی دی های آموزشی این مربی گرانقدر و همچنین برای اینکه نکات ریز را جزء به جزء داشته باشید و بتوانید سطح مهارت خود را بالا ببرید، برای علاقمندان کتاب آموزشی نیز منتشر شده است. از آنجایی که برخی از افراد از طریق کتاب و با خواندن آن بهتر مطالب را یاد می گیرند، آموزش خیاطی سرکار خانم سیما عمرانی در 4 جلد در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 

مجموعه کتاب های آموزش خیاطی خانم عمرانی
همانطور که گفته شد ایشان مطالب آموزشی خود را در 4 جلد در اختیار علاقمندان قرار داده اند.

در جلد اول:
دوستداران یادگیری خیاطی در جلد اول با اصول کلی و توضیحات اولیه در رابطه با خیاطی آشنا شده و در رابطه با متد سادریک که ایشان آن را آموزش می دهند، بیشتر خواهند دانست.

در جلد دوم آموزش خیاطی خانم عمرانی:
در این جلد مباحث پایه خیاطی که در جلد اول به آن ها اشاره شده است را به صورت تکمیلی می توانید مطالعه نمایید.

در جلد سوم:
در این جلد از آموزش خیاطی بروش خانم عمرانی با انواع مانتو ها و دوخت آن ها، بخصوص مانتوهای فانتزی که امروزه طرفداران زیادی نیز دارد، آشنا شده و دوخت آن ها را به طور کامل یاد خواهید گرفت.

جلد چهارم:
در این جلد از آموزش خیاطی خانم عمرانی، با دوخت انواع لباس های کشی آشنا شده و از آنجایی که کار با پارچه های کشی و دوخت لباس های کشی ریزه کاری های مخصوص به خود را دارد، تمام نکات مربوط به این سبک پارچه و لباس ها را فرا خواهید گرفت.

پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی

مزیت استفاده از پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی
مطمئن باشید که با تهیه پکیج کامل آموزش خیاطی خانم عمرانی، مجموعه کاملی از آموزش خیاطی را همیشه در کنار خود خواهید داشت. این پکیج که شامل 24 دی وی دی آموزشی است، بیش از 200 ساعت آموزش مفید را در خود جای داده است که در آن ها تمام نکات و تکنیک های خیاطی و روش سادریک بیان شده است.

یکی از مزایای تهیه و خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی این است که همیشه و در همه جا می توانید این آموزش ها را با خود و در کنار خود داشته باشید و در هر زمان که مایل بودید از آن ها استفاده نمایید. در ضمن تهیه آموزش خیاطی خانم عمرانی قطعا بسیار مقرون به صرفه تر از شرکت در کلاس های حضوری خواهد بود. زیرا نه تنها در هزینه کلاس ها صرفه جویی می شود بلکه از خانه بیرون نرفته و بدون صرف هزینه بابت رفتن به کلاس و صرف وقت اضافه، می توانید آن ها را در منزل به راحتی یاد بگیرید.

در واقع شما با پرداخت کمترین میزان هزینه برای دیدن آموزش خیاطی توسط یکی از مجرب ترین مربیان این حرفه، کلیه آموزش ها را در اختیار خواهید داشت.

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:18


آموزش خیاطی خانم عمرانی، کاملترین مجموعه آموزشی در زمینه خیاطی در ایران/09109483228

در پکیج خیاطی خانم عمرانی چه مطالبی وجود دارد
در دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی می توان مطالب زیر را فرا گرفت:

1- در وی دی شماره 1: مقدمه خیاطی، روش صحیح اندازه گیری، دوخت وسایل آشپزخانه، پیش بند، دستکش آشپزخانه، انواع چادر، دوخت زیپ و بسیاری موارد دیگر را فرا خواهید گرفت.

2- در دی وی دی دوم از این مجموعه: دوخت ست کامل لوازم نوزاد، چند نوع آستین، سارافون، شنل و بسیاری موارد دیگر را خواهید آموخت.

3- در بخش سوم: یقه، آستین، پیراهن، دامن، پیراهن مردانه و بسیاری موارد دیگر آموزش داده می شود.

4- در بخش چهارم: تمام مطالب مربوط به دوخت شلوار، از اندازه گیری تا برش و سایر نکات دوخت آن، آموزش داده می شود.

5- در بخش پنجم از آموزش خیاطی خانم عمرانی چند مدل دامن، تونیک، یقه و مطالبی از این دست را فرا خواهید گرفت.

6- دوخت سجاف و انواع آن، آستین و نکات مربوط به بالاتنه کوتاه در این مرحله از آموزش خیاطی خانم عمرانی قرار می گیرد.

7- اندازه گیری دامن و دوخت انواع دامن را یاد گرفته و در رابطه با دوخت مقنعه و انواع آن نیز مطالبی عنوان می شود.

8- در بخش هشتم و یا دی وی دی هشتم به مبحث پرنکته آستین پرداخته می شود و آموزش هایی نیز در رابطه با شنل عروس و انواع آن بیان می شود.

9- در قسمت نهم آموزش خیاطی خانم عمرانی، چند مدل دامن، چادر ملی و مانتو آموزش داده می شود.

10- در دی وی دی شماره 10، بیشتر به بحث یقه ها و انواع آن پرداخته شده است.

11- در این آموزش در رابطه با اشکالات اندامی که مهمترین مبحث در خیاطی است، صحبت می شود. همچنین در رابطه با چند دامن و چند نوع یقه آموزش های لازم داده شده است.

12- دوستان علاقمند به انواع مدل های دراپه می توانند به این دی وی دی مراجعه نمایند.

13- در این بخش به آموزش دوخت مقنعه، لباس زنانه و جلیقه های دولایه پرداخته شده است.

14- در این دی وی دی در رابطه با الگوی بالاتنه و دوخت سارافن و همچنین دوخت پرده آشپزخانه پرداخته شده است.

15- در این بخش از آموزش خیاطی خانم عمرانی چند مدل روپوش و مانتو و نکات آن صحبت شده است.

16- آموزش روپوش های مدارس و فرم های اداری در این دی وی دی قرار دارد و مانتوهای آستین کیمونو در این بخش قرار دارد.

17- مانتو های مدل عبایی و لباس حاملگی در این مبحث قرار داده شده است. پس خانم های باردار می توانند از این بخش استفاده کرده و لباس های دلخواه خود را بدوزند.

18- در این دی وی دی در رابطه با دوخت تونیک، کت های کوتاه و استفاده از پارچه های لمه صحبت شده است.

19- این بخش از آموزش ها به شنل کلاه دار و همچنین دوخت پارچه های لی اشاره شده است و آموزش های لازم در این رابطه به علاقمندان داده شده است.

20- در این بخش از آموزش خیاطی زنانه خانم عمرانی، به آموزش دامن شلواری پیلی دار و ساده و نکات آن پرداخته شده و نکات دوخت های پیله دار بیان شده است.

21- آموزش دوخت یقه، جلیقه و دوخت انواع مختلفی از ترک ها در این بخش قرار گرفته است.

22 تا 24- در این دی وی دی های آموزشی به مرحله تخصصی رسیده ایم و آموزش های جدید خیاطی خانم عمرانی در زمینه دوخت انواع لباس در این بخش های آخر عنوان شده است.

 

فیلم آموزش خیاطی توسط خانم عمرانی
شما با تهیه فیلم آموزش های خانم عمرانی می توانید به راحتی خیاطی را در زمان بسیار کوتاهی یاد گرفته و به نکات و ریزه کاری های آن اشراف داشته باشید. فیلم های آموزشی این استاد گرانقدر به راحتی در تمام پلیرهای خانگی و همچنین در کامپیوتر و اپ تاپ قابل پخش بوده و از این بابت دچار مشکل نخواهید شد.

در کنار این فیلم ها می توانید کتاب های ایشان را نیز خریداری کرده و مجموعه کاملی از تمام نکات و در واقع آموزش کامل خیاطی خانم عمرانی به روش سادریک را در کنار خود داشته باشید.

 

پکیج آموزشی خیاطی خانم عمرانی را چگونه تهیه کنیم؟
در صورتی که شما هم از افرادی هستید که ترجیح می دهید در خانه به یادگیری این هنر بپردازید، می توانید به راحتی آموزش های مختلف و فیلم های آموزشی و همچنین کتاب های این استاد را از طریق مراجعه به کتاب فروش ها تهیه نمایید و یا به مغازه های خرازی بزرگ مراجعه کرده و این مجموعه را خریداری کنید؛ زیرا اینگونه از مغازه ها کتاب های آموزشی و فیلم های اساتید بزرگ را نیز در مجموعه اجناس خود دارند.

اما این کار شاید زمانبر بوده و باید زمان زیادی را برای گشتن و خرید کردن گذاشته و در نتیجه هزینه زیادی را نیز متقبل شوید. اما یا راه دیگری نیز برای خرید پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی وجود دارد؟

 

یکی از راه های خرید آموزش جامع خیاطی خانم عمرانی، خرید اینترنتی است
شما می توانید از طریق اینترنتی آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید کنید. این راه بسیار ساده و همچنین مقرون به صرفه است. از طریق مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی و یا مراجعه مستقیم به سایت فروش محصولات سیما عمرانی می توانید نه تنها در وقت خود صرفه جویی نمایید، بلکه می توانید در هزینه ها نیز صرفه جویی کرده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

تنها کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در سبد خرید خود قرار دهید و هزینه لازم برای این خرید را بپردازید. در کوتاهترین زمان پکیج آموزش کامل خیاطی خانم عمرانی را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 

خیاطی ساده سیما عمرانی یکی از بهترین راه ها برای یادگیری خیاطی
با تهیه و خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید به راحتی و بسیار ساده به طوری که خودتان هم باور نخواهید کرد، خیاطی را بیاموزید. آموزش های خیاطی خانم عمرانی با زبانی ساده بیان شده است و حتی افرادی که هیچ گونه سررشته ای از این هنر ندارند نیز می توانند در زمان بسیار کوتاهی آن را یاد گرفته و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. قطعا دیدن دست دوخته های خودتان بر تن اعضا خانواده می تواند بسیار لذت بخش باشد.

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی، کاملترین مجموعه آموزشی در زمینه خیاطی در ایران
آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی یکی از بهترین ها و کاملترین ها در زمینه آموزش است. شما با تهیه پکیج خانم عمرانی و آموزش خیاطی، یکی از بهترین ها و تخصصی ترین ها را در زمینه آموزش خواهید داشت. با کمک این فیلم های آموزشی و همچنین کتاب ها می توانید تمام نکات و جزئیات این حرفه را بیاموزید و از آن ها استفاده نمایید.

در پکیج خیاطی سیما عمرانی فیلم های با کیفیت و فوق العاده ای وجود دارد که به راحتی با هر سیستم و دستگاه پلیر همخوانی داشته و شما در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید می توانید از آن ها استفاده کرده و آموزش های لازم را دریافت نمایید. این فیلم ها تمام نکات مربوط به خیاطی را بیان کرده و از صفر تا صد آن را به شما آموزش می دهند به گونه ای که دیگر نیازی به مراجعه به هیچ کلاس خیاطی را نخواهید داشت.

شما با خرید مجموعه کامل خیاطی زنانه خانم عمرانی، کلاس خیاطی حرفه ای را به منزل خود آورده اید و مزیت آن در این است که هر زمان که تمایل داشته باشید و یا وقت داشته باشید می توانید مرحله به مرحله و طبق آموزش ها پیش بروید.

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%af%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:18


ویژگی های دوره خیاطی بدون الگو خانم عمرانی
دوره آموزشی بدون الگوی خانم سیما عمرانی از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است که هنرجویان عزیز را ملزم به تهیه و یادگیری این دوره می کند. در ادامه برخی از ویژگی های این پکیج آموزشی را برای شما بیان می کنیم تا در صورت نیاز اقدام به تهیه این دوره آموزشی نمایید.

تصوری که وجود دارد در مورد خیاطی بدون الگو این است که این روش خیاطی کاری دشوار است به همین دلیل افراد زیادی که به این زمینه علاقه زیادی هم دارند ممکن است به سمت آن نروند اما باید بدانید که اگر این کار را با یک آموزش دقیق و کاربردی شروع نمایید قطعاً راه آسان و شیرینی را در پیش خواهید داشت. شما پس از تهیه این دوره آموزشی متوجه خواهید شد که استاد این دوره یعنی خانم سیما عمرانی مطالب را به صورت کاملا شیوا و رسا بیان می ‌کنند و همچنین با صبر و حوصله به آموزش تمامی مراحل می پردازند.

 

یکی از مواردی که علاقه مندان به خیاطی بسیار به دنبال آن هستند آموزش خیاطی بدون الگو می باشد. مدل آموزشی بدون الگو شاید به خاطر اینکه دارای پیچیدگی ای خاص نیست و معمولا فرد اگر حتی چیز زیادی هم از خیاطی بلد نباشد براحتی می تواند با استفاده از این مدل آموزشی خیلی زود به سطح بالایی از مهارت دست یابد دارای طرفداران بسیار زیادی شده است.ما در فروشگاه پرشین خیاطی محصول آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی را برای شما قرار داده ایم و می توانید به یکی از روش های زیر همین الان اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل دریافت کرده و سپس هزینه کالا را بپردازید :

 

 

 

مجموعه خیاطی بدون الگو خانم سیما عمرانی

مجموعه سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی

مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید

 

 

 

در مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده در واقع کلیه کارهای ایشان که در سالهای گذشته تا به الان در برنامه های مختلف تلویزیونی پخش میشده است را می توانید بیابید.این مجموعه ارزشمند دارای 200 ساعت آموزش تصویری است و تقریبا تمامی سر فصل های مهم خیاطی را تحت پوشش خود قرار داده است.شما عزیزان در کنار این مجموعه ارزشمند می توانید همزمان از مجموعه کتاب خیاطی سیما عمرانی نیز استفاده نمایید و سطح مهارت خود را به طرز قابل قبولی بالا برده و خواهید دید که دیگر با در اختیار چنین کتاب هایی نیازی به رفتن بر سر کلاس های هیچ اموزشگاهی را نخواهید داشت.

خانم سیما عمرانی جز یکی زا اساتید مطرح و مجرب سطح کشور محسوب می شوند و کلیه کارهای ارائه شده توسط ایشان دارای سبک و سیاق بسیار ساده و روانی بوده و براحتی می توانید با تماشای آثار ایشان به سطح بالایی از مهارت دست یابید.

 

علاقه مندان به خیاطی بدون الگو که به خاطر سادگی و روان بودنش دنبال چنین مجموعه هایی هستند نیز می توانند از این آموزش نهایت استفاده را برده و بدون اینکه نیاز به علم خاصی در زمینه خیاطی داشته باشند به سطح بالایی از مهارت دست خواهند یافت.این مجموعه در واقع به نوعی با نام آموزش خیاطی مبتدی شناخته می شود و البته این بدان معنا نیست که آثار فوق برای افراد حرفه ای بدون کاربرد بوده و به درد انها نمی خورد.

شما عزیازن علاوه بر روش هایی که در بالا جهت تهیه این مجموعه ارزشمند توضیح دادیم می توانید جهت خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی با شماره تلفن گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 

در زیر بخش هایی از کتاب آموزشی ایشان را برایتان قرار داده ایم تا با نحوه اموزش و نوشتار آن بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید :

اندازه‌گیری بالاتنه و آستین در خیاطی سیما عمرانی
برای اندازه‌گیر بالاتنه یک بند روی گودی کمر (دو سانتیمتر بالاتر از ناف می‌بندیم) از گوشه گردن روی شانه تا کمر را اندازه می‌زنیم.
1- قد بالاتنه: از گوشه گردن روی شانه تا خط کمر طوری که از روی سینه رد شود.
2- دور سینه: سانتیمتر را دور سینه حلقه می‌کنیم طوری که دقیق روی یک خط قرار بگیرد و از روی سینه بالاتر نباشد. سانتیمتر از پشت سینه حلقه می‌شود و دقیق از روی برجستگی سینه رد می‌شود طوری که نه خیلی آزاد باشد که سانتیمتر پائین بیفتد و نه خیلی محکم باشد که تنگی آن را احساس کنیم.
3- سرشانه: سانتیمتر را روی شانه گذاشته طوری که از انتهای گردن شروع شود و تا افتادگی شانه ادامه داشته باشد به این صورت که کاملاً روی شانه باشد و روی بازو افتادگی نداشته باشد.
4- کارور جلو: با انگشت خطی فرضی از انتهای شانه صاف به پائین می‌کشیم 1 تا 2 سانتیمتر مانده به چین‌خوردگی زیر بغل از دست راست تا دست چپ کارور جلو می‌باشد.
5- کارور پشت: کارور پشت هم به همان صورت کارور جلو از انتهای شانه یک خط صاف فرضی به پائین کشیده 1 تا 2 سانتیمتر مانده به چین‌خوردگی دست در قسمت پشت از سمت راست تا چین‌خوردگی دست در سمت چپ کارور پشت می‌باشد.
6- بلندی سینه: از روی شانه سانتیمتر را گذاشته از روی برجسته‌ترین قسمت سینه گذشته یک تا دو سانتیمتر پائین‌تر اندازه می‌زنیم. این اندازه‌گیری برای امتحان بلندی ساسون زیر سینه می‌باشد.
7- دور کمر: سانتیمتر را روی بندی که بستیم حلقه می‌کنیم در حدی که فقط یک چرخش داشته باشد.
8- دور باسن: سانتیمتر را از کمر به پائین روی برجسته‌ترین قسمت بدن که در افراد مختلف متفاوت می‌باشد قرار می‌دهیم طوری که فقط دو انگشت ما برای نگه داشتن سانتیمتر در پشت آن قرار بگیرد.
9- دور بازو: سانتیمتر را از زیر بغل رد کرده دور بازو حلقه می‌کنیم طوری که در امتداد زیر بغل دو سانتیمتر، سانتیمتر را بالا کشیده بعد اندازه‌گیری می‌کنیم این کار یک آزادی کوچکی به دور بازو می‌دهد.
10- قد آستین بلند: از انتهای شانه تا مچ دست، طوری که دست از آرنج کمی خم شده و روی شکم قرار بگیرد.
11- دور مچ: دو پنجه دست را برای آستین شمشیری اندازه می‌گیریم.
قد آستین کوتاه از انتهای شانه (از 15 تا 28) قابل تغییر است قد آستین سه ربع از سر شانه تا زیر آرنج تا حدوداً 15 سانتیمتر به مچ مانده متفاوت می‌باشد.
توجه اینکه برای هر کدام از آستین‌های موردنظر باید دور مچ آن آستین را در همان نقطه اندازه‌گیری کرد. مثلاً برای آستین کوتاه اگر قد آستین را 22 خواستیم در همان نقطه 22 دور مچ را کمی آزاد اندازه‌گیری می‌کنیم.
12- برای اندازه‌گیری شیب آستین که در کادر آستین از زاویه سمت چپ پایین می‌آییم: یک بند دور بازو می‌بندیم به صورتی که کاملاً به زیر بغل بچسبد و درست در امتداد خط سینه قرار بگیرد و کامل روی بازو خط افقی ایجاد کند و در روی بازو به طرف بالا و پایین نباشد و کاملاً صاف باشد. از انتهای شانه تا این خط را اندازه می‌زنیم. مقدار اندازه زده برای لباس مجلسی و معمولی + 3 سانتیمتر و برای لباس آزاد و مانتو مقدار اندازه زده را + 4 سانتیمتر می‌کنیم. (شکل در بخش آستین)

 

 

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:16


آموزش بدون الگو خیاطی خانم عمرانی/09109483228


همینطور آموزش ها به صورت کاملا طبقه بندی شده و مرحله به مرحله پیش خواهد رفت یعنی اگر حتی فردی هستید که خیاطی را به صورت کاملا ابتدایی و مقدماتی فرا گرفته اید هم می‌ توانید از این دوره بهره ببرید، محتویات این دوره آنچنان کامل و کاربردی هستند که افراد کاملا حرفه ‌ای نیز می توانند از آن برای ارتقاء سطح کیفی کار خود استفاده نمایند پس در هر سطح کاری خیاطی که هستید می توانید از دوره آموزشی بدون الگوی خیاطی خانم عمرانی بهره ببرید.

آموزش بدون الگو خیاطی خانم عمرانی

لزوم آموزش خیاطی
قطعا شما در هر خانه لزوم هنر خیاطی را مشاهده کرده اید حال ممکن است این نیاز شما را افراد دیگری برطرف کرده باشند اما شما خود می توانید با آموزش دیدن از راه درست و اصولی علاوه بر تامین نیاز خود و خانواده خود اقدام به کسب درآمد از این زمینه نمایید، امروزه در اغلب خانه ها ابزار خیاطی موجود می باشد و شما می توانید با ابزار کاملا ساده نیز شروع به این حرفه بسیار زیبا و ظریف نمایید و در ادامه کار خود می توانید با بکارگیری صبر و حوصله و همچنین آموزش های بسیار کامل خانم سیما عمرانی کار خیاطی خود را گسترش دهید و در زمینه خیاطی بدون الگو کاملا حرفه ای شوید. فقط کافیست خود را دست کم نگیرید، این آموزش‌ ها را تهیه کرده و مرحله به مرحله به صورت کامل و با دقت آنها را جلو ببرید. هرچند تمامی این آموزش ها به صورت کاملا واضح بیان شده اند اما اگر قسمتی را متوجه نشدید می توانید بارها و بارها آن قسمت از آموزش را نگاه کرده و آن را به صورت کامل و واضح به یاد و خاطر خود بسپارید و از آن استفاده نمایید.

 

 

 

 

اندازه گیری آستین ، تبدیل بالاتنه به بلوز ، تغییر الگوی آستین برای بازوی چاق ، سه جاف انواع یقه ، روش دوخت آستین ، اپل گذاری ، شنل برای لباس عروس دکلته ، شنل برای زمستان ، یقه کرواتی ، یقه اسپرت ، دوخت یقه گرد چین خورده ، انتقال پنس ، جیب مانتو ( کراس ) ، لباس هایی که برش نداره ولی پایین آن لول بخوره
دیسک نهم دارای ۱۲ جلسه آموزشی است و شما می توایند موارد زیر را در آن بیابید:

دامن عصایی با روش مغزی دوزی ، دامنه ۳ دامنه با آستر و بدون آستر ، سه جاف یقه و حلقه سارافون بدون درز ،جیب داخل درز پهلو برای مانتو و دامن ، مدل گره ای روی سینه ، چادرملی ، مانتو آزاد و کلوش و گوشه دار ، مقنعه آستین دار
دیسک دهم دارای ۱۲ جلسه آموزشی مختلف شامل عناوین زیر است :

آستین دو تکه کتی ، سه جاف سه دکمه ساده با یقه انگلیسی و شکاری ، دراپه تاکمر با تاپ ، جادکمه ای پارچه ای ، یقه آرشال سرخود ، یقه آمریکایی ، چادرساده ، چادرمشکی ، یقه انگلیسی سرخود ، دوخت یقه انگلیسی و آرشال ، یقه انگلیسی سه جاف سرخود ، شلوار دمپا گشاد ، بلوز چپ و راست برش دار زیرسینه ، یقه انگلیس دوتیکه

دیسک یازدهم با ۱۰ جلسه مفید آموزشی با عناوینی همچون :

کت کوتاه آستین کیمونو ، اشکالات اندامی ، پارچه های توری بافت ، دوخت و برش ، گیپور (برش) حجیم ، چادر فارسی (جای دست دارد) ، دامن کلوش برش دار ، دامن هایی که ۲ طرف قرینه نیست ، یقه حلزونی سرخود ، سوی شرت کلاه سرخود ، دامن آزاد مدل دار ، شلوار لاله ای ، دامن مجلسی چروک برای لباس عروس

دیسک دوازدهم از مجموعه فوق نیز با چندین جلسه مفید آموزشی شما را با مهمترین عناوین زیر آشنا خواهد کرد:

آشنایی با ابزار خیاطی ، آموزش الگوی دامن پایه ، آموزش دوخت پنس و زیپ ، آموزش دامن پشت باز و زیپ مخفی ، آموزش کمرجدا و سه جاف دامن ، آموزش آستری کشی دامن ، آموزش دوخت دامن فون ، آموزش دامن جناقی ، آموزش دامن دراپه ، آموزش دوخت شلوار دراپه ، آموزش دامن جیب دار ، آموزش دوخت سارافون با یقه دراپه ، آموزش دوخت پوشش روی لباس

دیسک سیزدهم و دیسک چهاردهم نیز شامل ده ها جلسه سایر عناوین زیر را برای شما اموزش خواهند داد :

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:15


آموزش خیاطی پوشینه خانم عمرانی/09109483228

آموزش جلیقه دو لایه ، آموزش دامن ترک ، آموزش مقنعه ، آموزش روسری لبنانی ، آموزش دوخت شلوار عثمانی ، آموزش الگو شلوار ، آموزش دوخت شلوار ، آموزش دوخت لباس زنانه ، آموزش مقنعه جذب زیر شال

عناوینی که در دیسک چهاردهم خواهید یافت عبارتند از :

آموزش الگوی اولیه بالا تنه ، آموزش الگوی اولیه بالا تنه ( قسمت پشت)، آموزش الگوی بالا تنه (ایرادهای اندامی) ، آموزش اندازه گیری و الگوی آستین ، آموزش کنترل حلقه آستین ، آموزش دوخت نقاب روسری ، آموزش لباس جلو گره ای ، آموزش الگوی آستین کلوش سرخود ، آموزش دوخت سارافون آزاد ، آموزش دوخت لباس یقه گره ای ، آموزش دوخت پرده آشپزخانه

آموزش دوخت آستین کیمونو و آموزش یقه دراپه ، آموزش پرده والان نیم دراپه ، سوالات بینندگان درباره قسمت های مختلف ، آموزش بلوز آستین سرخود ، آموزش بلوز یقه کرواتی سرخود ، آموزش دامن برش دار ، آموزش سارافون مدل رومی ( با پارچه های کشی ) ، آموزش چند نکته درباره انواع دوخت ، آموزش یک مدل مانتو ( با پارچه نخی ) ، آموزش بلوز یا مانتو یا تونیک غیرمتقارن ، آموزش دامن فانتزی ، آموزش گره در روی کمر ، آموزش مانتو چپ و راستی یقه دراپه ، آموزش روپوش والان دار

آموزش مانتو آستین کیمونو شال دار (طرح تابستان) ، آموزش دامن فانتزی ، آموزش مانتو فانتزی پهلودراپه ( مانتونخی) ، آموزش آستین جمع شده ، آموزش شلوار رکاب دار ، آموزش روپوش مدرسه یا فرم اداری ، آموزش آستین گره ای (لباس کشی) ، آموزش مانتو یقه کرواتی فانتزی ، آموزش دامن فانتزی برش دار ، مانتو یقه دراپه بدون دکمه ، آموزش آستین کت دکمه دار ، آموزش تونیک ، کت کوتاه روی لباس (پارچه تریکو ) دوره یقه ( پارچه لمه ) ، آموزش دامن فانتزی بلند برای طرح لباس مجلسی ( پارچه کشی )

مانتوعبایی ، مانتو یقه آرشال سر خود ، لباس ثریایی ، پیراهن بارداری ، بلوز دراپه از یقه ، لباس مجلسی ، پانچو فانتزی یقه رومی و دراپه ، چادرساده و طریقه گرد کردن پایین آن

 

 

روش خیاطی خانم عمرانی
همانطور که گفته شد روش خیاطی خانم عمرانی در پکیج های آموزشی او، بسیار منحصر به فرد است و گام به گام و قدم به قدم تمام مراحل آموزشی را برای شما شرح داده است. شما با گذاشتن وقت کمی می توانید تمام مفاهیم پایه خیاطی را در قالب روش خیاطی خانم عمرانی آموزش ببینید. خانم عمرانی در حرفه خود بسیار مجرب است و تمام اطلاعات لازم را به شما ارائه می کند و شما با کمک گرفتن از روش خیاطی خانم عمرانی می‌ توانید به نقطه مورد نظر خود در زمینه خیاطی دست پیدا کنید.

 

آموزش خیاطی پوشینه خانم عمرانی
مدلی که از پکیج این مدرس مورد توجه قرار گرفته، پوشینه نام داشته است که شما با خرید پکیج نامبرده می توانید این روش را فرا بگیرید و مطابق با روش خیاطی خانم عمرانی آن را اموزش ببینید. مدل های دیگر نیز توسط این مدرس آموزش داده شده که از جمله آنها می توان، مدل لباس های مردانه و یا لباس هایی که برای دوران بارداری زنان طراحی شده است و همینطور مدل های فانتزی را مطابق با روش خیاطی خانم عمرانی فرا بگیرید. آموزش تصویری خیاطی خانم عمرانی به صورت جزئی به آموزش این مدل ها به صورت مرحله به مرحله توجه نموده است و شما از این بابت می توانید با خیال آسوده به فراگیری حرفه خیاطی بپردازید.

 

جدیدترین اموزش خیاطی خانم عمرانی
جدیدترین آموزش های این بانوی ایرانی در زمینه خیاطی به صورت پکیج های به روز رسانی شده در سایت های اینترنتی و آنلاین شاپ ها به فروش می رسد. همچنین شما برای آن که از نحوه آموزش و روش خیاطی خانم عمرانی اطمینان حاصل کنید، می توانید به مشاهده شبکه های تلویزیونی صدا و سیما روی بیاورید.

شما در ابتدا باید شیوه و نحوه آموزش را ببینید تا اگر مورد رضایت و پسندتان واقع شد، پکیج آموزشی خانم عمرانی را سفارش دهید. خانم عمرانی با حضور در شبکه یک سیما و برنامه سیمای خانواده توانسته شیوه نوین آموزش خیاطی را به همه معرفی نماید و با کمک به شما در کسب تسلط بیشتر نام خود را نیز مشهور گرداند و شما را در زمینه یادگیری خیاطی از همگان بی نیاز گرداند و به شما کمک کند تا با سایز گیری و اندازه گیری مناسب، تبدیل به حرفه ای ترین خیاط های ایرانی شوید.

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:14


تعداد جلسات آموزشی خیاطی خانم عمرانی/09109483228

مجموعه ی کتاب های چهار جلدی آموزش خیاطی سادریک
یکی از محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی از مبتدی تا پیشرفته مجموعه ی چهار جلدی کتاب های نوشته شده توسط این مدرس می باشد که بیشتر در بازار با نام کتاب های آموزش خیاطی سادریک در میان هنرجویان شناخته می شود؛ خانم سیما عمرانی در این مجموعه ی چهار جلدی کتاب های آموزش خیاطی خانم عمرانی از پایه تلاش کرده اند که از مقدماتی ترین و پایه ای ترین اصول حرفه ای دوخت و خیاطی تا حرفه ای ترین و به روز ترین تکنیک ها و دوخت ها شروع به تدریس کنند، البته اگر شما تصور می کنید که ممکن است آموزش خیاطی و دوخت و دوز از روی کتاب های آموزشی کمی برای شما دشوار و پیچیده باشد می توانید پکیج دی وی دی های خیاطی خانم عمرانی را تهیه کنید‌.

 

دی وی دی های آموزشی خیاطی خانم عمرانی
همانطور که در قسمت قبلی این مطلب گفتیم ممکن است آموزش خیاطی و دوخت انواع لباس ها و پوشاک از طریق مطالعه ی کتاب های آموزشی کمی دشوار باشد، به همین دلیل خانم سیما عمرانی تصمیم گرفتند یک پکیج از دی وی دی های آموزش مقدماتی خیاطی خانم عمرانی در اختیار علاقه مندان و دوستداران خود قرار دهند؛ فایده ی استفاده از دی وی دی های آموزشی در مقایسه با کتاب های آموزش خیاطی پایه خانم عمرانی این است که شما در این روش تصاویر بیشتری می بینید و می توانید با دنبال کردن تصاویر و دیدن الگو ها و روش دوخت و دوز یادگیری بهتری داشته باشید و هر زمانی که لازم بود ویدیوی آموزشی را متوقف کنید و آن را دوباره از اول مشاهده کنید.

 

محتوای دی وی دی های آموزشی چیست
در حقیقت محتوای این پکیج آموزش خیاطی و دوخت بسیار گسترده و وسیع می باشد که برای هر سطح مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای می تواند مناسب و کاربردی باشد؛ این دی وی دی های آموزشی تنها به لباس ها و پوشاک زنانه محدود نشده است و محتوای جذابی برای دوخت وسایل آشپزخانه، پرده و حتی لباس ها و پوشاک کودکان را شامل می شود که می تواند از صفر تا صد همه ی نیاز های هنرجویان و علاقه مندان به دوخت و خیاطی را پوشش دهد؛ در حال حاضر حدود 22 پکیج آموزشی از خانم سیما عمرانی تهیه شده است که در ادامه به طور خلاصه در خصوص این بیست و دو پکیج آموزش خیاطی صحبت می کنیم.

آموزش خیاطی از پایه تا حرفه ای

دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی شامل چه مواردی می شود
نخستین پکیج فیلم آموزشی خیاطی خانم عمرانی شامل پانزده جلسه آموزش خیاطی می شود که این جلسات شامل آموزش دوخت انواع چادر از جمله چادر ملی و چادر نماز، دوخت کت کوتاه زنانه با آستین مدل کیمونو، دوخت وسایل آشپزخانه همچون دستکش، پیش بند و سرویس آشپزخانه می شود؛ علاوه بر این خانم عمرانی در این دی وی دی دوخت زیپ مخفی، بلوز راحتی و جا حوله ای را نیز به شما آموزش خواهد داد، همان طور که می بینید محتوای این پکیج آموزشی بسیار گسترده و کاربردی می باشد.

 

تعداد جلسات آموزشی خیاطی خانم عمرانی
دی وی دی دوم از مجموعه ی بیست و دو تایی پکیج آموزش صفر تا صد دوخت و خیاطی شامل دوازده جلسه ی متنوع می باشد، سومین دی وی دی نیز شامل دوازده جلسه ی آموزشی است که بیشتر بر روی دوخت لباس ها و پوشاک مردانه تمرکز می کند، چهارمین دی وی دی 14 جلسه ی آموزشی را شامل می شود و تمرکز آن بیشتر بر روی دوخت انواع شلوار ها مناسب زنان و مردان می باشد و به این ترتیب هر کدام از دی وی دی های آموزشی بعدی شامل چندین جلسه ی آموزش خیاطی خانم عمرانی می باشد که شامل دوخت انواع شومیز، شلوار، دامن، پیراهن، وسایل آشپزخانه، پیش بند، دوخت انواع چادر و غیره می باشد.

 

هنر خیاطی یکی از پر طرفدارترین رشته هایی است که بیشتر بانوان ایرانی به یادگیری آن بسیار علاقه دارند.آموزش خیاطی در نگاه اول شاید کمی سخت و دشوار به نظر آید اما اگر از یک مجموعه اموزشی خوب و یک استاد حرفه ای برای این منظور استفاده نمایید قطعا می توانید خیلی زودتر از انچه فکرش را می کنید به نتیجه دلخواه دست یابید.مجموعه آموزش خیاطی آسان خانم عمرانی یکی از بهرتین و کاربردی تری دوره هایی است که تاکنون به بازار آمده و می توان از آن بهرتین استفاده را نمود.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:13


خیاطی سیما عمرانی/09109483228

 

علاقه مندان به این رشته هنری که به دنبال آموزش خیاطی مبتدی می باشند و دوست دارند با کمترین مشکل به بالاترین سطح آموزشی و مهارت دست یابند توصیه می کنمی حتما اقدام به تهیه این مجموعه ارزشمند نمایند.در زیر روش های خرید را به صوتر کامل برایتان توضیح داده ایم :

 

برای تهیه فیلم های آموزش خیاطی خانم عمرانی

برای تهیه آموزش خیاطی خانم عمرانی در برنامه خانواده

 

 

 

به جرات می توان ادعا کرد که خیاطی سیما عمرانی در میان سایر آموزش های موجود در بازار یکی از کامل ترین و در عین حال به روز ترین آنها بوده و شما عزیزان اگر در هر سطحی که باشید می توانید به خوبی با این دوره ارتباط برقرار نمایید.مجموعه آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی می تواند شروع خوبی برای شما عزیزانی باشد که اطلاعات چندانی در مورد دوخت و دوز ندارید و می خواهید با هزینه ای اندک به نتیجه قابل قبول دست یابید.

شما علاوه بر روش هایی که در بالا توضیح دادیم می توانید جهت تهیه مجموعه آموزش خیاطی فوق با شماره تلفن گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.همچنین جهت خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی و سفارش به صورت انلاین بروی دکمه هایی که در بالا قرار داده ایم می توانید کلیک کنید و در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت نمایید.

معرفی دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی

با آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانیم با کمترین هزینه درخانه خیاطی یاد بگیریم، دراین مقاله می خواهیم به معرفی دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی بپردازیم.

معرفی دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی

خیلی از خانم ها به خیاطی علاقه دارند ولی تصور می کنند کار بسیار دشواری است و نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی دارد، غافل از آنکه می توانند به سادگی با خرید دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی مربی خیاطی را به منزل خود بیاورند. آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم با زبانی ساده و گویا می باشد. فیلم های آموزش خیاطی خانم عمرانی مرحله به مرحله مناسب برای افراد مبتدی تا پیشرفته است. dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی شامل ۲۲ مجموعه است. برنامه آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده بسیار پرطرفدار بوده است به همین جهت خانم عمرانی اقدام به راه اندازی سایت آموزش خیاطی خانم عمرانی کرده اند و همزمان مجموعه cd اموزش خیاطی خانم عمرانی را نیز تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار داده است. حال ما در این مقاله می خواهیم به معرفی خیاطی سیما عمرانی و مجموعه سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی بپردازیم، با آموزش خیاطی خانم عمرانی در برنامه خانواده آشنا شویم، همچنین نحوه خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی را نیز بگوییم.

تصویر ۱
چند دلیل مهم برای یادگیری خیاطی

خیاطی علاوه بر آنکه یکی از هنرهای جذاب و دوست داشتنی است، به جرات می توان گفت دانستن اندکی خیاطی از ضروریات زندگی هر کسی است. در این بین خانم ها علاقه و رغبت بیشتری به این هنر زیبا نشان می دهند چرا که این هنر نیاز به حوصله و ذوق و استعداد دارد، هرچند کم نیستند آقایان خیاطی که کار خود را به درستی انجام می دهند و به آن علاقه دارند.

این هنر همانند دیگر رشته های هنری می تواند ابزاری برای کسب درآمد و توسعه اقتصادی زندگی هر کسی باشد. یادگیری خیاطی برخلاف تصور عموم نیاز به صرف هزینه زیادی ندارد، کافی است با تماشای اموزش خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده و یا تهیه مجموعه فیلم های آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید در وقت آزاد خود و در منزل به سادگی خیاطی را فرا بگیرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با آموزش خیاطی خانم عمرانی بیشتر آشنا شوید.

تصویر ۲
خیاطی سیما عمرانی

خانم سیما عمرانی از هنرمندان و مربیان خیاطی خوش ذوق کشورمان است که اقدام به تهیه فیلم های آموزشی کرده است. مجموعه فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی به صورت گام به گام قابل استفاده برای هنرجویان مبتدی تا حرفه ای می باشد. این مجموعه آموزشی قابل استفاده برای هنرجویان فنی و حرفه ای و کار و دانش نیز می باشد. خیاطی خانم عمرانی بسیار نمونه و سرآمد است و آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی نیز بسیار مورد توجه است.

تصویر ۳
آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده

در صورتی که می خواهید خانم سیما عمرانی را بشناسید، پیشنهاد می کنیم برنامه دوشنبه ظهرهای سیمای خانواده را ببینید تا با نحوه آموزش و کار ایشان بیشتر آشنا شوید. فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده در دسترس است، بنابراین می توانید با کمی دقت و علاقه از این فیلم های آموزشی به راحتی خیاطی را فرا بگیرید.

تصویر ۴
۱۹- آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید

خانم عمرانی مجموعه دی وی دی های آموزشی خود را که قبلا شامل ۱۷ دی وی دی بود به ۲۲ دی وی دی افزایش داده است و آموزش های خود را به روز کرده است و سرفصل ها و محتواهای جدیدی به آن افزوده که می توانید با خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی و یا خرید اینترنتی خانم عمرانی این مجموعه کامل و حرفه ای را تهیه کنید و در منزل خود از یادگیری خیاطی لذت ببرید.

تصویر ۵
معرفی مجموعه سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

 

خیاطی زنانه خانم عمرانی


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:11


دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی/09109483228

این مجموعه آموزشی با آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته جزو کامل ترین مجموعه های آموزش خیاطی است. در این مجموعه مباحثی چون مقدمه بر خیاطی، نحوه اندازه گیری برای دوخت انواع لباس و وسایل مانند دستمال سفره، وسایل مورد نیاز و تزئینی آشپزخانه، جای حوله، دستکش، چادر، لباس های مختلف برای سنین گوناگون، دوختن کیف های متنوع و زیبا، پیراهن های مردانه و زنانه ، انواع مدل های شلوار با پارچه های مختلف، آموزش دوخت دامن های مختلف مانند ترک، نیلوفری، کلوش، مدل ماهی و دامن شلواری، آموزش دوخت یقه و آستین در مدل های گوناگون و مباحثی دیگر آموزش داده می شود. در ادامه سعی می کنیم چند تا از سرفصل های مهم هر یک از دی وی دی ها را بیان کنیم.
سرفصل های مهم دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی

اولین مجموعه دی وی دی آموزشی خیاطی خانم عمرانی در ۱۵ قسمت مباحث زیر را آموزش می دهد:

آشنایی با خیاطی و مقدمه ای بر آن، نحوه اندازه گیری، نحوه کوچک کردن انواع لباس ها، دوخت چادر نماز و ملی، دوخت دامن و بلوز و تی‌شرت راحتی، نحوه گذاشتن زیپ مخفی، آموزش دوخت سرویس زیبا و متنوع برای آشپزخانه های زیبا.

دی وی دی دوم آموزش خیاطی خانم عمرانی هم در ۱۲ بخش تنظیم شده است و بیشتر به آموزش دوخت وسایل نوزاد چون لباس یا زیرپوش نوزاد، شنل او، کیف، قنداق، جالباسی و جاجورابی می‌پردازد.

سومین دی وی دی خیاطی خانم عمرانی هم در ۱۲ قسمت به آموزش دوخت انواع مدل پیراهن مردانه و یقه پایه سرخود و پایه جدا، دوخت مدل زیبای پیراهن شومیز برای خانم ها، چادر نماز با آستین، دوخت کیسه سبزی و در قوری و قابلمه و دستگیره های دیگ گیر می‌پردازد.

دی وی دی چهارم مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در ۱۴ پارت آموزشی می باشد که چند سرفصل مهم آموزشی آن شامل موارد زیر است: دوخت چند مدل دامن، آموزش اندازه گیری و برش شلوار و الگوی پایه‌ای آن، شلوارهای مناسب افراد چاق و بارداری و آموزش دوخت پالتو با نوع برش و الگوی آنها.

پنجمین دی وی دی آموزش خیاطی هم در حدود ۱۲ جلسه، دوخت و نحوه برش آستین های رگال، پیراهن های چپ و راستی، دامن کلوش و مدل نیلوفری، دامن شلواری و تونیک را آموزش می‌دهد.

خانم عمرانی در دی وی دی ششم مجموعه آموزشی خود در ۷ جلسه، نحوه دوخت سجاف دکمه ای، پیراهن های بالاتنه کوتاه و یقه دراپه، آستین های لاله ای لبه گشاد را گام به گام آموزش می‌دهد.

هفتمین دی وی دی آموزش خیاطی، به آموزش اندازه گیری و دوخت دامن ساده و یا کمری با زیپ مخفی و سجاف، دامن های راسته و پیله اریب و چاک‌دار، دوخت انواع مقنعه و شال و بیان نکاتی پیرامون دوخت کمری جداگانه و نحوه تشخیص رنگ دادن انواع پارچه ها در ۱۱ پارت می‌پردازد.

دی وی دی هشتم در ۱۰ قسمت به آموزش اندازه گیری آستین، دوخت انواع مدل های یقه برای پیراهن مردانه و زنانه، دوخت انواع شنل زمستانه، اپل گذاری می پردازد.

دوخت چادر ملی، مانتوهای راحتی و کلوش، نحوه دوخت داخلی پهلو برای مانتو یا شلوار و دامن های عصایی در ۱۲ جلسه مجموعه دی وی دی نهم آموزش خیاطی خانم عمرانی آموزش داده می‌شود.

به همین ترتیب دیگر دی وی دی ها هر یک در چند جلسه به آموزش های مختلف خیاطی و بیان نکات آن می‌پردازد. توجه کنید دی وی دی بیست و دوم شامل ۲۰ جلسه از آموزش های جدید خیاطی خانم عمرانی می‌باشد که با تهیه آن نکات تکمیلی و مهم خیاطی را هم آموزش خواهید دید و می‌توانید مانند حرفه ای ها خیاطی کنید و از این هنر لذت ببرید.

تصویر ۶
نحوه خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی

شما می توانید برای خرید فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی به سایت های فروش رسمی و سایت خانم سیما عمرانی مراجعه کنید و مجموعه دی وی دی های آموزشی ایشان را با هولوگرام اصل و با کیفیت بسیار عالی همراه با تضمین خریداری کنید. خرید این مجموعه به صورت اینترنتی و پستی امکان پذیر است.

تصویر ۷
هزینه فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی

هزینه خرید آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی بسیار به صرفه و بسته به تعداد دی وی دی ها متغیر است.

در زیر بخش هایی از کتاب خیاطی ایشان را برایتان قرار داده ایم تا با نحوه نگارش و اموزش دادن ایشان بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه همین مطلب همراه باشید :

 

منبع نوشته های بالا


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:11


قیمت محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی چقدر است/09109483228

تشخیص سایز
از انتهای شانه سمت راست تا انتهای شانه سمت چپ قسمت پشت شخص را با متر اندازه می‌زنیم و عدد به دست آمده، سایز بالاتنه شخص استو
همچنین برای به دست آوردن سایز شلوار، اندازه دور کمر را نصف می‌کنیم تا سایز شلوار به دست آید. (البته این طریقه اندازه‌گیری و به دست آوردن سایز برای افرادی می‌باشد که قسمت‌های مختلف بدن با هم هماهنگی داشته باشند).
بالاتنه قسمت جلو
خطی به طول قد بالاتنه که از گوشه گردن روی شانه تا کمر گرفته‌ایم کشیده و از بالای خط یک خط افقی حدود 20 سانتیمتر می‌کشیم. روی خط افقی 6 تا 7 سانتیمتر داخل شده علامت می‌گذاریم (که گوشه گردن می‌شود) از خط افقی باقیمانده 3 تا 4 سانتیمتر پائین می‌آییم یک خط موازی خط افقی کشیده و از گوشه گردن اندازه شانه را روی این خط موازی فرود می‌آئیم از زاویه بالا 7 تا 8 سانتیمتر پائین آمده یک مربع درست می‌شود که هلال یقه را درست می‌کنیم. از گودی گردن بعد از 8 سانتیمتر تا خط کمر را اندازه زده هر چقدر بود تقسیم بر 2 کرده خط سینه به دست می‌آید. از سینه تا گودی گردن را اندازه زده تقسیم بر 2 کرده خط کارور به دست می‌آید. روی خط کارور کارور جلو را اندازه زده با خط‌کش به گوشه شانه وصل می‌کنیم. روی خط سینه سینه + 2 یا 3 سانتیمتر بستگی به برجستگی جلو بالاتنه دارد.

 

 

 

اگر کمتر بود + 2 و اگر بیشتر بود + 3 سانتیمتر داخل شده 2 سانتیمتر بالا رفته هلال حلقه را درست می‌کنیم. نکته اینکه مقدار + 2 یا 3 برای اینکه جلو از پشت بزرگتر شود به دلیل اینکه جلو بالاتنه به خاطر سینه و شکم بزرگ‌تر از پشت بالاتنه است و ما می‌خواهیم با این کار کمی درزهای پهلو به عقب کشیده شود و لباس خوش‌فرم‌تر بایستد. روی خط کمر کمر + 2 یا 3 سانتیمتر برای ساسون را علامت گذاشته به سینه وصل می‌کنیم از خط کمر 12 تا 14 سانتیمتر پائین آمده خط باسن را رسم می‌کنیم.

روی این خط باسن + 2 یا 3 را علامت زده به کمر وصل می‌کنیم. برای پنس کمر 9 تا 10 سانتیمتر از وسط جلو داخل شده یک خط مستقیم به باسن کشیده و از کمر 12 سانتیمتر بالا رفته خطی می‌کشیم و مقدار ساسون را نصف کرده به دو طرف خط روی کمر، علامت زده و به صورت ساسون بالای 12 سانتیمتر و به باسن وصل می‌کنیم.
می‌توانیم بلندی سینه را که طریقه اندازه‌گیری آن گفته شده از شانه اندازه زده و تا هر نقطه‌ای که روی خط 9 تا 10 سانتیمتری که از وسط جلو داخل شده بودیم فرود آمده و سر ساسون کمر را به جای اینکه 12 سانتی‌متر بالا بردیم به این نقطه وصل کنیم.

 

قیمت محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی چقدر است
بسیاری از علاقه مندان و دوستداران پکیج های آموزش خیاطی و دوخت مدرس حرفه ای و شناخته شده ی کشور یعنی خانم سیما عمرانی در خصوص قیمت این محصولات آموزشی و دی وی ها سوال می کنند؛ اما قیمت این محصولات به چه صورت است و چه محتوایی دارد؟ آیا این دی وی های آموزشی فقط مربوط به لباس های زنانه خواهد بود؟ آیا این دی وی های آموزشی تنها برای افراد مبتدی ضبط شده است؟ پاسخ همه ی این پرسش ها را در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد، در واقع برای اطلاع از قیمت این محصولات آموزشی لازم است به وب سایت فروش این محصولات مراجعه کنید یا از طریق شماره هایی که در تنها صفحه ی رسمی اینستاگرام خانم سیما عمرانی قرار داده شده است اقدام کنید.

 

آیا علاقه مندان مبتدی و تازه کار نیز می توانند از محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی استفاده کنند
یکی از مهم ترین و اساسی ترین سوال هایی که ممکن است در ذهن تعدادی از علاقه مندان و دوستداران آموزش خیاطی خانم عمرانی شکل گرفته باشد این سوال مهم است که آیا محصولات آموزش خیاطی و دوخت خانم سیما عمرانی برای افراد مبتدی و آماتور در خیاطی نیز می تواند کاربردی باشد یا تنها برای افرادی تهیه می شود که تا حدودی با خیاطی و دوخت آشنایی نسبی داشته باشند؟ در پاسخ به این سوال بسیار مهم کاربران باید این گونه پاسخ داد که محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی از ابتدا و از پایه ترین و مقدماتی ترین حالت ممکن تهیه می شوند، به طوری که افراد کاملا مبتدی و آماتور در زمینه ی خیاطی که علاقه و شور و اشتیاق زیادی برای آموزش دوخت و خیاطی دارند می توانند به راحتی از این محصولات آموزشی که شامل کتاب ها و دی وی دی های آموزشی می باشد به بهترین نحو استفاده کنند.

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:10


فروش غیر قانونی محصولات آموزش خیاطی/09109483228

آیا سطح محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی برای حرفه ای تر ها هم مناسب است
حالا که تا حدودی دغدغه ها و نگرانی های هنرجویان و علاقه مندان مبتدی و آماتور را برطرف کرده ایم لازم است کمی هم به نگرانی ها و دغدغه های هنرجویان پیشرفته و خیاط های علاقه مند به این محصولات آموزشی نیز بپردازیم؛ درست است که محصولات آموزشی خانم سیما عمرانی از پایه ترین و ابتدایی ترین اصول دوخت و خیاطی شروع به تدریس و آموزش به علاقه مندان می کنند اما این به معنای آن نیست که خیاط ها و هنرجویان ماهر دیگر نمی توانند از این محصولات آموزشی استفاده کنند و خرید این محصولات آموزشی فایده ای برای این دسته از افراد نخواهد داشت بلکه سطح این دی وی دی ها و کتاب های آموزش خیاطی خانم عمرانی رفته رفته بالاتر می رود و ایده های خلاقانه و تکنیک های حرفه ای آسان و بی نظیری به شما آموزش داده می شود که سبب ارتقای مهارت های دوخت و خیاطی در هنرجویان حرفه ای می شود.

آموزشگاه خیاطی خانم سیما عمرانی
البته فعالیت های خانم سیما عمرانی فقط به فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف محدود نمی شود بلکه آن دسته از هنرجویان و علاقه مندانی که شرایط و امکانات لازم برای آموزش حضوری دوخت و خیاطی توسط خانم سیما عمرانی را دارند می توانند در آموزشگاه خیاطی خانم عمرانی ثبت نام کنند، البته بدیهی است که شرایط همه گیری ویروس کرونا در سر تا سر دنیا سبب شده است که بسیاری از افراد آموزش های مجازی را انتخاب کنند و به این طریق هم سلامت خود و عزیزانشان را حفظ می کنند و هم در زمان و انرژی خود صرفه جویی می کنند؛ خانم سیما عمرانی یک آموزشگاه خیاطی در شهر تهران دارند که آدرس این آموزشگاه خیاطی خیابان شریعتی، قبل از میدان قدس و در خیابان رفعت می باشد.

آموزش خیاطی مقدماتی خانم عمرانی

فروش غیر قانونی محصولات آموزش خیاطی
یک نکته ی بسیار حائز اهمیت در خصوص خرید محصولات آموزشی خانم سیما عمرانی این است که متاسفانه پس از استقبال گسترده ی هنرجویان و علاقه مندان به این محصولات آموزشی برخی از افراد سودجو و کلاهبردار از محبوبیت و شهرت این مدرس سواستفاده کردند و اقدام به فروش غیر قانونی و غیر اخلاقی این محصولات آموزشی به ویژه دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی کردند، برخی از محصولات آموزشی اورجینال توسط این افراد شیاد کپی شد و کپی آنها در بازار به فروش رسید؛ از این رو لازم است پیش از خریداری کردن پکیج های آموزشی خانم سیما عمرانی حتما در این مورد تحقیق و جست و جو کنید و این محصولات را از منابع معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید.

برای خرید محصولات آموزشی چه باید کرد
در هنگام خرید محصولات آموزشی خانم سیما عمرانی لازم است چند نکته ی مهم اما ساده را به خاطر بسپارید، ممکن است برخی از افراد کلاهبردار و سودجو به نام خانم سیما عمرانی صفحه های مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام و تلگرام ایجاد کنند و در آنجا چند شماره تلفن برای سفارش محصولات و اطلاع از قیمت پکیج های آموزشی قرار داده باشند؛ از این رو قبل از پرداخت هزینه و سفارش محصولات بی کیفیت و غیر اورجینالی که از این طریق به فروش می رسند لازم است که از صحت و اطمینان صفحات پرداخت و افراد اطمینان حاصل کنید، در واقع بهتر است که خرید خود را فقط از طریق تنها صفحه ی شخصی و رسمی این مدرس در اینستاگرام انجام دهید و به صفحات دیگر اعتماد نکنید.

 

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه هنر خیاطی از طریق سایت آموزش خیاطی خانم عمرانی به بخش های مختلفی دسترسی داشته باشید و اطلاعات بسیار کامل و جامعی را دریافت نمایید.
همچنین علاوه بر تهیه مجموعه dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید به صورت جداگانه اقدام به خرید مجموعه کتابهای خیاطی ایشان نیز نمایید . این کتاب ها در 4 جلد منتشر شده و می تواند به عنوان یک مکمل خود در کنار دی وی دی ها مورد استفاده قرار گیرد.
مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی به گونه ای تدوین شده است که تقریبا می توان گفت شما را از رفتن به هرگونه اموزشگاهی بی نیاز خواهد کرد و از این پس با کمترین هزینه می توانید در این رشته به بالاترین سطح مهارت دست یابید.در ضمن با استفاده از مجموعه کتاب خیاطی سیما عمرانی نیز می توانید بر میزان مهارت خود افزوده و خیلی زود در این هنر به تسلط بالایی رسیده و علاوه بر اینکه تمام نیازهای خود را برطرف خواهید کرد حتی می توانید به فکر تولید درآمد از این طریق باشید.
مجموعه خیاطی خانم عمرانی در قالب 24 حلقه دیسک به صورت چاپ رنگی و با گارانیت مرجوع از طریق فروشگاه پرشین خیاط ارائه شده است و مشا در هر کجای کشور که باشید یا از طریق روش هایی که رد بالا توضیح دادمی می توانید نسبت به خرید و تهیه این اثر ارزشمند اقدام نموده و یا با شماره تلفن گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.
شما علاقه مندان به این هنر می توانید با تهیه مجموعه خیاطی بدون الگو ایشان خیلی زودتر از آنچه که فکرش هم می کردید در این هنر به مهارت لازم دست یابید و یان نشان از کیفیت بالای این مجموعه می باشد.مجموعه آموزش خیاطی مبتدی ایشان در قالب سری اول در 12 حلقه دیسک ارائه شده و برای عزیزانی که هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه ندارند می تواند واقعا مفید و موثر باشد.

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:10


دمنوش مصفی خون چیست/09109483228

توضیحات
کبد چرب امروزه یکی از بزرگترین و شایعترین اختلالات گوارشی در دنیا و به خصوص در کشورمان ایران به حساب می آید. طبق آخرین تحقیقاتی که در کشورمان ایران به عمل آمده ۵۰ میلیون نفر ایرانی دچار کبد چرب هستند که عمدتا به دلیل عادت های غلط تغذیه ای و استفاده از مواد غذایی فرآوری شده ی دارای مواد افزودنی به وجود می آید. دمنوش مصفی خون تولید شرکت ایرانی دکتر بیز راه حلی برای شایع ترین مشکلات کبدی است که دارای سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می باشد. با سفارش دمنوش مصفی دکتر بیز از این سایت، تازه ترین تولیدات این شرکت، مستقیما و بدون واسطه، با قیمت درب کارخانه خدمت شما ارسال خواهد شد.

افرادی که دچار اختلالات کبدی علی الخصوص کبد چرب میشوند، عمدتا دچار غلظت خون نیز میشوند که این موضوع باعث میشود که در طول روز و در حین انجام کارهای معمول روزانه ی خود احساس ضعف و خستگی کنند.
از طرفی افرادی که به کبد چرب مبتلا هستند دائما درگیر پاکسازی پوست صورت و بدن خود از جوشهای ریز و درشتی هستند که ناشی از اختلالات موجود در کبد آنهاست همچنین چرب شدن بیش از حد پوست و عدم شفافیت و روشنی در پوست نیز از دیگر دغدغه های این افراد به شمار میرود.

در ادامه با راههای درمان اختلالات و بیماری های کبدی از جمله کبد چرب بیشتر آشنا شده و به معرفی یکی از قدرتمند ترین محصولات درمانی بیماری های کبدی یعنی دمنوش مصفی خون دکتر بیز خواهیم پرداخت.

چرا سلامت کبد مهم است
جالب است بدانید که کبد یکی از مهمترین و حساس ترین عضوهای درونی بدن هست به گونه ای که شاید بتوان گفت که اگر کبد به درستی عمل نکند میتواند زمینه ساز شروع بسیاری از بیماری ها و اختلالات درونی بدن باشد چرا که اصلی ترین وظیفه ی کبد در بدن سمزدایی و پاکسازی بدن از تمامی سمومی است که وارد بدن میشوند. کوچکترین اختلال در عملکرد کبد میتواند تمامی اندامهای درونی بدن ما را تحت تاثیر خود قرار دهد و آسیبهای جبران ناپذیری را به سلامتی ما وارد بکند.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که مگر سمومی هم وجود دارند که وارد بدن بشوند و اصلا چگونه این سموم وارد بدن ما می شوند؟
در جواب باید گفت که ما هر لحظه با هر تنفسی که انجام می دهیم مقادیر قابل توجه از آلاینده هایی که در هوا وجود دارند را وارد بدنمان میکنیم. این اتفاق با هر وعده ی غذایی که میخوریم و هر آبی که می نوشیم نیز در بدن تکرار میشود.
وجود اَشکال مختلف هورمونها، مواد افزودنی و نگهدارنده، روغن پالم، محصولات تراریخته و بسیاری از ترکیبات شیمیایی دیگر موجود در محصولات مورد استفاده ی ما گواه این مدعاست.

حال این موضوع را در نظر بگیرید که اگر کبد ما نتواند از عهده ی سم زدایی بدنمان به خوبی بر بیاید چه اتفاقی می افتد؟
اگر بدن ما به خوبی سمزدایی نشود سموم انباشته شده در بدن رفته رفته زمینه ی ابتلا به بیماریهای مختلف قلبی عروقی، گوارشی، عصبی و از همه مهمتر سزطان را به وجود می آورند.

در کنار تمامی این موارد این را هم در نظر بگیرید که چیزهای زیاد دیگری نیز وجود دارند که میتوانند بر روی کبد ما تاثیرات منفی بگذارند از جمله وارد شدن یک استرس ساده در طول روز که اول بر روی کبد تاثیر منفی میگذارد و بعد به سراغ سایر اندامهای بدن می رود.

راه درمان اختلالات کبدی چیست
لازم به ذکر است که حساسیت بالای کبد باعث شده تا اختلالات کبدی از جمله کبد چرب تنها بیماری هایی باشند که برای درمان آنها از داروهای گیاهی استفاده می شود چرا که داروهای شیمیایی شاید موقتا باعث بهبودی شوند اما مطمئنا تاثیرات منفی بسیاری نیز بر روی کبد می گذارند که می تواند منجر به وارد شدن آسیبهای بیشتری به این عضو حساس شوند.

اما اکثر داروهای گیاهی مخصوص کبد موجود در بازار هم به دلیل ماهیت صنعتی شان دارای مقادیری از ترکیبات شیمیایی درون خود هستند و بسیاری دیگر از این داروها نیز اثربخشی طولانی مدت نداشته و تا مادامی که از آنها استفاده شود اثرگذار خواهند بود.

خوشبختانه اخیرا در کشورمان شرکت دکتر بیز بعد از تولید و عرضه ی محصولات ارزشمندی چون قهوه گانودرما و دمنوش لاغری دکتر بیز اقدام به تولید و عرضه ی یکی از تخصصی ترین داروهای مخصوص اختلالات و بیماری های کبدی یعنی دمنوش مصفی خون کرده است که علاوه بر کبد میتواند باعث بهبود عملکرد سیستم عروقی، غلظت خون و کاهش کلسترول شود.

دمنوش مصفی خون چیست
دمنوش مصفی خون ترکیبی از همه ی گیاهانی است که برای تقویت و پاکسازی کبد موثر می باشند. این محصول توسط شرکت دکتر بیز و زیر نظر جهاد دانشگاهی، متخصصین علوم تغذیه و کارشناسان طب سنتی و گیاهی طراحی و تولید شده است به گونه ای که دوز گیاهان موجود در هر بَگ این محصول و مقادیر ترکیب آنها با یکدیگر کاملا اندازه گیری شده و با دقت بالایی در هر بسته قرار میگیرد.

نکته ی بسیار مهم در رابطه با دمنوش مصفی خون خاصیت چند منظوره بودن آن است به این گونه که:

باعث پاکسازی کبد و کمک به برطرف شدن اختلالات و بیماری های کبدی از جمله کبد چرب می شود
به کبد در سمزدایی و تصفیه ی بدن کمک میکند
باعث بهبود عملکرد سیستم عروقی و شریانها می شود
منجر به کاهش کلسترول می شود
غلظت خون را از بین می برد
همچنین لازم به ذکر است که دمنوش مصفی خون دکتر بیز یک دمنوش کاملا دارویی به حساب می آید و نه یک مکمل غذایی. پس می توان از آن برای درمان کامل بیماریها و اختلالات کبدی استفاده کرد به گونه ای که مصرف هر یک بسته از آن می تواند یک گِرِید از بیماری های کبد را کم بکند.

این محصول با گذراندن آزمایشات گوناگون و رسیدن به استانداردهای لازم هم اکنون موفق به اخذ مجوز و تاییدیه های سازمان غذا و دارو نیز شده است.

هر بسته از این محصول محتوی ۱۲۰ بَگ درمانی می باشد که مناسب برای مصرف ۶۰ روز بوده.
در صورت سفارش تیم مشاوره و پشتیبانی ما در تمام طول مدت مصرف در کنار شما عزیزان بوده و مشاوره و نکات لازم را در حین مصرف در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

 

 

قیمت دمنوش مصفی خون دکتر بیز

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:58


ترکیبات اصلی دمنوش مصفی دکتر بیز :/091109483228

ترکیبات اصلی دمنوش مصفی دکتر بیز :
شاطره
کاسنی
قاصدک
نحوه و مقدار مصرف دمنوش مصفی خون :
روزی 2 نوبت هر بار یک دمنوش به مدت 3 الی 5 دقیقه در یک فنجان حاوی آب داغ دم کرده و میل نمایید.
موارد منع مصرف دمنوش مصفی دکتر بیز :
در دوران بارداری و شیردهی
در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی
افراد زیر 12 سال
در صورت استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و وارفارین، داروهای آنتی آریتمی و یا سابقه نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود.
دمنوش مصفی خون
شرایط نگهداری دمنوش مصفی خون دکتر بیز:
در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود.
در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.
نکات قابل توجه :
از مصرف الکل، غذاهای سرخ شده، نمک بیش از حد، غذاهای شیرین، کربوهیدرات های تصفیه شده و شیرین کننده های مصنوعی که ممکن است موجب مشکلات کبدی شوند، پرهیز گردد.
برای اثربخشی بیشتر همراه میوه‌های خانواده مرکبات، هویج، چغندر، کلم بروکلی، گردو، زغال اخته، آووکادو، کلم و گل کلم استفاده گردد.
بسته بندی:
120 عدد دمنوش مصفی خون متالایز دار داخل جعبه مقوایی همراه بروشور محصول.

دمنوش مصفی دکتر بیز با قیمت پخش در فروشگاه اینترنتی تیم کالا

 

منبع نوشته های بالا


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:58


موارد مصرف دمنوش مصفی خون دکتر بیز:/09109483228

دمنوش مصفی خون
کبد چرب امروزه یکی از شایع ترین و بزرگترین اختلات گوارشی در نیا علی الخصوص ایران میباشد 40 درصد از مردم ایران متاسفانه مبتلا به کبد چرب هستند.

همانطور که میدانید کبد چرب رابطه مستقیمی با سبک زندگی فردی نوع فعالیت هار روزمره و یا خورد و خوراک فرد دارد که گاها تغییر این سبک زندگی به خودی خود بسیار دشوار میباشد. متاسفانه این تغییر سبک زندگی زمانی اتفاق می افتد که افراد دچار عوارض جدی شوند و مجبور به تغییر این سبک باشند .

دمنوش مصفی خون
مطالعه بیشتر
همچنین بخوانید کافه سوپریم گانودرما جینسینگ
دمنوش مصفی خون چیست؟
افرادی که شاید مثل شما درگیر این اختلال کبدی میشوند عمدتا دچار غلظت خون نیز میشوند که این حالت باعث میشود در طی طول روز و در هنگام فعالیت های معمولی روزانه احساس ضعف و خستگی داشته باشند.
دائما با جوش هایی که در ناحیه صورت خود و یا کمر خود مشاهده میکنند درگیر هستند که ناشی از اختلال کبدی میباشد.

نقش کبد
کبد به عنوان یکی از اصلی ترین اعضای داخلی بدن انسان وظیفه تصفیه و سم زدایی خون را در بدن دارد و نکته بسیار مهم این است که اغلب افرادی که مخصوصا ذر ایران دچار عارضه کبدی میشوند.
در بدترین زمان روند تخریب کبد خود متوجه بیماری خود میشوند و این امر باعث پیوندهای کبدی و یا حتی مرگ افراد میشود.

پس چه بهتر که همیشه با آزمایش های دوره ای و چک وضعیت جسمانی از سلامت کبد خود اطلاع داشته باشیم
و این مساله که بعضی از عادت های بد غذایی باعث این عارضه خطرناک و خاموش میگردد را کم کم از سبک زندگی خود دور کنیم.

دمنوش مصفی خون دکتر بیز
برای اولین بار در کشور با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید.

تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه تولید فرآورده های طب سنتی و دارو های طبیعی محصولی با کیفیت و کارآمد را به مشتریان خود تقدیم می کند.

موارد مصرف دمنوش مصفی خون دکتر بیز:
درمان کبد چرب
سم زدایی و پاکسازی کبد
تصفیه خون
کنترل فشار خون
کنترل چربی خون
بهبود عملکرد قلب
بهبود جوش های ناشی از کبد
رفع تلخی دهان
کاهش کلسترول بد خون

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:57


دمنوش مصفی خون بیز/09109483228

دمنوش کبد چرب
دمنوش کبد چرب
دمنوش کبد چرب , دمنوش مصفی خون دکتر بیز برای اولین با در کشور با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید . تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه تولید فراورده های طب سنتی و داروهای طبیعی محصولی با کیفیت و کارامد را به مشتریان خود تقدیم می کند . موارد مصرف بیشتر این دمنوش تخصصی برای مصفی خون , محافظت کننده کبد , درمان کبد چرب می باشد . در مورد نحوه و میزان مصرف بنا به مشکلی که دارید تجویز می شود و حتما قبل از مصرف با کارشناسان و متخصصین این امر مشورت نمایید . اما شکل طبیعی مصرف روزی ۲ نوبت هر بار یک دمنوش می باشد . درباره ی موارد منع مصرف نیز در دوران بارداری و شیردهی در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی , افراد زیر ۱۲ سال , در صورت مصرف همزمان از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین , داروهای آنتی آریتمی و یا سابقه ی نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود .

درمان کبد چرب با دمنوش تخصصی مصفی خون جهت پاکسازی کبد با مجوز رسمی

تماس جهت مشاوره رایگان . متخصص خانم مدیری ۰۹۱۲۲۵۶۶۹۳۸

دمنوش کبد چرب

دمنوش مصفی خون بیز
دمنوش تخصصی مصفی خون دکتر بیز همانطور که در قسمت بالا اشاره نمودیم برای پاک سازی و محافظت از کبد از وزارت غذا و دارو مجوز رسمی را دریافت کرده است . در قسمت بالا به مواردی نظیر موارد مصرف و موارد منع مصرف اشاره نمودیم در ادامه مطلب به شرایط نگهداری دمنوش ذکر شده می پردازیم . اینکه در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود . در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود . نکات دیگری که باید نسبت به مصرف دمنوش کبد چرب قابل ذکر است این که از مصرف الکل , غذاهای سرخ شده , نمک بیش از حد , غذاهای شیرین , کربوهیدرات های تصفیه شده و شیرین کننده های مصنوعی که ممکن است موجب مشکلات کبدی شوند , پرهیز گردد . برای اثر بخشی بیشتر دمنوش به همراه میوه های خانواده مرکبات , هویج , چغندر , کلم بروکلی , گردو , زغال اخته , آووکادو , کلم و گل کلم استفاده گردد . استفاده از این دمنوش برای بیماری های مرتبط با کبد و همچنین پاکسازی و درمان کبد چرب تهیه شده است .

ترکیبات دمنوش مصفی خون چیست ؟
دمنوش مصفی خون ( تصفیه خون ) یا همان دمنوش تخصصی کبد چرب متشکل است از : کاسنی , شاه تره , قاصدک , علف لیمو , به لیمو , چای سبز , گل همیشه بهار , پر سیاووش و خار مریم . بعلاوه برگ مود و شیرین بیان تا طعم دمنوش دلنشین شود و همچنین تلخی شاه تره و کاسنی گرفته شود .

طریقه ی مصرف دمنوش مصفی خون به چگونه می باشد ؟
استفاده برای چه اشخاصی الزامی می باشد ؟
فواید دمنوش کبد چرب چیست ؟
منع مصرف دمنوش مصفی خون برای چه افرادی می باشد ؟

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:56


آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز/09109483228

نکاتی در مورد استفاده از این محصول

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در استفاده از دمنوش لاغری آریانا، خرید این دمنوش از فروشگاه معتبر همچون فروشگاه دمنوش لاغری است . پس از اتمام دوره مصرف دمنوش لاغری آریانا می بایست انجام فعالیت های ورزشی و تحرکات بدنی به طور پیوسته ادامه یابد تا فرد هر چه رشته بود پنبه نشود و به روز های تاریکی که پشت سر گذاشته است بازنگردد . آنچه که باید در مورد این دمنوش گیاهی بدانیم این است که کارایی از این قبیل دمنوش گیاهی با انجام فعالیت های ورزشی مداوم و پرهیز های غذایی میسر می شود چرا که دمنوش ها عامل اصلی رفع اضافه نمی باشند و تنها نوعی محرک قوی برای کاهش وزن می باشد. در صورت استفاده منظم و مداوم از این دمنوش گیاهی همراه با انجام فعالیت های سبک ورزشی در طی یک ماه بین 3 الی 5 کیلو کاهش وزن خواهید داشت.

 

آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز یک محصول بی نظیر برای لاغری است، ما در این مطلب کمی بیشتر درباره ویژگی های دمنوش لاغری دکتر بیز صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز

 

مشکل چاقی و اضافه وزن مشکلی است که ممکن است شما هم برای طولانی مدت با آن درگیر بوده باشید. استفاده از دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از محبوب ترین روش هایی است که برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد. همانطور که احتمالا می دانید امروزه روش های زیادی برای این کار وجود دارد که شما می توانید هر یک از این روش ها را مورد استفاده قرار دهید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این دمنوش صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در خصوص آن در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.
دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از بهترین محصولات برای لاغری به شمار می آید که امروزه در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و ایرانیان نیز علاقه زیادی به این محصول دارند. در حال حاضر شما می توانید این محصول را در بسیاری از داروخانه ها مشاهده کنید که به عنوان یک راه علمی برای لاغری و کاهش وزن به شمار می آیند. اگر شما هم جز افرادی هستید که با مشکل چاقی و اضافه وزن روبرو هستید و علاقه مند هستید که با بهترین روش وزن خود را کاهش داده و به تناسب اندام دلخواه خود دست پیدا کنید به شما توصیه می کنیم حتما این دمنوش را خریداری کنید. دمنوش دکتر بیز ویژگی ها و خواص بسیار زیادی دارد که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید آن باشند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر با ویژهای منحصر به فرد این محصول آشنا شوید.

عکس ۱
برخی از مهمترین ویژگی های این محصول

یکی از مهمترین ویژگی های دمنوش لاغری دکتر بیز که باید با آن آشنا شوید این است که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی هر چه تمام وزن کم کنید. در واقع برخلاف بسیاری از روش های دیگر که برای لاغری و کاهش وزن وجود دارند نیازی نیست که شما سختی زیادی را برای لاغری تحمل کنید و می توانید تنها با مصرف این دمنوش و ورزش کردن مرتب در کمترین زمان ممکن به تناسب اندام برسید. یکی دیگر از ویژگی هایی که این محصول برای شما دارد این است که نیازی نیست شما نگرانی خاصی درباره عوارض آن داشته باشید و می توانید با خیالی راحت آن را مصرف کنید. در کنار این موضوع کیفیت بسیار بالای این محصول ویژگی دیگری است که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید و مصرف آن باشند.

عکس ۲
نکاتی درباره قیمت این محصول

قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز نسبت به بسیاری از محصولات لاغری دیگر که امروزه می توانید از آنها برای کم کردن وزن استفاده کنید مناسب تر است. یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که امروزه محصولات متنوعی که برای لاغری و چربی سوزی وجود دارند معمولا دارای قیمت بالایی هستند که خرید آنها برای تمامی افراد امکان پذیر نیست. با این وجود این دمنوش دارای قیمت بسیار مناسبی است که هر شخصی به راحتی می تواند اقدام به خرید آن کرده و آن را مصرف کند. توجه داشته باشید که پایین بودن قیمت این محصول به منزله پایین بودن کیفیت آن نیست و شما به راحتی می توانید نظر افرادی که اقدام به مصرف این محصول کرده اند را مشاهده کنید تا نسبت به کیفیت آن نیز مطمئن شوید.

عکس ۳
خرید دمنوش لاغری دکتر بیز

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید دمنوش دکتر بیز را دارید باید بدانید که امروزه فروشگاه های زیادی هستند که اقدام به فروش دمنوش لاغری دکتر بیز کرده اند و شما می توانید به راحتی با مراجعه به آنها اقدام به خرید این محصول کنید. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که می توانید برای خرید دمنوش لاغری دکتر بیز به آن مراجعه کنید فروشگاه اینترنتی ما است که شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی هرچه تمام این محصول را با قیمت مناسب و با تضمین کیفیت خریداری کنید.

 

نحوه و مقدار مصرف

مصرف دمنوش لاغری آریانا نیم ساعت قبل از خوردن هر وعده غذایی باعث کاهش اشتهای فرد مصرف کننده و یک ساعت بعد از خوردن غذا موجب چربی سوزی در فرد می شود. برای نتیجه گیری مطلوب و اثر بخشی دلخواه روزانه 3 بار و هر بار یک عدد تی بگ از دمنوش لاغری آریانا را به همراه 250 سی سی آب در داخل قوری ریخته و اجازه دهید تا دمنوش به مدت 10 دقیقه با حرارت کم بجوشد سپس بگذارید به مدت 3 الی 5 دقیقه تا دم بکشد. همچنین می توانید مقدار اندکی از دمنوش را در همان مقدار آب جوش در یک لیوان در بسته محکم ریخته و 30 دقیقه به آن زمان دهید تا استراحت کند و به طور کامل دم بکشد. در صورت تمایل نیز می توانید یک قاشق چای خوری عسل طبیعی به آن اضافه کنید. بهتر است که نصف مقداری از دمنوش را که دم کرده اید 30 دقیقه قبل از وعده ی غذایی و نصف دیگر آن را 30 دقیقه بعد از وعده غذایی میل نمایید. در صورت افزایش سلول های چربی می بایست مقدار مصرفی دمنوش و به همان ترتیب مقدار آب را افزایش دهید.

حتما دمنوش را به صورت گرم میل کنید.

موارد منع استفاده از این محصول

قبل از خرید هر دمنوش یا محصول گیاهی و یا شیمیایی لازم است در خصوص موارد منع مصرف آن محصول اطلاعات مفید و مختصری داشته باشیم تا نسبت به استفاده آن محصول دچار مشکل نشویم :

-عدم مصرف همزمان این دمنوش با دارو های ضد انعقاد از جمله آسپیرین و وارفاین که موجب کاهش کارایی این دمنوش می گردد.

 

قیمت دمنوش دکتر بیز

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:47


ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز/09109483228

فواید دمنوش دکتر بیز
افراد چاقی که برای لاغر شدن به این دمنوش ها مراجعه می کنند باید دقت کافی را داشته باشند که محصولی را که انتخاب می کنند حتما دارای مجوز رسمی و استاندارد های لازم باشد. لازم است بدانید که برای کاهش وزن تنها میل کردن دمنوش های لاغری کافی نیست و باید تحرک لازم را در طول روز داشته باشید تا دمنوش لاغری دکتر بیز در کنار تحرکات روزانه شما اثرات بسیار خودش را نشان دهد.

دمنوش ها با توجه به این که از چه گیاهی ساخته شده اند اثرات و کاربردهای متفاوتی دارند که بر اساس مزاج و طبع شما تاثیرات خود را روی سیستم بدن شما می گذارد. دمنوش لاغری دکتر بیز از گیاهانی تشکیل شده است که مقدار سوخت و ساز بدن شما را زیاد می کند و مقدار کالری جذب شده را نیز کاهش می دهد که در این صورت به کاهش وزن شما کمک شایانی می کند.

 

اثربخشی بهتر دمنوش دکتر بیز
بهتر است که در طی روز به مقدار لازم میوه و سبزی مصرف کنید. در صورت ممکن یک نوع میوه را به مقدار حداکثر نیم کیلو میل کنید. ترجیحا از غذا های پخته شده و آب پز استفاده کنید و سعی کنید روغن کمتری در زنجیره غذایی خود مصرف کنید. از شیرینی و نان های خامه ای، کیک و مواد غذایی قندی و سرشار از قند مانند حلوا و بامیه پرهیز کنید.

از زنجیره غذایی گیاهی که شامل کربوهیدرات و پروتئین ها می شود مانند عدس و سویا و لوبیا استفاده کنید. از سبزیجات تازه مانند کلم، کاهو، هویج، جعفری و اسفناج استفاده کنید. از روغن های سالم مانند روغن زیتون، روغن کنجد و روغن آفتابگردان بهره بگیرید. سعی کنید ورزش های سبک را در طول روز انجام دهید مانند پیاده روی و دوچرخه سواری.

قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز

خواص و ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز

 

کمپانی بزرگ دکتر بیز یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه انواع دمنوش ها می باشد به طوری که دمنوش لاغری دکتر بیز محصولی سلامت محور بوده که با رعایت اصول بهداشتی تولید شده است. از آنجایی که امروزه بسیاری از افراد به دنبال تناسب وزن و لاغری، با استفاده از دمنوش های لاغری هستند مشاهده می شود برندهای مختلفی از این دمنوش ها در بازار موجود است. اما باید بدانید توجه به کیفیت و استانداردهای دمنوش لاغری در هنگام خرید محصول بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا در صورت استاندارد نبودن محصول شما نه تنها به نتیجه دلخواه خود نمی ‌رسید بلکه ممکن است نتیجه عکس هم بگیرید. حال برای اطلاع از خواص منحصر به فرد دمنوش دکتر بیز بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

دمنوش لاغری دکتر بیز

داشتن وزن ایده آل و تناسب اندام امری است که بسیاری از افراد به خصوص خانم ها در دنیای امروزه به دنبال آن هستند. با این وجود بسیاری از افراد با استفاده از روش ‌های همچون عمل های جراحی یا استفاده از داروهای شیمیایی به دنبال لاغری بوده که نه تنها نتیجه نگرفتند بلکه در بعضی موارد عارضه هایی نیز به همراه داشته است. اما در اینجا ما به شما دمنوش دکتر بیز را پیشنهاد می کنیم که محصول کاملا طبیعی و گیاهی بوده و به شما کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن به وزن ایده آل خود برسید. جالب است بدانید شما با استفاده از دمنوش دکتر بیز در کنار ورزش کردن و رعایت یک رژیم غذایی درست می توانید یک نیروی تحریک کننده برای سوزاندن چربی ها را وارد بدن کرده که این امر کمک می کند تا سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسید. اما توجه داشته باشید اگر تنها بخواهید از دمنوش های لاغری استفاده کرده ولی غذاهای چرب و چیلی را کنار نگذارید به هیچ عنوان به خواسته خود نخواهد رسید.

 

ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز

در خصوص مواد تشکیل دهنده دمنوش لاغری دکتر بیز باید بدانید این دمنوش از گیاهان کاملا طبیعی بوده که در روند کاهش وزن تاثیر زیادی دارد. به طوری که این محصول از مقداری کافئین و ترکیب چند گیاه تولید شده با این حال با خوردن آن می توان کمبود مواد، ویتامین، پروتئین و کربوهیدرات را جبران کرده به طوری که بسیاری از کارشناسان شباهت ترکیبات دمنوش گیاهی دکتر بیز را به انسولین می دانند و به همین جهت این چای خواص ضد دیابتی نیز دارد. افراد می توانند دمنوش لاغری دکتر بیز را به‌ عنوان جایگزینی بسیار مناسب چای سیاه یا آبمیوه قرار داده و علیرغم بهره‌ مندی از خواص آن، از طعم بی نظیر نیز لذت ببرند.

 

رعایت نکات موثر جهت رفع چاقی همراه با استفاده مداوم از دمنوش لاغری آریانا
مصرف خوراک گیاهی دارای ترکیبات کربوهیدرات ها و پروتئین ها مانند: عدس، لوبیا، نخود، ماش و …

– مصرف سبزیجات تازه و میوه ها در طول روز به مقدار مناسب و کافی. سبزیجات از قبیل گل کلم، هویج، کرفس، اسفناج، شلغم، جعفری، پیاز و میوه ها از قبیل هندوانه، توت فرنگی، سیب و گریب فروت

– تهیه و مصرف غذای های آب پز یا بخار پز شده و پرهیز از غذای های (در روغن) سرخ شده و فست فود ها از قبیل پیتزا و…

– استفاده حداقل از روغن های با چربی اشباع نشده و استفاده از روغن کنجد، روغن زیتون، روغن جوانه گندم، روغن آفتاب گردان و روغن دانه ذرت به مقدار خیلی کم

– اجتناب از مصرف کیک و شیرینی های خامه ای، شکلات، آبنبات و خوراک حاوی مواد قندی مانند مربا، حلوا و…

– عدم مصرف مشروبات الکلی

– عدم مصرف اغذیه آلرژی زا و جویدن آدامس

– انجام فعالیت های ورزشی سبک روزانه مانند دویدن، دویدن در جا، پیاده روی تند، شنا و دوچرخه سواری

 

منبع نوشته های بالا


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:11


مهمترین خواص دمنوش لاغری دکتر بیز/09109483228

دمنوش های لاغری چند منظوره دکتر بیز
چیزی که بسیار مورد اهمیت است خاصیت چند منظوره بودن این دمنوش های گیاهی دکتر بیز است که این امکان را به وجود آورده است تا هر آنچه که یک فرد برای رسیدن به وزن ایده آل و مناسب خود می خواهد از نظر خواص چربی سوزی و کم شدن اشتها را در یک پک دمنوش لاغری دکتر بیز برای او فراهم کند .

دمنوش دکتر بیز لاغری یک نوع دمنوش صد در صد گیاهی و صد در صد استاندارد می باشد که تعداد دوز های گیاه های مخلوط شده در هر پک آن ( دمنوش لاغری بسته 120 تی بگ دکتر بیز ) تماما اندازه گیری شده و با دقت کافی بسته بندی و آماده شده است.

 

ترکیبات موجود در دمنوش های لاغری دکتر بیز
ترکیباتی که در دمنوش گیاهی دکتر بیز قرار گرفته است شامل 8 عدد گیاه مفید و موثر است. از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: زیره، زالزالک، چایی ترش، تخم کرفس، قره قروت، ریشه جعفری و میوه کرن بری در هر بسته دمنوش دکتر بیز برای لاغری 120 بگ وجود دارد که مناسب برای مصرف 40 روز است.

برای خرید اینترنتی دمنوش دکتر بیز می توانید روی سایت تخصصی گانودرما دات آی آر که به عنوان اولین و معتبرترین سایت محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته شده است سفارش دهید. سایت گانودرما برای خرید اینترنتی دمنوش لاغری دکتر بیز اصالت داشتن و مجوز دار بودن محصول عرضه شده را ضمانت می کند.

 

فرآیند لاغری با دمنوش دکتر بیز
دمنوش لاغری گانودرما دکتر بیز با داشتن گیاهان ارگانیک و اصل، چربی ها را اکسید می کند و باعث می شود که تاثیر فعالیت آنتی اکسیدان پلاسما افزایش یابد و همچنین می تواند به کم شدن کلسترول در بدن کمک کند. دمنوش گانودرما دکتر بیز پلی فنول هایی دارد که باعث می شود این اثر از شیوع عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کند و موجب مهار شدن اکسیداسیون می شود.

محصولات دمنوش دکتر بیز خاصیت دو منظوره ای دارند به این معنی که اگر نیم ساعت قبل از خوردن غذا میل شود موجب کم شدن اشتها می شود و اگر یک ساعت بعد از غذا مصرف شود موجب چربی سوزی می شود.

 

مهمترین خواص دمنوش لاغری دکتر بیز
از مهمترین و اصلی ترین خاصیت های این نوشیدنی با ارزش می توان به موارد زیر اشاره کرد: تاثیر فعالیت آنتی اکسیدان های پلاسما را افزایش می دهد، از ایجاد بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند، در کاهش وزن و تناسب اندام اثرگذار است، دارای گیاهان ارگانیک می باشد، خاصیت اکسید کنندگی چربی های مزاحم بدن را دارد و باعث کم شدن کلسترول خون می شود. قابل توجه است که لاغری با این دمنوش حاصل شود بدون بازگشت است.

خرید دمنوش لاغری بیز

اثرات دمنوش های لاغری دکتر بیز
در حالت کلی دمنوش های گیاهی از مهمترین و بهترین نوشیدنی ها به شمار می آید. لاغری با دمنوش دکتر بیز بسیار اثربخش است. این دمنوش دکتر بیز خواص بسیار شگفت انگیزی دارد و قادر است در کمترین زمان لازم اثر فوق العاده خود را نشان دهد.

این دمنوش دکتر بیز شامل انواع کربوهیدرات ها و پروتئین ها می باشد و می تواند کمبود های شما را از این نظر جبران کند. دمنوش دکتر بیز تماما گیاهی بوده است و شما می توانید هر مقداری که دلخواه تان است از آن استفاده کنید. خانم هایی که باردار هستند و یا در دوران شیردهی به سر می برند لازم است که قبل از مصرف حتما با پزشک مربوطه مشورت کنند. هر چند که دمنوش دکتر بیز دارای مجوز رسمی است و کاملا بهداشتی می باشد.

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:46


باید ها و نباید ها در خصوص دمنوش لاغری آریانا:/09109483228

لاغری با دمنوش ها
اگر شما فردی هستید که در پی رسیدن به وزن مناسب و ایده آل خود هستید و روش ها و متد های متفاوتی را برای رسیدن به وزن مناسب امتحان کرده اید بهتر است بدانید که یکی از روش های رایج برای لاغر شدن استفاده از دمنوش های لاغری است.

مارک ها و برند های مختلف و گوناگونی برای دمنوش های لاغری در بازار وجود دارد. شاید بعد از استفاده از این دمنوش های لاغری مختلف که تعریف و تبلیغ زیادی هم از آنها شنیده و دیده بودید، به این نتیجه رسیدید که وزن شما دچار هیچ گونه تغییری نشده است و یا این که برای مدت زمان کمی وزن کم کرده اید و بعد دوباره به شرایط قبل بازگشته اید که تنها هزینه های الکی و گزاف برای خرید آنها صرف نموده اید.

لازم به ذکر است که بعضی از این دمنوش های لاغری می تواند باعث پدید آمدن اختلالات گوارشی نیز شوند و می تواند به بافت ها و اندام هایی مانند کبد هم صدمه جدی وارد کند. اگر به این فکر می کنید که چطور می شود که این دمنوش های لاغری به مقدار زیاد به فروش می روند. بهتر است بدانید که دمنوش های لاغری که تحت نظر سازمان غذا و دارو می باشند و تایید شده اند. استاندارد های مواد غذایی و خوراکی و دارویی در آن رعایت شده است صرف این است که بر روی یک محصول عنوان دمنوش لاغری درج شود و این به هیچ عنوان نشان دهنده ی این نیست که حتما مخصوص لاغر شدن است و فقط باعث لاغری می شود.

شایان ذکر است که در تولید و فرآوری انواع دمنوش های دکتر بیز علاوه بر کارشناسان علوم تغذیه از کارشناس ها و متخصصان دارو شناسی گیاهی کمک گرفته شده است به گونه ای که تمام دوز های گیاهی که در هر پک این محصول موجود است، نسبت ترکیب شدن گیاهانی که در آن وجود دارند، مقدار تاثیر هر کدام از گیاهانی که در ترکیب اصلی آن وجود دارند، با دانش بسیار و تخصصی و دقت بسیار بالا مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

همین امر موجب شده است که این دمنوش گیاهی لاغری دکتر بیز به دمنوشی تبدیل شود که در کشور ما توسط سازمان غذا و دارو تحت عنوان تنها دمنوش لاغری نام برده شود که در حال حاضر همه ی تاییدیه های تغذیه ای از جمله سیب سلامت و تاییدیه سازمان غذا و دارو را هم گرفته است.

 

آشنایی با دمنوش لاغری آریانا و خواص آن

 

دمنوش ها از دیرباز تا کنون بسیار مورد استفاده بوده اند. دمنوش ها جهت رفع بسیاری از بیماری ها که بارز ترین آنها لاغری و چاقی است استفاده می شوند ولیکن تهیه آن جهت دستیابی به نتیجه مثبت بسیار اهمیت دارد و در این میان فروشگاه دمنوش لاغری از برترین فروشگاه ها جهت تهیه انواع دمنوش ها به خصوص دمنوش لاغری آریانا می باشد. فروش دمنوش لاغری آریانا در بسیاری از فروشگاه مانند فروشگاه دمنوش لاغری بسیار رواج دارد و علت آن مرغوبیت محصولات شرکت آریانا و اطمینان به عملکرد فروشگاه دمنوش لاغری جهت تهیه و مصرف دمنوش ها می باشد چرا که فروشگاه دمنوش لاغری سال های بسیاری در تهیه و فروش انواع دمنوش ها فعالیت دارد.

 

چاقی یا لاغری:

در جامعه فعلی افراد به دلایلی مانند کم تحرکی، عدم پرهیز های غذایی، مصرف انواع فست فود ها، عدم حرکت های ورزشی و پیاده روی در طول روز با مشکل چاقی و اضافه وزن مواجه می شوند که جهت رفع آن اقدام به انجام روش های گوناگونی می نمایند که یکی از این روش ها مصرف دمنوش های لاغری از جمله دمنوش لاغری آریانا است. البته استفاده از دمنوش لاغری باید با پرهیز های غذایی و ورزش همراه باشد در غیر اینصورت فرد به نتیجه دلخواه و مورد نظر خود نمی رسد. آنچه در استفاده از دمنوش های لاغری بسیار حائز اهمیت است مرغوبیت محصول و تاثیر گذاری آن است در واقع در صورت استفاده از دمنوش های به اصطلاح قلابی افراد پس از استفاده از یک تا دو دوره از دمنوش ها کاهش وزنی در خود مشاهده نمی نماید.

 

خواص استفاده از دمنوش آریانا:

دمنوش آریانا از گیاهان دارویی حاوی ارگانیک تهیه شده که اسکید کننده چربی است بدین خاطر دارای فوایدی است که ادامه به آنها اشاره می شود.

– کاهش اشتها

– چربی سوزی پس از مصرف هر وعده غذایی

– افزایش فعالیت آنتی اکسیدانهای موجود در پلاسمای خون

– کاهش بیماری های قلبی و عروقی

– حفاظت از کبد

– جلوگیری از رشد باکتری های مستعد بیماری اسهال

– جلوگیری از التهابات ویروسی دستگاه گوارش

– استفاده از دمنوش ها نامناسب سبب بروز بیماری های متعدد همچون بیماری های گوارشی در فرد می شود.

تنها نکته در استفاده از دمنوش لاغری، خرید دمنوش از فروشگاه معتبر همچون فروشگاه دمنوش لاغری است و پس از اتمام دوره مصرف دمنوش باید پرهیز های غذایی و انجام حرکت های ورزشی ادامه یابد تا فرد دوباره با چاقی و چربی های اضافی مواجه نشود در حقیقت دمنوش ها نوعی محرک جهت چربی سوزی هستند و عامل اصلی کاهش وزن ورزش مداوم و رژیم غذایی مناسب است.

 

باید ها و نباید ها در خصوص دمنوش لاغری آریانا:

قبل از خرید این دمنوش از فروشگاه دمنوش لاغری لازم است در خصوص باید ها و نباید ها اطلاعات کافی در اختیار داشته باشیم.

– استفاده از دمنوش آریانا در زمان بارداری و شیردهی مناسب نمی باشد.

– در صورت مبتلا بودن به بیماری و یا مصرف دارویی خاص باید در خصوص استفاده از این نوع دمنوش با پزشک مربوطه مشورت نمایید.

– در صورتی که دمنوش آریانا به همراه داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین و آسپرین استفاده شود سبب کاهش اثرگذاری دارو ها می شود.

– در استفاده از دمنوش ها نباید زیاده روی کرد چرا که اغلب آنها جهت چربی سوزی مصرف می شوند و در صورت استفاده فراوان چربی های مورد نیاز بدن از بین رفته و فرد با مشکلات متعددی درگیر می شود.

 

– زمان استفاده از دمنوش بسیار حائز اهمیت است چرا که دمنوش های لاغری نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی جهت کاهش میل به غذا و نیم ساعت بعد از مصرف غذا جهت چربی سوزی باید استفاده می شوند.

نظیری در این محصول نهفته است و این امر دلیل اصلی پرفروش بودن این محصول در کل کشور شد.

– دمنوش لاغری آریانا را باید به صورت گرم مصرف نمود در غیر اینصورت کارایی مورد نظر را نخواهد داشت.

– مصرف زیاد دمنوش لاغری آریانا سبب کاهش فشار خون می شود.

نحوه مصرف دمنوش لاغری آریانا:

در دستورالعمل زیر در زمان خرید دمنوش از فرودگاه سرزمین لاغری در اختیار افراد قرار داده می شود.

– ابتدا باید مقدار اندکی از دمنوش را در ۲۵۰ سی سی آب جوش ریخته و به آن ۳۰ دقیقه زمان دهید تا کاملا دم بکشد سپس آن را به صورت گرم مصرف نمایید در صورت تمایل می توانید مقداری عسل به آن اضافه نمایید.

– در صورت افزایش سلول های چربی باید میزان دمنوش و آب را افزایش دهید.

– جهت استفاده از دمنوش باید نیم ساعت قبل و بعد از هر وعده غذایی یک لیوان مصرف شود تا تاثیر گذاری حقیقی را داشته باشد.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 298 هزار تومان


1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 270 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 596 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 540 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 894 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 790 هزار تومان

 

 

فروشگاه دمنوش لاغری:

یکی از برترین فروشگاه ها به جهت خرید انواع دمنوش ها از جمله خرید دمنوش لاغری آریانا، فروشگاه دمنوش لاغری است. این فروشگاه مورد تایید وزارت بهداشت بوده و تمامی محصولات آن از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تهیه شده است. قیمت دمنوش لاغری آریانا مصوب بوده و همواره فردی جهت ارائه خدمات مربوطه به صورت آنلاین وجود دارد که این مسئله سبب افزایش رضایت مشتریان از فروشگاه دمنوش لاغری شده است.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:44


تفاوت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با دیگر محصولات/09109483228

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری

لاغری با سبوس برنج دکتر بیز، یکی از مهمترین خواص و دلایل خرید این محصول می باشد. اگر قصد دارید که سبوس برنج دکتر بیز را برای لاغری و کاهش وزن مصرف کنید، طریقه مصرف آن به منظور اثرگذاری بر کاهش وزن به صورت زیر می باشد:

· در وعده صبحانه: اگر ۱۰ دقیقه قبل از صبحانه، مقداری از سبوس برنج را با یک لیوان شیر مخلوط کرده و میل کنید، باعث می شود که اشتهای شما در طول روز کاهش پیدا کند و انرژی بیشتری داشته باشید.

· در وعده ناهار و شام: مخلوط کردن سبوس برنج دکتر بیز با ماست و مصرف آن ۱۰ دقیقه قبل از صرف وعده ناهار و شام، اشتهای شما را کم کرده و میزان سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد.

علاوه بر لاغری و کاهش وزن، درمان دیابت، ریزش مو، جلوگیری از یبوست و جلوگیری از چین و چروک پوست از دیگر خواص سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز می باشد. سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد به طوری که هر کس می تواند آن را خریداری و از خواص بی نظیر آن بهره مند شود.

 

سبوس برنج چیست؟

شاید بسیاری از شما هم شنیده باشید که در حال حاضر استفاده از سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز بسیار رواج پیدا کرده است. حال قبل از اینکه در خصوص خواص منحصر به فرد این محصول اطلاعاتی به دست آورید و ببینید که سبوس برنج قهوه ای چه فایده ای دارد، بهتر است ابتدا سبوس برنج را بشناسید. به طور کلی باید بدانید پودر سبوس برنج قهوه ای از لایه های سخت خارجی دانه برنج قهوه ای که شامل الورن ترکیبی و پوسته می شود، است. این محصول از ضروری ترین بخش برنج به شمار رفته که به عنوان یک محصول جانبی تصفیه شده تولید می شود و در بازار ارائه می گردد، زیرا هنگامی که برنج از پوست آن جدا شده بخش زیادی از ارزش غذایی خود را از دست داده بنابراین پیشنهاد می ‌شود برای رعایت رژیم غذایی سالم تر حتما از پودر سبوس برنج قهوه ای بیز در غذاهای خود استفاده کنید.

 

 

 

سبوس برنج گانودرما

حال هنگامی که به سوال سبوس برنج قهوه ای چیست پاسخ داده شد شاید برای شما هم سوال دیگری پیش بیاید که چرا در بیشتر مواقع پیشنهاد می شود که سبوس لایه دوم یا برنج قهوه ای دکتر بیز تهیه شده و مصرف شود. به طور کلی باید بدانید سبوس برنج قهوه ای خواص منحصر به فردی دارد که اگر با قارچ گانودرما ترکیب شود این خواص دوچندان خواهد شد. به طوری که این قارچ نیز یک گیاه کاملا درمانی بوده که استفاده از پودر آن به صورت فرآوری شده در کنار سبوس برنج می تواند فواید متعددی به دنبال داشته باشد. از این رو می ‌بینیم که فروش سبوس برنج قهوه ای بسیار رونق پیدا کرده است. در خصوص طبع سبوس برنج قهوه ای باید توجه داشته باشید که این محصول دارای طبیعت معتدل بوده از این رو مصرف آن هیچ گونه ضرری برای شما نخواهد داشت. اما توجه داشته باشید در زمینه نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز لازم است به صورت روزانه بین ۳ تا ۶ لیوان آب و مایعات میل کنید تا مشکل ساز نشود. از طرفی باید در مصرف این محصول اعتدال را رعایت کنید تا عوارض جانبی برای شما نداشته باشد.

 

 

سبوس لایه ی دوم برنج قهوه ای

علاوه بر اینکه پودر گانودرما و سبوس برنج شرکت دکتر بیز در کنار هم ارائه می شود لازم است بدانید یکی دیگر از دلایلی که موجب شده است خرید سبوس برنج دکتر بیز بسیار مورد توجه افراد قرار گیرد، تولید این سبوس از لایه دوم برنج قهوه ای می باشد به طوری که باید بدانید سایر سبوس های موجود در بازار تمام ویژگی های سبوس لایه دوم برنج دکتر بیز را ندارد زیرا این محصول برای اینکه بتواند از تمام ویتامین های موجود در سبوس برنج استفاده بهینه کند از لایه دوم برنج که فواید بیشتری دارد تولید شده است. با این حال جالب است بدانید فواید سبوس برنج دکتر بیز بسیار بیشتر از برنج می باشد پس استفاده از آن برای سلامتی ضرورت زیادی دارد.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 85 هزار تومان

 

1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 78 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 156 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 255 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 229 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 510 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 445 هزار تومان

 

 

 

تفاوت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با دیگر محصولات

علاوه بر اینکه محصولات دکتر بیز سبوس برنج از لایه دوم برنج تولید شده است لازم است بدانید تفاوت دیگری نیز در سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز با سایر محصولات وجود دارد. به صورتی که لازم است توجه داشته باشید این محصول در بسته بندی بهداشتی به صورت ساشه ارائه شده و شما می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و در کنار غذای خود استفاده کنید و از تمامی خواص آن بهره ببرید. این موارد در کنار هم موجب شده در حال حاضر سبوس برنج قارچ گانودرما تولید شده در شرکت بیز بی نظیر باشد و همانطور که گفته شد سبوس برنج قهوه ای قیمت مناسبی هم دارد.

 

 

سبوس برنج دکتر بیز و لاغری

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:8


مهم ترین ویژگی های سبوس برنج دکتر بیز به شرح زیر می باشند :/09109483228

مهم ترین ویژگی های سبوس برنج دکتر بیز به شرح زیر می باشند :

 

کاهش اشتها و کاهش وزن
سرشار از ویتامین‌های A , B , K
حاوی کلسیم -ملانین- اسید فولیک و منگنز
تقویت قوای جنسی و بهبود عملکرد قلب و کبد
بهبود عملکرد مغز
دارای اثر آنتی اکسیدان قوی و جلوگیری از چین و چروک پوست
توقف ریزش موها
اطلاعات تکمیلی در خصوص سبوس برنج دکتر بیز
خرید سبوس برنج لایه دوم دکتر بیز ، قیمت سبوس برنج دکتر بیز ، خواص سبوس برنج دکتر بیز ، سبوس برنج دکتر بیز ، سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری ، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای چی خوبه ، طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز ، نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز ، سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو ،

نکاتی در رابطه با اجزای سبوس برنج
علاوه بر این ، سبوس برنج به دلیل محتوای زیاد اسیدهای چرب اشباع نشده ، غذایی سالم محسوب می شود. مقادیر قابل توجهی از ترکیبات فعال زیستی مانند γ ‐ oryzanol ، توکوترینول ، توکوفرول و α ‐ sitosterol و همچنین فیبرهای غذایی مانند α ‐ گلوکان، پکتین و صمغ در سبوس برنج یافت شده است.

به طور خاص ، γ ‐ oryzanol ، آنتی اکسیدان اصلی موجود در سبوس برنج ، دارای یک فعالیت آنتی اکسیدانی 10 برابر بیشتر از توکوفرول است ، در حالی که توکوترینول 40-60 برابر بیشتر از توکوفرول فعالیت آنتی اکسیدانی دارد. با این حال ، نسبت این مواد شیمیایی گیاهی با توجه به نوع سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز متفاوت است. علاوه بر این ، سبوس برنج حاوی موادی از جمله هیدروکسی ، متوکسی سینامیک اسید (FA) است که دارای اثرات محافظتی و آنتی اکسیدانی می باشد.

 

فروش سبوس برنج قهوه ای با قیمت مناسب

 

یکی از منحصر به فرد ترین محصولات تولید شده در شرکت بیز سبوس برنج قهوه ای می باشد که در حال حاضر فروش این محصول از طریق فروشگاه دمنوش های لاغری آغاز شده است. توجه داشته باشید از آنجایی که سبوس برنج قهوه ای خواص بسیار زیادی دارد مشاهده می شود که امروزه استفاده از آن توسط افراد زیادی رواج پیدا کرده است و اگر شما هم تمایل دارید با مشخصات و تاثیرات سبوس برنج قهوه ای بیشتر آشنا شوید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشید. به طور کلی سبوس برنج، غلاتی بسیار غنی محسوب می شود که توسط شرکت های زیادی تولید می شود، اما همه این برندها کیفیت مطلوب را نداشته بلکه یکی از باکیفیت ترین محصولات موجود، تولید شده در شرکت بیز است. علاوه بر کیفیت سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز قیمت مناسبی دارد.

 

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و خاصیت لاغر کنندگی آن

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، تاثیر فوق العاده ای بر کاهش وزن دارد. با مصرف روزانه سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز قبل از غذا، میزان اشتها کاهش می یابد.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و خاصیت لاغر کنندگی آن

 

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد. چرا که با عرضه این محصول شما می توانید ویتامین ها و پروتئین های از دست رفته برنج را در زمان کندن پوست آن، جبران کنید و از آنها بهره مند شوید. سبوس برنج دکتر بیز و لاغری به کمک آن، سبب شده است که فروش این محصول به شدت مورد توجه قرار گیرد.
سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز

سبوس برنج، جزو آن دسته از محصولاتی است که نمی توانید آن را به صورت طبیعی تهیه و مصرف کنید بلکه برای استفاده از آن باید به صورت جداگانه آن را تهیه کنید. حتما تاکنون بارها شنیده اید که بخش قابل توجهی از خواص و مواد مغذی گیاهان در پوست آنها وجود دارد و با دور ریختن پوست گیاهان، خواص آن را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهید. مصرف برنج نیز به این صورت بوده و خیلی ها با دور ریختن پوست برنج که بعد از شلتوک قرار دارد، خود را از مواد مغذی سبوس برنج محروم می کنند.

از این رو شرکت دکتر بیز بار دیگر با اقدامی کاملا مناسب سعی کرده است تا سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را در بسته بندی های کاملا بهداشتی وارد رژیم غذایی روزانه شما کند. پودر سبوس برنج دکتر بیز به منظور استفاده از تمام ویتامین های موجود در آن کاملا به پایداری رسیده و بعد از آن عملیات بسته بندی به شکل ساشه بر روی آن انجام گرفته است. لازم است بگوییم که فواید سبوس برنج دکتر بیز از خود برنج بیشتر بوده و با جداسازی آن میزان قابل توجهی از ویتامین ها و پروتئین های موجود در برنج از بین می رود. از این رو خرید و مصرف سبوس برنج دکتر بیز، بهترین راه برای جبران ویتامین های از دست رفته می باشد.

(تصویر ۱)
طریقه استفاده سبوس برنج دکتر بیز

سبوس برنج را هم می توانید در زمان جوش خوردن برنج و هم در زمان جوش خوردن انواع خورش به منظور لعاب دار کردن آنها، مورد استفاده قرار دهید. به این صورت که در زمان جوش خوردن به ازای هر نفر یک ساشه سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز به آنها اضافه کنید. اضافه کردن سبوس برنج دکتر بیز به غذا عطر و طعم بسیار دلپذیری به آن می دهد. علاوه بر این، استفاده از سبوس برنج دکتر به برنج خارجی باعث می شود که آن برنج از طعم برنج ایرانی برخوردار شود.

 

منبع نوشته های بالا


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:8


خرید سبوس برنج دکتر بیز با کیفیت/09109483228

تاثیر و خواص سبوس برنج دکتر بیز برای درمان ریزش موها
ترکیبات موجود در سبوس برنج مانند اسید لینو لئیک و همچنین پلی کوزانول می توانند برای درمان ریزش موها بسیار مفید باشند.همانطور که می دانید برنجی که ما مصرف می کنیم فاقد ترکیبات سبوس هستند که ویتامین ها و مواد مغذی بسیار زیادی در سبوس برنج وجود دارد و برنج سفید فاقد این مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای بدن است.از دیر باز خواص بی نظیر سبوس برنج برای ریزش مو ها مطرح بوده است و یکی از مهمترین درمان ها برای ریزش موها استفاده از سبوس برنج است.

ترکیبات مغذی موجود در سبوس برنج سبب می‌شوند تا فولیکول های مو جدید در سر شما تشکیل شوند که می‌تواند باعث شود تا موهایی که دچار ریزش شده اند نیز به صورت مجدد رویش داشته باشند.شاید این تصور را داشته باشید که ریزش موها می تواند بر اثر عوامل ارثی نیز به وجود بیاید. در توضیح باید بگویم که ریزش موی آندروژنیک یا همان ارثی به جهت بالا بودن هیدرو تستسترون در بدن است و این امر به دلیل عدم مهار آنزیمی به نام ردوکتاز ۵ آلفا می باشد.
ترکیبات موجود در سبوس برنج می‌توانند این آنزیم را مهار کرده و از ریزش موی ارثی جلوگیری کنند.

علاوه بر موارد گفته شده ترکیبات مغذی موجود در سبوس برنج مانند آهن و زینک و مس باعث می شوند تا گردش خون در پوست سر بسیار بهتر صورت گیرد.این امر سبب می‌شود تا خونرسانی به بافتهای پوست سر و موها و ریشه موها تقویت شده و از این رو شما موهای مستحکم تری داشته باشید.
همچنین وجود ویتامین های خانواده B و ویتامین E از دیگر ترکیبات موجود در سبوس برنج باشند که می تواند به تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها کمک کنند.همانطور که دیدید سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش موها بسیار مفید است و این محصول به طور صد در صد از لایه دوم برنج قهوه ای تهیه شده است.

استفاده از سبوس برنج موجب می‌شود تا یبوست های طولانی مدت درمان شده و بسیاری از مشکلات بدن و معده که در اثر اختلالات کارکرد در سیستم گوارشی می‌باشند حل شود.از این رو این فراورده علاوه بر درمان ریزش مو می‌تواند به افزایش ایمنی بدن کمک کند زیرا علاوه بر بهبود کارکرد معده حاوی ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز بدن است که می توانند در سلامت عمومی بدن تاثیر گذار باشند.از این رو در بسیاری از محصولاتی که جهت درمان و توقف ریزش موها تهیه می‌شوند از عصاره سبوس برنج استفاده می‌شود.

شاید با خودتان این سوال را بپرسید که سبوس های برنج خانگی نیز می توانند بسیار موثر در درمان مشکلات ریزش مو به شمار می آیند. در پاسخ باید بگویم که میزان خلوص و غلظت عصاره های خانگی به اندازه سبوس برنج دکتر بیز نمی باشد و این محصول به طور صد در صد از لایه دوم برنج قهوه ای تهیه شده است که می‌تواند اثربخشی بسیار زیادی در درخشندگی و جلوگیری از ریزش موها و خشکی آنها داشته باشد.
جهت خرید سبوس برنج دکتر بیز با کیفیت ترین قیمت می توانید از این قسمت اقدام کرده و انواع محصولات قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این برند را با بهترین قیمت تاریخ تولید به روز و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:8


مشخصات فنی دکل های مهاری

مشخصات فنی دکل های مهاری بسیار متفاوت است و با توجه به کاربردهای گوناگون مختلف خواهد بود. مشخصات فنی دکل های مهاری نوع دکل را مشخص می کنند.

انواع مشخصات فنی دکل های مهاری چیست

دکل های مهاری جزو سازه های سبکی هستند. که نوعی دکل مخابراتی در اشکال مختلف محسوب می شوند. البته با توجه به مشخصات فنی دکل های مهاری این سازها در مدل های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و در مکان های گوناگونی به کار گرفته می شوند. مهمترین اجزای تشکیل دهنده آنها میلگرد و لوله می باشد. که سبب شده تا بسته به مقاومت این دو، اجزا کارایی های متفاوتی داشته باشند.
مشخصات فنی دکل های مهاری

دکل های مهاری در انواع سری G طبقه بندی می شوند. که از جمله مشخصات فنی دکل های مهاری عبارتند از: متساوی الاضلاع و مثلث بودن قاعده تمامی دکل های مهاری به طول ۳۵/۲۵/۴۵سانتیمتر، البته این شکل قاعده سبب شده است. تا انواع دکل های مهاری به شکل سه ضلعی بوده و حالتی سه بعدی داشته باشند.  در بدنه دکل طول هر سکشن ۳۰۰ سانتیمتر است، حداکثر ارتفاعی که هر دکل می تواند از سطح زمین نصب شود ۹۰۰۰ سانتیمتر است، پایه های تمامی دکل های مهاری از لوله نمره ۳ می باشد، که به کمک میلگردهای شماره ۸ یا ۱۰ به شکل خرپا به یکدیگر متصل شده اند. از دیگر مشخصات فنی دکل های مهاری این است که در انواع دکل های مهاری اجزا و قطعات با استفاده از جوش الکتریکی به یکدیگر متصل شده اند. لوله های بدنه همگی نمره یک اینچ هستند.

تصویر ۱
دیگر مشخصات فنی دکل های مهاری

انواع دکل های مهاری در پایه های اصلی از یک جنس ساخته شده اند. جنس هر یک از سکشن ها در قسمت تودلی با یکدیگر متناسب هستند. حداکثر باری که باد در ارتفاع ۶۰ متری  به دکل های مهاری وارد می کند. برابر است با ۲۰۰kg/M2. حداکثر باری که باد در ارتفاع ۳۰ متری به دکل های مهاری وارد می کند برابر است با ۲۴۰kg/M2. آنتن هایی که بر روی تمامی دکل های مهاری قابل نصب هستند، به صورت بشقابی بوده و این قابلیت را دارند تا سطح بادخور آنها حداکثر به وزن ۱۰۰ کیلوگرم و ۶ متر مربع باشد. یا آنتن های دایپل Dipole, yagi, Whip در سه جهت می توانند به وزن ۱۰۰ کیلوگرم باشند.

مهمترین مشخصات فنی دکل های مهاری نصب آنها در زمین های نرم است. در واقع زمین هایی که مقاومت خاک آنها حداقل ۲kg/cm2 باشد. قابلیت نصب دکل های مهاری را دارند. هر یک از اجزای دکل های مهاری در نمونه های مختلف برای مقاومت داشتن در برابر سرما، یخ و برف به قطر ۲.۵ سانتیمتر طراحی شده است. انواع دکل های مهاری بین ۲۴کیلوگرم تا ۲۶ کیلوگرم وزن دارند. پای دکل ها در حالتی که به صورت ۶۰ متری طراحی شده باشند. می توانند حداکثر نیروی محوری معادل با ۱۵۱۴ کیلوگرم را از خود نشان دهند. پای دکل ها در حالتی که به صورت ۳۰ متری طراحی شده باشند. می توانند حداکثر لنگر خمشی معادل ۲۳ تن سانتیمتر را به خود اختصاص می دهد.

تصویر ۲
مشخصات دکل مهاری

دکل های مهاری نمونه ای از دکل های مخابراتی هستند. که اغلب در شبکه های رایانه ای و تلفن همراه استفاده می شوند. همچنین از این دکل ها در بی سیم و رادیو نیز استفاده می شود. چنین دکل های مخابراتی به دلیل مشخصات فنی دکل های مهاری دارای نصب ساده و بسیار کم هزینه می باشد. این نوع دکل ها بسته به نوع ساخت و ابعادی که دارند. به چندین گروه تقسیم بندی می شوند. این سازه ها برای اولین بار در کشور کانادا ساخته و مونتاژ شده اند. عموما دکل های مهاری بار بسیار کمی را تحمل می کنند. لذا در هر ۹ متر به کمک سیم های مهار کننده پایه های دکل از سه جهت به زمین متصل می شوند. طراحان دکل های مهاری مبنای ساز و کار دکل را بر اساس باری قرار می دهند، که باد به سازه وارد می نماید. البته می بایست در کنار مشخصات فنی دکل های مهاری شکل و مقاومت همچنین ارتفاع و وزن سازه به گونه ای باشد که در برابر بارهای ناشی از ایجاد  زلزله سازه را کنترل نماید.

تصویر ۳
وزن دکل مهاری

دکل های مهاری از جمله سازه های سبکی هستند. که مهمترین مشخصات فنی دکل های مهاری وزن کم آنها می باشد. به طوری که می توان گفت بیشترین وزنی که دکل های مهاری تا به حال داشته اند ۲۶  کیلوگرم بوده است. البته این سازه ها آنقدر هم سبک نیستند. زیرا کمترین  وزنی که در انواع دکل های مهاری دیده شده است ۲۴ کیلوگرم می باشد. این سازه ها به دلیل کاربردی که دارند در پشت بام ها و برج ها و در ارتفاعات بلند طوری طراحی شده اند. که به دلیل ارتفاع بلند مهار شدن توسط سیم های مهار کننده وزن کمی را شامل شوند.

تصویر ۴
وزن دکل مهاری g45

دکل مهاری 45 g نمونه ای از دکل های مهاری است که از سکشن ها و قطعات پیش ساخته ای در ارتفاع ۳ متری ساخته و مونتاژ می شود. این دکل با داشتن ظرفیت پایین دکل، فضای زیادی را برای نصب راه اندازی لازم دارد. با توجه به مشخصات فنی دکل های مهاری می توان گفت این نمونه از دکل های مهاری دارای طول سکشنی به ارتفاع ۳ متر هستند. وزن دکل مهاری 45g معادل ۲۶ کیلوگرم می باشد. البته باید گفت دکل های مهاری 45g بنا به نمره میلگرد به کار رفته در آنها در دو تیپ A, B ساخته می شود. که هر کدام از تیپ ها شامل ۹ مدل دکل مهاری هستند. هر یک از این مدل ها خود به تنهایی وزن اختصاصی دارند. از این رو بنا به مدل دکل مهاری 45g وزن این سازه از ۲۲ کیلوگرم تا ۲۹ کیلوگرم متغیر می باشد.

نوع لوله ای که در پیکره دکل مهاری 45g به کار گرفته می شود نمره یک اونس دارد. میلگرد شماره ۱۰ در آن استفاده می شود. بارزترین مشخصات فنی دکل های مهاری از جمله دکل مهاری 45g این است که سه وجهی بوده و از جنس گالوانیزه ساخته شده است.

تصویر ۵
اندازه دکل مهاری

این سازه ها به دلیل نصب شدن آنتن های بی سیم بر روی آنها همچنین دیش های کوچک اینترنت و کاربردهای دیگر می بایست ارتفاع ایده آل و  بلندی داشته باشند. البته در برخی از موارد به علت بلندی بیش از اندازه دکل های مهاری دیده شده است که این سازه ها  به سقوط منجر  شده اند.  از این رو حداکثر ارتفاعی که برای اندازه دکل مهاری در نظر گرفته شده حدود ۹۰ متر می باشد. که بنا به کاربرد و نمونه های مختلف این سازه می تواند در کنار دیگر مشخصات فنی دکل های مهاری دارای ارتفاع های متنوعی باشد.


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 28 مرداد 1399

و ساعت 16:20


ژل افزایش قد و چه کاربردهایی دارد

ژل افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که برای افزایش قد به کار می رود، ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره ژل افزایش قد صحبت کنیم.

ژل افزایش قد و چه کاربردهایی دارد

ژل افزایش قد یک محصول فوق العاده کاربردی است که برای افزایش قد کاربرد دارد. امروزه بسیاری از افراد هستند که با مشکل کوتاه بودن قد رو به رو هستند و به همین دلیل نیز از اعتماد به نفس کمی در جامعه رو به رو هستند. بسیاری از بانوان و آقایان هم با این که قدی معمولی دارند ولی علاقه مند هستند که بلند قد تر دیده شوند. این افراد به راحتی با استفاده از این محصول می توانند قد خود را افزایش دهند و با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه حضور پیدا کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که با مشکل کوتاه بودن قد رو به رو هستید و یا این که از قد خود رضایت کافی را ندارید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید. ما در این مطلب سعی می کنیم اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص این ژل در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را همراهی کنید.
ژل افزایش قد چیست؟

ژل طبیعی افزایش قد یک محصول بسیار کاربردی است که شما می توانید آن را در زیر جوراب خود بپوشید و یا این که می توانید آن را در کفش خود قرار دهید تا به این ترتیب قد شما بلندتر دیده شود. همانطور که می دانید امروزه افراد زیادی هستند که با مشکل کوتاه بودن قد رو به رو هستند و به همین علت نیز به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند بلند قد تر دیده شوند و اعتماد به نفس بیشتری را داشته باشند. ژل های افزایش قد یکی از بهترین راهکارهایی هستند که شما می توانید برای افزایش قد خود از آنها استفاده کنید. این محصولات ویژگی های بسیار زیادی دارند که باعث می شوند تا افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آنها باشند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا تمامی ویژگی های این ژل ها را برای شما بیان کنیم تا در صورتی که شما هم از افرادی هستید که با این مشکل رو به رو هستید بتوانید با خیالی راحت اقدام به خرید این محصول کنید.

عکس 1
بدون نیاز به تمرین های سخت قد بلندتر شوید

یکی از مهم ترین مزیت هایی که خرید ژل های افزایش قد برای شما دارد این است که شما با استفاده از این ژل ها می توانید بدون نیاز به تمرین های سخت قد بلندتر شوید. همانطور که احتمالا می دانید برخی از روش های ورزشی هستند که شما با استفاده از آن ها می توانید چند سانت قد خود را بلندتر کنید ولی نکته ای که درباره این ورزش ها وجود دارد این است که اولا این روش ها برای قد بلندتر شدن تضمینی نیستند و علاوه بر این شما باید سختی بسیار زیادی را تحمل کنید تا بتوانید به قدی بلندتر دست پیدا کنید. این موضوع باعث می شود تا بسیاری از افرادی که قصد دارند از این روش ها برای قد بلندتر شدن استفاده کنند پشیمان شوند و قید تمامی این روش ها را بزنند. شما با استفاده از یک کفی افزایش قد ارزان می توانید به راحتی تا چند سانتی متر قد خود را بلندتر کنید که این موضوع باعث می شود تا اعتماد به نفس شما بسیار بیشتر شود و اندام شما نیز زیباتر دیده شوند.

عکس 2
ژل افزایش قد فشاری را به کمر شما وارد نمی کند

از مهم ترین مزایایی که استفاده از کفی ژله ای برای افزایش قد برای شما دارد این است که هیچ فشاری را به کمر و یا پاهای شما وارد نمی کند و شما  به راحتی می توانید برای مدت زمانی طولانی نیز از آن استفاده کنید. امروزه روش های دیگری نیز برای بلند قدتر دیده شدن وجود دارد که ممکن است بسیاری از شما علاقه مند باشید تا از این روش ها استفاده کنید. به عنوان مثال ممکن است دوست داشته باشید از کفش های پاشنه بلند برای بلندتر دیده شدن استفاده کنید ولی نکته ای که در این جا وجود دارد این است که استفاده از این کفش ها فشار زیادی را به پاها و همینطور به کمر شما وارد می کند که اولا باعث می شود تا شما نتوانید برای طولانی مدت از آنها استفاده کنید و علاوه بر این در گذر زمان ممکن است آسیب هایی را به بدن شما وارد کنند که جبران کردن آنها در آینده کار بسیار سختی باشد. بنابراین توصیه ما به شما این است که به جای این کفش ها حتما از کفی های ژله ای افزایش قد استفاده کنید تا بدون هیچ مشکلی قد بلند شوید.

عکس 3
برخلاف داروهای قد بلندی این روش هیچ عوارضی را برای شما ندارد

یکی از روش هایی که برای قد بلندتر شدن وجود دارد این است که افراد اقدام به مصرف داروهایی می کنند که برخی از آنها از لحاظ پزشکی نیز هیچ تضمینی برای قد بلندتر شدن ندارند و استفاده از آن ها نه تنها هیچ سودی را برای شما ندارد بلکه ممکن است عوارضی را برای شما داشته باشد که در آینده مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد. توصیه ما به شما این است که به جای این که هزینه زیادی را برای این داروها بدهید و عوارض آنها را نیز بپذیرید از کفی ژله ای افزایش دهنده قد استفاده کنید که یک روش کارآمد و تضمینی برای بلند قد شدن به حساب می آید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه افراد بسیار زیادی در کل دنیا از ژل افزایش قد استفاده می کنند و نهایت رضایت را از استفاده کردن از کفی ژلی افزایش قد دارند. بنابراین شما نیز با خرید ژل افزایش قد می توانید به این گروه از افراد بپیوندید و از قد بلند خود لذت ببرید.

عکس 4
ژل افزایش قد اصل را خریداری کنید

یکی از مهمترین موضوعاتی که برای خرید کفی افزایش قد مطرح می شود مسئله اصل بودن ژل افزایش قد است. توجه داشته باشید که در صورتی که ژل کفی افزایش قد اصل را خریداری نکنید هیچ تضمینی وجود ندارد که استفاده از آن عوارضی را برای شما به همراه نداشته باشد. در واقع استفاده از ژل افزایش قد اصلی هیچ عوارضی را برای شما ندارد چرا که این محصول از جنس خاصی ساخته می شود که پای شما با استفاده از آن احساس راحتی دارد و علاوه بر آن به گونه ای طراحی شده است که هیچ فشاری را نیز به کمر شما وارد نمی کند. با این وجود در صورتی که شما نسخه های تقلبی این ژل را خریداری کنید ممکن است عوارض زیادی را برای شما داشته باشد و فشاری را به کمر شما وارد کند که در آینده مشکلات زیادی برای شما به وجود بیاورد. بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به سفارش کفی افزایش قد هستید به شما توصیه می کنیم حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به انجام این کار کنید.

عکس 5
استفاده راحت یکی از مهم ترین مزیت های این ژل

بدون شک ویژگی های بسیار زیادی وجود دارند که باعث می شوند تا یک محصول بتواند یک محصول فوق العاده باشد. یکی از مهم ترین این ویژگی ها استفاده راحت از یک محصول است. امروزه محصولات دیگری که برای افزایش قد وجود دارند نحوه استفاده سختی دارند و یا ممکن است استفاده از آنها مشکلاتی را برای شما داشته باشد. از مهم ترین مزیت های استفاده از کفی های افزایش قد این است که شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید و به همین دلیل نیز می توانید در هر ساعتی از شبانه روز آنها را پوشیده و قد بلندتر دیده شوید. این ویژگی بسیار مهم باعث می شود تا ژل افزایش قد امروزه در کل دنیا مورد استفاده قرار گیرد و حتی در بسیاری از کشورهای پیشرفته نیز به عنوان یکی از بهترین روش ها برای قد بلندتر دیده شدن به شمار بیاید.

عکس 6
استفاده از ژل افزایش قد در تمامی شرایط

ویژگی دیگر کفی پا افزایش قد این است که شما می توانید در تمامی شرایط آن را استفاده کنید. فرض کنید که می خواهید به یک مهمانی بسیار مهم بروید که نیاز دارید با افزایش قد خود اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. در چنین شرایطی شما به راحتی با استفاده از کفی افزایش قد ژله ای می توانید قد خود را افزایش دهید. استفاده از این محصول در شرایط مختلفی کاربرد دارد. شما می توانید در زندگی روزمره خود نیز به راحتی از ژل افزایش قد برای افزایش قد خود استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید که قصد پیاده روی در پارک را دارید، به راحتی با استفاده از ژل افزایش قد می توانید حتی در پیاده روی نیز قد بلندتر به نظر برسید. شما در محل کار، در خانه و یا هر جای دیگری نیز می توانید بدون هیچ مشکلی به راحتی از ژل افزایش قد استفاده کنید و همین موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های کفی برای افزایش قد به شمار می آید.

عکس 7
افزایش قد فوری

ژل پاشنه افزایش قد یک ویژگی بسیار مهم دیگر را نیز دارا است که باعث می شود تا هر شخصی علاقه مند باشد تا از آن استفاده کند و این ویژگی این است که شما در کمترین زمان ممکن می توانید افزایش قد داشته باشید. بسیاری از محصولاتی که امروزه برای افزایش قد مورد استفاده قرار می گیرند این ویژگی را ندارند و حداقل چند ماه طول می کشد تا شما را به آن چه که می خواهید برسانند حال سوالی که در این جا می تواند برای شما به وجود بیاید این است که در صورتی که قصد داشتید در کمترین زمان ممکن افزایش قد داشته باشید چه کار کنید؟ به عنوان مثال یک مهمانی مهم را در نظر بگیرید که به صورت اتفاقی شما هم دعوت شده اید و قصد دارید که با بالاترین اعتماد به نفس ممکن در این مهمانی شرکت کنید. در چنین شرایطی شما به راحتی با استفاده از ژل مخصوص افزایش قد باعث افزایش قد خود شوید و شاید برای شما جالب باشد که بدانید شما می توانید این کار را تنها در چند ثانیه انجام دهید.

عکس 8
ارزان ترین روش برای بلند قدتر شدن

در بخش های قبلی اشاره کردیم که امروزه روش های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید اقدام به بلندتر کردن قد خود کنید ولی این مورد را نیز بیان کردیم که این روش ها مشکلات زیاد دیگری را نیز برای شما در پی دارند. یکی از مهم ترین مشکلات این روش ها این است که هزینه زیادی را نیاز دارند و به همین علت شما برای استفاده از آن ها مجبور هستید که هزینه زیادی را صرف کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های ژل افزایش قد این است که دارای قیمت بسیار مناسبی است. قیمت ژل افزایش قد نسبت به بسیاری از محصولات دیگر که در زمینه لاغری وجود دارند مناسب تر است و به همین علت امکان خرید آن برای تمامی افراد وجود دارد. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک روش کم هزینه و ارزان برای بلند قدتر شدن هستید به شما توصیه می کنیم حتما اقدام به خرید ژل افزایش قد کنید. این روش می تواند کم هزینه ترین روش برای شما باشد که به صورت تضمینی قد شما را افزایش می دهد و عوارضی را نیز برای شما در پی نخواهد داشت.

عکس 9
ژل افزایش قد را از کجا بخریم؟

امروزه فروشگاه های بسیار زیادی هستند که اقدام به فروش ژل افزایش قد کرده اند و شما می توانید با مراجعه به آنها به راحتی ژل افزایش قد را خریداری کنید. فروشگاه های اینترنتی در این بین می توانند یکی از بهترین گزینه هایی باشند که برای خرید ژل افزایش قد در مقابل شما قرار دارند. دلیل این موضوع این است که امروزه فروشگاه های اینترنتی ژل افزایش قد را با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها به فروش می رسانند. البته برای خرید این محصول از فروشگاه های اینترنتی باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه های اینترنتی ممکن است محصولات اورجینال را به فروش نرسانند. یکی از بهترین فروشگاه هایی که می توانید برای خرید ژل افزایش قد به آن مراجعه کنید فروشگاه اینترنتی ما است که شرایط بسیار خوبی را برای خرید شما فراهم کرده است. شما به راحتی با مراجعه به وب سایت ما می توانید اقدام به خرید این محصول کرده و با سایر محصولاتی که ما به فروش می رسانیم نیز آشنا شوید.

عکس 10
خرید این ژل با قیمتی مناسب

یکی از مهم ترین مزیت های سفارش ژل افزایش قد در فروشگاه اینترنتی ما این است که قیمت کفی افزایش قد در فروشگاه اینترنتی ما نسبت به سایر فروشگاه ها بسیار مناسب تر است و به همین علت نیز شما می توانید با کمترین قیمت ممکن اقدام به خرید این محصول کنید. بنابراین در صورتی که شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید ژل افزایش قد ارزان را دارید به شما توصیه می کنیم حتما از فروشگاه اینترنتی ما دیدن کنید و از تخفیف هایی که ما برای خرید این محصول در اختیار شما قرار داده ایم نهایت استفاده را ببرید.

عکس 11
تضمین کیفیت ژل افزایش قد

از دیگر مزیت های بسیار مهم فروشگاه اینترنتی ما برای خرید اینترنتی کفی افزایش قد این است که ما کیفیت محصولاتی که به شما ارائه می دهیم را به صورت کامل تضمین می کنیم. این موضوع در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد و به همین علت نیز شما می توانید نهایت اطمینان را به فروشگاه اینترنتی ما داشته باشید. توجه داشته باشید که پایین بودن قیمت محصولات فروشگاه اینترنتی ما به منزله پایین بودن کیفیت نیست و این تضمین کیفیت می تواند باعث جلب اعتماد شما شود.

عکس 12
تحویل فوری

آخرین مورد از مزایای فروشگاه اینترنتی ما این است که شما تنها در چند دقیقه و با چند کلیک ساده می توانید اقدام به خرید ژل افزایش قد کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید. بنابراین اگر شما هم قصد خرید این ژل را دارید ولی زمان کافی برای خرید را ندارید حتما از فروشگاه اینترنتی ما دیدن کنید و خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید.


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 28 مرداد 1399

و ساعت 16:19


آسیب های ورزش اسکی

آسیب های ورزش اسکی:

برای هر ورزشی باید از نکات ایمنی برای سلامت ماندن بدن استفاده کرد تا آسیب نبیند . ورزش آموزش اسکی چون در ارتفاعات انجام میشود و با سرعت زیاد همراه است و بدن باید فشارهای زیادی را تحمل کند و موجب مصدومیت اسکی باز شده که شامل:

خستگی:
یکی از علل شایع در ورزش ها خستگی بوده که سطح مهارت را کم کرده و عکس العمل را کاهش داده و سطح هوشیاری را کم کرده و عکس العمل بدن را کند کرده و باید قبل از آموزش اسکی نرمش انجام داد تا بدن آماده شود :
– نرمش های هوازی یا آیروبیک
به مدت سی دقیقه باید نرمش انجام شود که با انجام این نوع ورزش ها درصد سرعت ضربان قلب بالا رفته و از تمریناتی که به شرایط اسکی کمک میکند استفاده شود بهتر خواهد بود.
– ورزشکار باید براساس قدرت بدنی و میزان توانایی و قدرت خود مطلع بوده و برطبق آن مسیر را انتخاب کند تا بر اساس ظرفیت بدن باشد . و با استراحت کافی قدرت بدنی را کسب کند و فعالیت های بی مورد نکند.

آموزش اسکی

بالابردن قدرت ماهیچه ها:
در ورزش اسکی بخاطر اینکه توان بالایی در عضله پا می خواهد باید ماهیچه های ران و ساق پا را با تمرینات مقاومتی قوی کرد همچنین تمرینات ناحیه شکم، کمر و لگن هم مهم بوده و به حرکات آموزش اسکی باز کمک کرده تا نیروی کافی بین بالاتنه و پاها برقرار کند.

انعطاف پذیری بدن:
برای اسکی باز قدرت انعطاف بدنی بسیار مهم بوده چون در اسکی حرکات کششی زیاد انجام میشود که باید از تمرینات کششی قبل و بعد از بازی اسکی انجام داد

بالابردن تعادل و جنبش :
آموزش اسکی باز باید مهارت و چابکی بالایی در حین اسکی داشته باشد و با تمرینات تعادلی باید این توان را بالا ببرد چون در اسکی کوهستان به این دو مورد نیاز می باشد.

تغذیه:
در ورزش اسکی بخاطر قرار گرفتن در ارتفاعات انرژی زیادی صرف میکند و باید تغذیه مناسبی داشته باشد تا از قدرت بدن و و عضلات کاسته نشود. از غذاهایی مانند ، سیب زمینی، برنج، ماست و کشک و میوه هایی مانند موز، نان، پاستا، نودلیت، استفاده شود
کاهش آب بدن برای ورزشکار اسکی باز باعث کاهش قندخون شده پس باید آب کافی بنوشد تا جبران فعالیت های بدن شود.

الکل:
مصرف الکل یکی از عوامل خطرناک برای ورزشکار اسکی باز بوده همانطور که از سطح هوشیاری می کاهد و سرعت عمل و جنبش را کم می کند با کم کردن آب بدن خطرات جدی ایجاد میکند و بهیچ عنوان نباید خورده شود

آسیب های بدنی در سنین مختلف متفاوت بوده و با بالا رفتن سن صدمات بیشتر شده و بدن دیگر قدرت بدنی اولیه را نداشته و در این نوع ورزش آسیب های مردان از زنان بیشتر بوده
آسیب هایی از قبیل:
آسیب های زانو:
درصد بالایی از صدمات بدنی در این ورزش مربوط می شود به زانو و باعث کاهش توان بدن شده و آموزش اسکی باز نمیتواند دیگر اسکی کند و قدرت زانو ها برای ماهیچه پا موثر بوده .

آسیب های صورت و سر:
۲۰ درصد از آسیب ها که اسکی باز را تهدید میکند ناحیه سر و صورت بوده که در سنین پایین بیشتر آسیب پذیر بوده.

آموزش اسکی

آسیب های شانه :
که در رفتگی و آسیب های مفصل شانه و کتف بوده که براثر افتادن و سقوط بدلیل مانع و بهم خوردن تعادل ایجاد میشود و ۱۰ درصد را به خود اختصاص میدهد.

آسیب دیدگی شست دست:
به دلیل گرفتن غیر اصولی چوب اسکی ایجاد شده و باید شست دست به صورت حلقه دور چوب گرفته شود که در حین افتادن و وجود مانع در شیب و چاله تاندوم پاره شود و انگشت دررفته .
– باید حتما از دستکشهای مچ بند استاندارد پوشیده شود و تا بالای مچ را محافظت کرده و فشار روی مچ را به حداقل برساند .آسیب رساندن به دست در این نواحی ضربه وارد میکند.
۱- جابجا شدن استخوان مچ
۲- شکستگی در مچ دست
۳- استخوان ها شکسته و بیرون زده
۴- چند تکه شدن استخوان مچ

پیچ خوردن مچ پا:
اگر مچ پا بخوبی ثابت نشده باشد و با حرکت سریع و چرخشی باعث پیچ خوردگی شده و باید از کفش های مخصوص استفاده کرد تا آسیب دیدگی کم شود.

شکستگی ناحیه ی پایینی پا:
در سنین پایین این نوع آسیب دیدگی و پیچ خوردگی یا شکستگی ساق پا رایج بوده و باید با احتیاط کامل از این آسیب جلوگیری کرد.

شکستگی استخوان بازو:
افتادن در هنگامی که دست ورزشگار باز است که هم بازو هم گردن آسیب میگیرد و باید مهارت کافی برای جمع کردن دست حین افتادن را یاد بگیرد.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:9


آسیب های آموزش شنا و پیشگیری از آن

آسیب های آموزش شنا و پیشگیری از آن:
برای آب تنی و شنا کردن باید مواردی را رعایت کرد تا این ورزش باعث آسیب رساندن به بدن نشود و عوارضی به همراه نداشته باشد. در آب های آلوده بهیچ عنوان شنا نکنید

عفونت کردن گوش:
در هنگام آموزش شنا کردن بدلیل اینکه بدن در آب غوطه ور میشود آب درون گوش رفته و باعث آسیب میشود
قبل از اینکه درون آب رفته باید از گوش گیر استفاده شود تا آب وارد گوش نشود
بعد از اتمام شنا درون گوش را با حوله خشک کرده و سپس سشوار گرفته.
قرمزی چشم:
در اب استخر از کلر برای ضدعفونی کردن استفاده میشود که باعث حساسیت شده و در طی شنای طولانی در آب چشم ها آسیب میبینند و متورم میشوند
اگر در آب دریاچه و حوضچه ها شنا کنید بدلیل آلوده بودن و وجود باکتری ها قرنیه را قرمز کرده و باعث پف کردن چشم ها شده .
* برای جلوگیری از متورم شدن چشم ها:
باید از عینک مخصوص برای شنا استفاده کرد و آنرا کامل روی چشم ها قرار داد تا از ورود آب درون چشم جلوگیری کند.

آموزش شنا
بلعیدن آب در حین شنا:
اگر به طور ناخودآگاه مقداری آب را ببلعید حتی یک جرعه که این اتفاق برای افرادی که در حال یادگیری آموزش شنا هستند بیشتر اتفاق می افتد و اگر آب آلوده باشد باعث بیماری شده.

خطر غرق شده در حین شنا کردن:
افرادی که در حال اموزش هستند و به دلیل ترس از آب در آب غوطه ور میشوند و به سمت پایین کشیده شده و باعث غرق شدن آنها میشود که برای جلوگیری از این اتفاق باید از جلیقه های نجات استفاده کرد و با پوشیدن آن ها در سطح آب قرار گرفت که با توجه به سن و اندازه قد تغییر سایز دارند.
آسیب و بیماری های ناشی از شنا:
بیماری های پوستی:
– ورزش آموزش شنا چون در استخر آب انجام میشود که اگر آب آلوده باشد بیماری های پوستی به همراه خواهد داشت.
شامل: قارچ.زیگیل.کچلی میشود و اگر در آب بیش از حد کلر ریخته شود در افرادی که حساسیت های پوستی دارند دچار آسیب رساندن به پوست آن ها شده و دچار خارش زیاد و خشک شدن و اگزما میشود.

– آسیب های شنا در استخرهای روباز :
وجود بیش از اندازه ی آفتاب برای پوست بدن نیاز نیست و این امر باعث آسیب شده و فقط چند دقیقه برای جذب ویتامین D کافی می باشد .
به خاطر وجود آفتاب، پوست را دچار سوختگی و قرمزی و تورم زیاد کرده که به مرور زمان باعث تغییر رنگ پوست و ایجاد لک و سرطان پوستی را شامل شود.

آموزش شنا
– آسیب شنا روی مو
وجود مس در درون آب بدلیل رد شدن از لوله های آب و وارد شدن درون استخر منجر به آسیب رساندن به موی شناگر شده و باعث تغییر رنگ موی او شده و باعث رسوب کردن درون بافت مو شده و برای جلوگیری از این امر باید شناگر از کلاه استفاده کند و بعد از اتمام آموزش شنا دوش گرفته و موها شسته شوند .
آسیب های استخرهای عمومی و پیشگیری از آن ها:
بدلیل استفاده عمومی از یک آب و استخر با تعداد نفرات زیاد و استفاده ی زیاد از وسایل ضدعفونی کننده بخاطر تعویض نکردن مجدد آب های استفاده شده درون یک استخر باید تمامی افراد در هنگام رفتن به استخر از وسایل ضروری و شخصی استفاده کنند و به همراه خود ببرند .چون حاوی میکروب و آلودگی های استخری بوده اند.
– بالا بودن آب بیشتر از ۳۰ درجه باعث خفگی و وقفه در قفسه سینه شده
– حتما از مایوی مناسب استفاده شود بطوری که سطح بدن را به میزان کافی پوشش دهد.
– از حوله برای استحمام بعد از شنا استفاده کنید.
– از دمپایی مخصوص استفاده شود
– از کلاه شنا برای وارد نشدن آب درون موها که باعث تغییر رنگ و حالت ان هاشده و با رسوب در موها ان ها را میشکند.
– از عینک شنا استفاده کنید.

آموزش شنا
– از دماغ گیر برای جلوگیری از ورود آب و مجرای تنفسی استفاده کنید
– از گوش بند برای بستن راه ورود آب به گوش استفاده شود
– از تیوپ برای آموزش شنا کردن کودکان و افرادی که در حال آموزش هستند استفاده کنید
– حتما بعد از اتمام شنا دوش گرفته و مو و بدن را کاملا شسته و سپس خشک کنید.
– اگر مهارت کافی در شنا کردن را ندارید هیچوقت در عمق های زیاد استخرها شنا نکیند


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:8


نصب و راه انداری و فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور

نصب و راه انداری و فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور

شرکت فنی مهندسی ایلیا دیتا با بهره گیری از کارشناسان مجرب در زمینه راه اندای سالن های نمایش و کنفرانس ،  خدمات نصب و راه اندازی و تعمیر ویدئو پروژکتور را بصورت گسترده ارائه داده و تلاش در کسب رضایت مشتریان عزیز داشته است.

ویدئو پروژکتور

فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور با قیمت های باور نکردنی

فروش ویژه انواع ویدئو پروژکتور با قیمت های باور نکردنی.فروش انواع ویدئو پروژکتور های سینمای خانگی ، کلاس درس ، برد هوشمند ، پرده نمایش و پایه و تجهیزات جانبی پروژکتور با بهترین قیمت.انواع مدل ها را از ما بخواهید و قیمت ها را مقایسه کنید.

انجام خدمات پس از فروش ویدئو پروژکتور

شرکت فنی مهندسی ایلیا دیتا با چندین سال تجربه در زمینه تعمیر ویدئو پروژکتور و ارائه خدمات پس از فروش ، شما را برای خرید مناسب راهنمایی نموده تا حداکثر رضایت را از خرید خود داشته باشید.ارائه محصولات با گارانتی معتبر از امتیازات ما بوده و هیچ گاه قیمت را فدای کیفیت نکرده ایم.

ارائه راه کار های خرید به همراه  آموزش نصب انواعویدئو پروژکتور

ما شما را راهنمایی می کنیم تا مناسب ترین محصول را خریداری کنید و از بابت هزینه ای که می کنید دلگرم باشید. ایلیا دیتا  برای نصب ویدئو پروژکتور شما را راهنمایی می کند تا از صرف هزینه های نصب و راه اندازی نیز خیالتان راحت باشد.

چرا ویدئو پروژکتور ؟

تصور کنید که می خواهید محتوای آموزشی و یا ارائه خود را روی یک مانیتور نمایش دهید.حتی بزرگترین تلویزیون های ساخته شده توانایی رقابت با یک ویدئو پروژکتور را ندارند.تصاویر تولید شده توسط این دستگاه می تواند در ابعاد بسیار بزرگ نمایش داده شود.از طرف دیگر دارا بودن انواع پورت ها و اتصالات وروی این قابلیت را به شما می دهد تا هر نوع دستگاه مانند رایانه ، دوربین فیلم برداری ، لپ تاپ ، را به آن وصل کنید و این دستگاه سیگنال ورودی شما را پردازش کرده و برای شما در ابعاد بسیار بزرگ نمایش دهد.امروزه کاربرد این دستگاه بسیار گسترش یافته و تقریبا در تمامی سالن های کنفرانس و همایش اتاق های دفاعیه و دانشگاه ها مدارسی که از فیلتر هوشمند سازی مدارس عبور کرده اند یک ویدئو پروژکتور وجود دارد.همین امر سبب شده تا سازندگان این دستگاه ها روی به نو آوری های جدید بیاورند تا بتوانند سهم بازار خود را از فروش این دستگاه از دست ندهند.

از جمله این نو آوری ها می توان به ظهور لامپ های لیزری در این دستگاه ها و امکان اتصال به شبکه کامپیوتری وایرلس را نام برد.لامپ های نسل قبل ویدئو پروژکتور دارای مصرف برق بالا و عمر پایین تری نسبت به ویدئو پروژکتور با لامپ لیزریبودند.همین امر سبب می شد تا دستگاه در زمان استفاده گرمای زیادی را از خود تولید کند و همچنین میزان زیادی از انرژی را به عنوان گرما هدر دهد.اما در تکنولوژی لیزری دو رنگ آبی و سبز از رنگ های اصلی ، توسط لیزر تولید شده و رنگ سوم که قرمز می باشد توسط LED تولید می شود که یک فناوری جدید و ترکیبی می باشد.

نکات مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور

برای انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب به چندین نکته باید توجه کنید تا انتظاراتی که از یک نمایشگر تصویر در ابعاد بزرگ دارید بر آورده شود.

اولین مورد مهم در انتخاب دستگاه مناسب میزان سایز تصویری است که برای نمایش مد نظر شماست.هر چه قدر اندازه کادر تصویر شما بزرگتر باشد نیاز به دستگاه با رزولوشن تصویر بیشتری دارید و در نتیجه مجبور به صرف هزینه های بیشتری هستید.

مورد دوم که بسیار مهم می باشد مساحت فضای مورد نظر جهت نصب .ویدئو پروژکتور می باشد.به عبارت دیگر چنانچه فضای شما دارای محدودیت طولی با محل نمایش تصویر باشد می بایست از ویدئو پروژکتور های نزدیک برد (short through) استفاده کنید که هزینه ی این دستگاه ها نیز بالاتر از نوه معمولی می باشد.

نکته مهم دیگر میزان نور فضای مد نظر جهت نصب پروژکتور می باشد.به این صورت که هر چقدر محیط نصب ویدئو پروژکتورتاریک تر باشد ، تصویر پروژکتور شفاف تر و روشن تر دیده می شود و در محیط هایی که امکان تاریک کردن محیط (با کشیدن پرده ها و یا خاموش کردن لامپ و …) وجود ندارد ویدئو پروژکتور های دارای میزان روشنایی (انسی لومن) کم کاربرد ندارند و نیاز به خرید ویدئو پروژکتور با قیمت بالاتر و انسی لومن بیشتر می باشد.

میزان عمر لامپ دستگاه نیز مورد بسیار مهم دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور می باشد.معمولا میزان عمر لامپ دستگاه از ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ ساعت شروع می شود.این مساله را در نظر بگیرید که ارقام ذکر شده توسط سازندگان این دستگاه ، با توجه به استفاده از ان در حالت کم مصرف بیان می شود و طبیعتا هنگام استفاده از آن در حالت عادی ، میزان عمر لامپ ویدئو پروژکتور کاهش یافته و ممکن است تا ۲۰ در صد نسبت به میزان ذکر شده کاهش داشته باشد.

ورودی صدا:اکثر ویدئو پروژکتور ها دارای پورت ورودی استاندارد صدا می باشند.صدای ورودی از طریق بلندگوهی تعبیه شده در داخل دستگاه پخش می کردد.اگر شما نیاز به صدای بلند جهت پخش همزمان صدا و تصویر دارید ، بلند گوهای داخلی دستگاه ، کمی شما را نا امید خواهند کرد و باید به فکر استفاده از بلندگو های قوی تری باشید.

میزان زاویه KeyStone نیز عامل مهم دیگری به شمار می آید.چنانچه محل مورد نظر برای نصب ویدئو پروژکتور شما دارای ارتفاع زیادی است و دستگاه را روی سقف نصب می کنید ، میزان زاویه KeyStone بسیار مهم است.معمولا ویدئو پروژکتور ها حدود زوایه ۳۰ درجه را پشتیبانی می کنند.

میزان بودجه ای که برای خرید ویدئو پروژکتور می گذارید نیز بسیار مهم است.ممکن است تمام نیازهای شما ختم به یک دستگاه با مدل خاصی بشود که توانایی پرداخت آن را ندارید.در این صورت مجبورید از برخی نیاز های فرعی خود صرف نظر کنید و دستگاه ارزانتری را خریداری نمایید.

ملزومات نصب یک ویدئو پروژکتور

بسته به این که شما می خواهید از دیتا پروژکتور چگونه استفاده کنید نیاز به استفاده از ملزومات نصب متفاوتی دارید.برای مثال چنانچه بخواهید دستگاه را بصورت رومیزی استفاده کنید نیاز به یک کابل Power و یک کابل VGA دارید.جهت نمایش تصویر ویدئو پروژکتور نیز نیاز به پرده نمایش می باشد تا هم از انعکاس نور جلوگیری شود و هم تصاویر دارای زمینه سفید و مناسب باشند.ولی چنانچه بخواهید دستگاه را در محلی فیکس کنید احتیاج به یک پایه ویدئو پروژکتور یا  Ceiling Mount و همچنین کابل انتقال تصویر با متراژ بلند تری دارید.کابل پرکاربرد جهت نصب ویدئو پروژکتور VGA می باشد.اگر چه اکثر دستگاه های امروزی دارای پورت HDMI می باشند.پایه ویدئو پروژکتوراز سه قسمت تشکیل شده است.

قسمت نگهدارنده ویدئو پروژکتور که اصطلاحا به آن پایه خرچنگی می گویند ، قسمت تنظیم ارتفاع دستگاه که یک پایه مستطیل شکل است و قسمتی که به سقف یا دیوار پیچ می شود.در زیر می توانید تصاویر پایه Ceiling mount را ببینید.همچنین شما می توانید از استفاده از قسمت میانی که جهت تنظیم ارتفاع دستگاه استفاده می شود صرف نظر کرده و پایه خرچنگی را مسقیما به قسمتی که به سقف پیچ می شود اتصال دهید.

پایه ویدئو پروژکتور

برخی اصطلاحات رایج در مورد ویدئو پروژکتور و مشخصه های انواع پروژکتور

انسی لومن : میزان شدت روشنایی تصویر یک ویدئو پروژکتورهر چقدر این میزان بیشتر باشد نشان دهنده ی قدرتکند تر بودن لامپ دستگاه بوده که کارایی ان را بالاتر برده و قیمت آن نیز به طبع افزایش پیدا می کند.میزان لومن استاندارد برای یک کلاس درس ۲۵۰۰ و برای سالن های کنفرانس ۴۰۰۰ می باشد.

رزولوشن: تعداد پیکسل های نمایش داده شده توسط دستگاه ویدئو پروژکتور که هر چه بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت تصویر بیشتر آن می باشد.یک پیسل کوچکترین نقطه در یک تصویر می باشد و ویدئو پروژکتور ها رزولوشن های مختلفی را برای تصاویر پشتیبانی می کنند.یک رزولوشن بصورت دو عدد که در هم ضرب می شوند مشخص می شود که عدد اول نمایانگر تعداد پیکسل های طول تصویر و عدد دوم نمایانگر تعداد پیشکل های عرض تصویر میباشد.

کوتاه برد (short through):این نوع پروژکتور در فاصله ی کوتاهی از کادر نمایش نصب می شوند.در تصویر زیر انواع ویدئو پروژکتور به لحاظ فاصله ی نصب از پرده نمایش را می بینید.

انواع ویدئو پروژکتور

کنتراست:میزان تفکیک پذیری رنگ تصویر نمایش داده شده توسط ویدئو پروژکتور است و معمولا با دو عدد که با علامت : از هم جدا میشوند نمایش داده می شود.عدد اول همیشه ۱ بوده و عدد دوم توانایی تعداد ارنگ تولید شده بین دو رنگ سیاه و سفید را نشان می دهد.به عبارت دیگر فاصله بین کوتاه ترین نقطه و روشن ترین نقطه.

تکنولوژی ساخت: در دو نوع DLP و ۳LCD می باشد که DLP ها کنتراست رنگ بالاتر و ۳LCD ها دارای روشنایی تصویر بیشتر می باشند.

پورتهای دستگاه : انواع پورتهای ویدئو پروژکتور شامل  rj45(Lan),Rs 232,VGA,S-Video,USB,HDMI و …

KeyStone: هنگامی که دستگاه را در ارتفاع خاصی (مثلا سقف کلاس) پیچ می کنید به دلیل اختلاف زاویه پیش آمده تصویر شما دچار کشیدگی در اطراف کادر می شود و ممکن اشت تصویر بصورت ذوزنقه ای نمایش داده شود.برای اصلاح این مشکل دستگاه ها دارای خاصیت Key stone می باشند که می تواند بسته به نوع دستگاه از ۲۰ الی ۴۵ درجه کشیدگی در زوایای اطراف کادر نمایش را اصلاح کرد.

انواع ویدئو پروژکتور به لحاظ شکل ظاهری

نوع قابل حمل Portable که اندازه کوچکی دارد و می توان آن را همراه خود حمل کرد.این دستگاه ها دارای لومن بسیار کم بوده و ابعاد و وزن کمی دارند.از مهمترین مزایای آنها نیز می توان به امکان اتصال به گوشی های هوشمند اندرویدی و آی او اس (IOS) را نام برد.با داشتن این دستگاه همواره یک تلویزیون ۵۰ اینچ را در جیب خود دارید.کارایی دیگر این دستگاه نیز جهت اتصال به انواع کنسول های بازی می باشد.ارائه محتوا بصورت سیار و استفاده در مکان های فاقد ویدئو پروژکتور از محسنات نوع قابل حمل می باشد.

ویدئو پروژکتور قابل حمل

نزدیک برد که در بالا توضیحاتی در مورد آن دادیم.

سینمای خانگی دارای نور متوسط و رزولوشن بالاتر جهت نمایش تصاویر فیلم بصورت واضح می باشد.

ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

فضای بزرگ یاLarge Venue مناسب برای سینما ها که دارای رزولوشن و لومن بسیار بالا می باشو و می تواند تصاویر را بسیار بزرگ و پر نور نمایش دهد.

ویدئو پروژکتور سینما

تعاملی یا interactive که دارای قلم مخصوص بوده که تصویر مورد نظر را لمسی می کند یا به عبارت دیگر کار موس را انجام می دهد و برای کلاس درس مناسب می باشد.

ویدئو پروژکتور تعاملی

انواع ویدئو به لحظ تکنولوژی ساخت

۱-DLP

۲- ۳LCD

نحوه کارکرد ویدئو پروژکتور های DLP

تکنولوژی DLP بطور اختصاصی توسط کمپانی texas instruments ابداع گردید.این کمپانی تولیداتی بسیار وسیع در زمینه طراحی و ساخت انواع پردازشگر دارد که از جمله آنها می توان به پردازشگر انواع گوشی های هوشمند اشاره کرد.

قلب یک DLP را تراشه مرکزی آن تشکیل داده که از طریق پردازش نور بصورت دیجیتال کار می کند.چیپ اصلی ویدئو پروژکتور های DLP دارای پنل های شیشه ای جهت عبور نور می باشد و داخل آن یک آینه دیجیتال وجود دارد.پس از عبور نور از فیلتر رنگ به چیپ DLP رسیده و این آینه های بسیار ریز میتوانند هنگامی که نور به آنها می رسد به عقب و جلو حرکت کنند.نتیجه این عمل این است که نور تابیده شده از فیلتر رنگ دستگاه ، بصورت یک پیکسل تکی بسمت لنز ویدئو پروژکتور هدایت می شود که بوسیله عدسی های لنز ، تصویر به نقاط دورتر تابیده می شود.Color Wheel یا چرخ رنگ وظیفه مشخص کردن رنگ پیکسل تابیده شده را دارد.ساختار color wheel به گونه ای است که دقیقا طبق تئوری رنگ ها ساخته شده است.مساله تئوری رنگ ها برای اولین بار توسط نیوتن کشف و ارائه شد.در زیر می توانید رنگ بندی یک color wheel را مشاهده کنید.

ویدئو پروژکتور

همانطور که مشاهده می کنید از سال ۱۷۷۶ تا کنون یک color wheel تغییراتی داشته که امروزه به تکامل رسیده است.

یک چرخ رنگ بین منبع اصلی نور که همان لامپ ویدئو پروژکتور است و چیپ DMD قرار دارد.پیکسل ایجاد شده پس از گذر از چرخ رنگ ، و ترکیب سه رنگ اصلی قرمز و سبز و آبی به ترکیب رنگ اصلی خود رسیده و نمایش داده می شود.

نحوه کارکرد ویدئو پروژکتور های۳LCD

در ویدئوی زیر می توانید نحوه کارکرد ویدئو پروژکتور ۳LCD را مشاهده کنید.

همانطور که دیدید در تکنولوژی ۳LCD لامپ تصویر نور را روی چند آینه انعکاس داده و آن را به سه رنگ اصلی قرمز ، سبز و آبی تجزیه می کند.پس از عبور رنگ ها از یک منشور دارای ۳ پنل شیشه ای به هر ۳ رنگ اصلی ، جهت اجازه عبور هر پیکسل ، باز و بسته شده و رنگ های ایجاد شده توسط منشور دیگری پیوسته شده و روی صفحه نمایش ظاهر می گردند.

 نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور

تعمیر ویدئو پروژکتور : تعمیرات تخصصی انواع ویدئو پروژکتور لامپ انواع ویدئو پروژکتور ملزومات و خدمات ویدئو پروژکتور

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور نیاز به ظرافت های بسیار دارد.در حمل ویدئو پروژکتور باید دقت داشته باشیم که کوچکترین ضربه ای به دستگاه وارد نشود.جهت سرویس و نگهداری دستگاه باید موارد را به یک کارشناس در این زمینه بسپارید و بدون داشتن تجربه اولیه هرگز اقدام به بازکردن دستگاه نکنید.

اغلب باز کردن دستگاه توسط افراد غیر مجرب باعث بهم ریختن تنظیمات کالر ویل و بهم ریختگی آینه های دستگاه می شود که هزینه های قابل توجهی را جهت تعمیر مجدد دستگاه می طلبد. تعمیر ویدئو پروژکتور خود را به افراد مجرب بسپارید.

تعمیر ویدئو پروژکتور

نکاتی در جهت استفاده از ویدئو پروژکتور

به هیچ وجه پس از پایان کار با ویدئو پروژکتور آن را از برق نکشید و با استفاده از کلید پاور دستگاه اقدام به خاموش کردن آن نموده و تا خاموش شدن فن ها دستگاه را از برق نکشید.اینکار شما آسیب جدی به دستگاه وارد می کند  دلیل این امر این است که زمانی که شما از دستگاه استفاده می کنید لامپ دستگاه  به شدت داغ شده است و نیاز دارد که ابتدا خنک شده و سپس دستگاه خاموش شود.در غیر اینصورت خطر سوختن لامپ دستگاه شما را تهدید می کند.

تعمیر ویدئو پروژکتور

هنگام جابجایی دستگاه نهایت مراقبت را داشته باشید تا آینه ها و لنز دستگاه آسیب نبینند.بدین منظور دستگاه را در بسته بندی دارای ضرب گیر مناسب قرار دهید و از هر گونه ضربه و فشار محفوظ نگه دارید.

به هیچ وجه دستگاه را مورد وزش باد دارای فشار (سشوار پمپ باد و بلوور و…) قرار ندهید

سرویس های سالانه و نیم سال را فراموش نکنید.زیرا اگر فن ها و لامپ دستگاه شما سرویس نشوند باعث آسیب سنسور فن و خود فن شده و در نهایت دستگاه بیش از حد داغ شده و آسیب می بیند.

اگر تصویر شما روی برد هوشمند منعکس می شود دقت داشته باشید که دستگاه به هیچ عنوان تکان نخورد و فیکس باشد تا کالیبره ابزار هوشمند شما بهم نریزد.

جهت تعمیر ویدئو پروژکتور هرگز شخصا اقدام به باز کزدن دستگاه ننمایید و این کار را به متخصص آن بسپارید.

 ایلیا دیتا ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات و سرویس انواع ویدئو پروژکتور ، تامین ملزومات نصب ، لامپ انواع ویدئو پروژکتور

کلیه مطالب و مقالات وب سایت

مقالات هوشمند سازی مدارس

ویدئو پروژکتور

برد هوشمند

هوشمند سازی مدارس

تعمیر ویدئو پروژکتور

تعمیر ویدئو پروژکتور در کرج

آشنایی با کلاس هوشمند

معرفی نرم افزار برد هوشمند IQ board

معرفی نرم افزار های کاربردی برد هوشمند

دستگاه حضور و غیاب

دیتا پروژکتور

ویدئو پروژکتور جیبی

فروش ویدئو پروژکتور

تخته هوشمند

پرده نمایش

ویدئو پروژکتور با لامپ لیزری

 

مقالات آموزشی دوربین مدار بسته

ارتقا دوربین مدار بسته

مزایا و معایب دوربین مدار بسته AHD

دوربین مدار بسته turbo HD

راهکارهای اصولی انجام یک پروژه دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته آسانسور

راهنمای نصب دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مدار بسته

dnr چیست؟

محاسبه هارد DVR

اصطلاحات دوربین مدار بسته

آداپتور دوربین مدار بسته

آموزش انتقال تصویر دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته AHD

دوربین مدار بسته HDCVI

دوربین مدار بسته بیسیم

انتخاب لنز مناسب دوربین مدار بسته

جانمایی دوربین مدار بسته

دوربینip

دوربین مدار بسته AHD

دوربین مدار بسته صنعتی

دوربین مداربسته دید در شب

انتخاب لنز مناسب برای  دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته hdcvi چیست؟

دوربین مدار بسته بیسیم

سری و موازی کردن منبع تغذیه دوربین

مقایسه حسگر cmos و ccd

دوربین های مدار بسته زنده دنیا

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

تفاوت دوربین مدار بسته آنالوگ و ip

انتخاب دوربین مدار بسته مناسب

آموزش دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته تحت شبکه DLINK

۵ راه برای بهبود دوربین مدار بسته

تبدیل وب کم به دوربین امنیتی

دوربین ضد خرابکار سامسونگ

خصوصیات سیستم دوربین امنیتی

دوربین IP سامسونگ فراتر از یک دوربین

دوربین مداربسته تحت شبکه LG هیولای با کیفیت کره ای

دوربین ترافیکی هوشمند داهوا

فیلم جالب دزدی مادر و پسر از مغازه

فیلم جالب دزدی خنده دار

معرفی دوربین PTZ تحت شبکه sony

فیلم جالب سرقت لپ تاپ از فروشگاه

پیشنهاد کمپانی axis برای سیستم های دوربین تحت شبکه کوچک

فیلم دزدی حرفه ای مانیتور در فروشگاه

۱۲ راه برای افزایش امنیت دوربین تحت شبکه

معرفی نرم افزار دوربین تحت شبکه Ocularis

از هر جایی می توانید تصویر این دوربین را ببینید

دوربین امنیتی ۲۹ مگاپیکسلی

دوربین های امنیتی که حرکت بعدی شما را پیش بینی می کنند

دزدی در چند ثانیه

سرقت از پژو ۲۰۶ فقط در ۱۳ ثانیه

فیلم سرقت مسلحانه از طلا فروشی

شناسایی سرعت خودرو توسط دوربین های نظارتی

سرقت مغازه و ضرورت نصب دوربین مدار بسته

دوربین هوشمند

تفاوتهای دوربین مدار بسته ارزان و دوربین های قیمت بالاتر

سنسور DIS

دوربین مدار بسته HDSDI

sense up چیست ؟

معرفی نرم افزار شناسایی پلاک خودرو

مقالات آموزشی دزدگیر اماکن و اعلام حریق

آموزش نصب دزدگیر اماکن(اعلام سرقت)

آموزش نصب دزدگیر بی سیم

اعلام حریق

سری بستن چشمی دزدگیر

نصب پدال دزدگیر

نصب دزدگیر اماکن

موارد مهم در نصب دزدگیر بی سیم


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:8


نکاتی برای استفاده بهتر از کلاس هوشمند

نکاتی برای استفاده بهتر از کلاس هوشمند

هر کلاس هوشمند درس بستگی به تجهیزات نصب شده در آن ، نیاز به رعایت اصولی جهت استفاده بهتر همراه با کاربری صحیح از تجهیزات هوشمند سازی دارد.مثلا در یک کلاس هوشمند دارای ویدئو پروژکتور باید اصول صحیح استفاده از این دستگاه را بدانیم تا ضمن آسیب نرساندن به دستگاه بهترین کیفیت کاربری را نیز برای استفاده کنندگان فراهم کنیم.

کلاس هوشمند

طریقه استفاده صحیح از ویدئو پروژکتور ، مهم ترین ابزار موجود در هر کلاس هوشمند

برخی از مهم ترین نکات استفاده صحیح از ویدئو پروژکتور به شرح ذیل می باشند:

-زمان ارائه مطالب با ویدئو پروژکتور حد الامکان فضای کلاس هوشمند را تاریک کنید.تاریک کردن کلاس درس ضمن نمایش تصاویر پروژکتور با کیفیت بسیار بسیار بالاتر سبب می شود تا بتوانید میزان نور نمایش لامپ پروژکتور را روی متوسط قرار دهید و بدین وسیله عمر دستگاه شما چند برابر شود و ضمن مصرف کمتر انرژی الکتریسیته ، گرمای کمتری نیز تولید کند.

-هنگام خاموش کردن ویدئو پروژکتور به هیچ وجه آن را از برق نکشید.با استفاده از کلید پاور روی خود پروژکتور یا ریموت کنترل دستگاه آن را خاموش کنید تا خود دستگاه بطور اتوماتیک فن ها را خاموش کند و لامپ دستگاه خنک شود.در غیر اینصورت عمر لامپ دستگاه کاهش می یابد.

-جهت تعمیر ویدئو پروژکتور حتما آن را به کارشاسان مجرب بسپارید و هرگز شخصا اقدام به باز کردن دستگاه ننمایید.

-برای گرد گیری دستگاه به هیچ وجه با استفاده از باد با فشار قوی قسمت های مختلف دستگاه را تحت فشار مستقیم باد قرار ندهید.دلیل این امر نیز رسیدن خاک به لامپ و آینه های دستگاه می باشد که آسیب های بدتری به دستگاه وارد می کند.برای گرد گیری دستگاه آن را پیش یک سرویس کار ببرید و هرگز خودتان اقدام به دستکاری و سرویس دستگاه نکنید.

کلاس هوشمند

استفاده صحیح از برد هوشمند ابزار تعاملی کلاس هوشمند

برد هوشمند دیگر ابزار مورد استفاد در کلاس هوشمند می باشد.انواع برد ها و کیت های هوشمند در زمینه هوشمند سازی مدارس عرضه شده اند که به اراده برخی نکات کلی در مورد استفاده صحیح از ابزار های هوشمند ساز می پردازیم.

ویدئو پروژکتور

برای استفاده صحیح از برد هوشمند باید به نکات زیر دقت کنیم:

-برای برد های IR باید دقت کنیم که از ضربه زدن به فریم های دور برد پرهیز کنید.بر خلاف تصویر شما صفحه ی میانی برد های هوشمند IR کار لمسی بودن را انجام نمی دهد و ارسال نقاط لمس شده به سیستم توسط LED های تعبیه شده در فریم های اطراف برد انجام می گیرد.

-همواره سعی کنید سطوح IR در دور تا دور فریم تخته تمیز باشند تا دقت لمس بالایی داشته باشید.

-هنگام استفاده از برد هیچ وسیله دیگری از قبیل تخته پاک کن و … روی آن قرار نداشته باشد.زیر دقت دستگاه را به شدت پایین می آورد.

نکات ذکر شده از کلی ترین موارد در زمینه استفاده صحیح از کلاس هوشمند می باشند.لذا امید است با رعایت اصول استفاده صحیح از این تجهیزات ، بالاترین کیفیت استفاده را فراهم کرد.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:7


آموزش آرایش مردانه

آموزش آرایش مردانه باجدیدترین متد روز و کاملا کاربردی
تمامی انسان ها بصورت ذاتی عاشق زیبایی هستند همانطور که خالق آنها عاشق زیبایی است.هنر آراستن نیز همانند همه ی هنر ها توام با زیبایی بوده و آراستگی ظاهر بیش از هر چیزی در اجتماع باعث جلب توجه و گرفتن انرژی های مثبت می شوند.شغل آرایشگری بدلیل هنری بودن و سر و کار داشتن با ظاهر افراد ، شغلی جذاب ، لذت بخش و پر در آمد می باشد.از طرفی دیگر سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این حرفه کم بوده و شغلی پر در آمد و پر بازده است.در این قسمت برایآموزش آرایش مردانه ، به شما بهترین مجموعه آموزشی همراه با مدل های روز و بصورت کاملا فارسی را ارائه نموده ایم.
با دیدن این مجموعه آموزش آرایشگری ضمن یادگیری مقدماتی اصول آرایشگری و شناخت انواع فرم های سر و مدل های متناسب برای آنها ، انواع روش های کوتاهی مو به همراه ده ها مدل جدید و به روز را یاد می گیرید و می توانید با توجه به ایده های داده شده توسط این مجموعه ، خلاقیت بیشتری به روش های اصلاح مو بدهید مدل های جدید خود را ابداع کنید و با صرف هزینه چند هزار تومانی خود را از هزینه های گزاف کلاس های آموزشی رها سازید و با دقت و زمان بیشتری به یادگیری بپردازید.

آموزش آرایش مردانه
مجموعه آموزش آرایشگری مردانه بصورت ترکیبی از اصول تئوری و عملی تهیه گردیده است که در ابتدا تئوری های زیبا سازی چهره افراد را فرا می گیرید و در ادامه با اصول و مهارت های کوتاهی مو بصورت کاملا عملی و تصویری آشنا می شوید.
برخی سر فصل های مجموعه آموزش آرایش مردانه
آشنایی با نحوه آنکارد کردن
آموزش کار با قیچی پیتاژ
کار با تیغ و قیچی
خرد کدن مو به روش های ۷ و ۸
خرد کردن مو بوسیله تیغ و قیچی بصورت ترکیبی
کوتاهی مو به انواع مدل های بوکسری آلمانی چند سانتی و ده ها مدل دیگر
انواع مدل های ریش و نحوه اصلاح صورت
آشنایی با مواد و لوازم آرایشی
صاف کردن مو با استفاده از مواد و ثابت کننده ها
انواع مدل های فرم دادن مو

آموزش آرایش مردانه
برای خرید مجموعه آموزش پیرایش مردانه از فروشگاه اینترنتی می توانید روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید و یا مشخصات و آدرس خود به همراه نام محصول را به شماره۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و یا ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰ پیامک کنید.همچنین می توانید با تماس تلفنی با شماره های ذکر شده سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت کنید تا در هر جای ایران که هستید درب منزلتان این محصول را تحویل بگیرید و پس از دریافت کالا هزینه آن را به مامور پست پرداخت نمایید.
محصولات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی جزء بهترین محصولات و کاربردی ترین آنها در زمینه آموزش آرایشگری می باشند.
توضیحات این مجموعه به زبان فارسی و بصورت کاملا تصویری بوده که قابلیت پخش در تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر را داراست.
برای بانوان علاقمند به آموزش آرایشگری زنانه نیز یک مجموعه بی نظیر تدارک دیده ایم که با مراجعه به بخش مربوطه می توانید توضیحات آن را نیز مطالعه کنید.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:6


آموزش آشپزی

بانوان ایرانی اگر از اینکه هر روز به این فکر باشید که غذا چی بپزید؟فردا چی درست کنید؟و از اینکه هر روز غذاهای تکراری بپزید خسته شدید و دوست دارید که برای هر روزتان برنامه غذایی متنوع داشته باشید و تغییری چشم گیر در رنگ و طعم غذایتان داشته باشید، ما به شما مجموعه بی نظیر آموزش آشپزی را پیشنهاد می کنیم.
در این مجموعه فیلم آموزش آشپزی شما با دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و خوشمزه و انواع دسر ها و شیرینی ها وبا نکات و فوت و فن های آشپزی آشنا خواهید شد وهمچنین این مجموعه با توجه به اینکه تنوع بالایی دارد هم برای افراد مبتدی مفید است و هم برای آشپز های حرفه ای که می خواهند مهارت خود را بالا ببرند. درست کردن غذاهای خوشمزه و متنوع علاوه بر اینکه آشپزی را راحت و لذت بخش تر می کند،تعریف و تحسین دیگران را به دنبال دارد.
هموطنان عزیز هنر آشپزی یکی از ده ها هنری است که محبت را در خانواده زیاد می کنید پس هنر آشپزی را درست کم نگیرید و با تهیه این مجموعه آموزش آشپزی ایرانی از اوقات فراغت خود در منزل به بهترین نحو استفاده کنید و هنر آشپزی را بیاموزید.


با داشتن این مجموعه آموزش آشپزی بصورت گام به گام دستور پخت انواع غذاهای ایرانی را یاد بگیرید و بپزید و لذت ببرید.
با تماشای این فیلم آموزش آشپزی دیگر نگران اینکه غذا چی بپزید نباشید. دیگر نگران هزینه های بسیار غذاهای بیرون نباشید خودتان در منزل غذای مورد پسندتان را با کمترین هزینه و خوشمزه ترین طعم حاضر کنید و به یک آشپز حرفه ای تبدیل خواهید شد.
این مجموعه یک مجموعه بی نظیر می باشد و یاری گر بانوان خانه دار در زمینه ی تهیه و طبخ انواع غذاها و دسر ها می باشد که به زبان فارسی و به صورت کاملا ویدیویی می باشد و قابلیت پخش بر روی تمام دستگاه های خانگی و کامپیوتر را دارا می باشد.

با خرید این مجموعه آموزشی فقط یکبار هزینه می کنید،اما با آموزش گام به گام غذاهای خوشمزه و دسر ها وشیرینی جات در این مجموعه می توانید یک عمر از آن استفاده کنید و با دستپخت بی نظیر خود و پختن غذاهای متنوع در زندگی خود یک آشپز نمونه باشید.


تماشای این بسته آموزشی آشپزی را به تمام بانوان عزیز مخصوصا خانم های خوش سلیقه و باذوق و خوش دست پخت توصیه می کنیم تا با آموزش بی نظیر این مجموعه به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوند.
برای خرید مجموعه های یادگیری آموزش آشپزی از این فروشگاه اینترنتی می توانید به یکی از سه روش زیر عمل کنید.
ابتدا روی گزینه خرید پستی در کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را در کمتر از یک دقیقه بصورت اینترنتی ثبت کنید.
آدرس دقیق پستی خود بهمراه کد پستی و نام محصول بهمراه نام گیرنده محصول را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
تنها با یک تماس تلفنی با شماره های ذکر شده سفارش خود را ثبت کنید.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:6


دوربین مدار بسته

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کلی انواع دوربین مدار بسته بپردازیم. با همراه باشید :
اولین دسته را می توان به دوربین های مدار بسته از نوع آنالوگ اختصاص داد.این دوربین ها جز نسل اول cctv ها به شمار می روند.تمامی کابل هایی که از دوربین ها خارج شده در دستگاه دی وی آر جمع اوری می شوند.دی وی آر در دوربین های قدیمی سه وظیفه مهم کنترل و نظرات و ظبط تصاویر را بر عهده داشته و د رواقع به عنوان مغز سیستم فعالیت می کند.کلیه پردازش ها در سری های آنالوگ در دستگاه دی وی آر صورت می گیرد.
دومین دسته مربوط می شود به دوربین های ثابت. این محصولات از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار هستند.ضد نویز بوده و در تصاویر نیز سایه نمی اندازند.از مهم ترین قابلیت های دوربین های ثابت کار در محیط های بسیار کم نور است.امکانات این مدل را می توان مجهز بودن منوی روی تصویر دانست و همچنین دارای قابلیت علامت گذاری بروی تصاویر نیز می باشند.

دوربین مدار بسته
و اما دسته سوم ا ز انواع دوربین مدار بسته را می توان به دوربین های متحرک اختصاص داد.از قابلیت های منحصر به فرد این مدل می توان به قدرت زوم بسیار بالا ان اشاره داشت. همچنین ضد نویز بودن و ضد سایه بودن این مدل نیز زبانزد می باشد.شما در محیط های کم نتور از دوربین متحرک براحتی می توانید استفاده نمایید.تصاویر دارای وضوح بسیار بالایی هستند و در شب نیز امکان تصویر برداری وجود داشته و به عنوان دوربین دید رد شب نیز می توانید از آن استفاده نمایید.این دوربین ها دارای قدرت چرخش ۳۶۰ در حالت افقی را دارند و ۲۴۰ درجه در حالت عمودی..همچنین شما می توانید انها را به انواع شبکه های مختلف نیز متصل نمایید. در ضمن از لحاظ شکل ظاهری نیز دارای طراحی زیبا و شیکی می باشند.در اصطلاح به این مدل ها دوربین های speed dome می گویند.


استفاده از مدل های اسپید دوم دارای مزتی هایی از جمله ضریب امنیتی بسیار بالا و همچنین کاربری فوق العاده انها می باشد.شما در مراکزی امنیتی مهم که نیاز است همیشه تصاویر واضح و دقیقی داشته باشید از دوربین های فوق استفاده می شود.اگر در محیط های باز هم از این مدل دوربین مدار بسته استفاده نمایید قابلیت چرخش به اندازه ۳۶۰ درجه را دارا بوده و اپراتور با کنترل نرم افزاری می تواند زاویه چرخش را برای خود تنظیم نماید.اگر از حالت اتوماتیک دوربین ها فوق استفاده می کنید می توانید برای هر دوربین یک برنامه ریزی خاصی داشته باشید. مثلا در یک تصویر می توانید نقطه هایی که بسیار مورد اهمیت هستند را انتخاب و میزان زوم بروی انها را کم و زیاد نمایید.
این دوربین ها به صورت شبانه روزی در حال ضبط و پردازش تصاویر هستند و با قدرت زوم بالایی که دارند می توانند تصاویر را با کمترین کاهش کیفیت در حالت زوم برای شما ضبط نمایند.زوم واقعی مدل های فوق ۳۷ ایکس زوم اپتیکال است که در حالت دیجیتال این عدد به ۲۰۰ ایکس نیز خواهد رسید . البته همانوطر که می دانید در حالت دیجیتال زوم رابطه معکوسی با کیفیت خواهد داشت و هر چقدر زوم بیشتر شود میزان کیفیت صاویر نیز کاهش خواهد یافت.

دوربین مدار بسته
از دیکگر امکانات دوربین نمدار بسته در مدل های speed dome می توان به وجود هیتر و فن اتوماتیک در داخل محفظه دوربین اشاره کرد.این امکانات در مواقعی که شرایط جوی نا مساع است مورد استفاده قرا رخواهند گرفت.وجود فن باعث شده تا از سوختن دوربین جلوگیری شود و همچنین از نویز گرفتن تصویر نیز جلوگیری می کند.هیتر هم در شرایط جوی بد که هوا بسیار سرد باشد شروع به کار کرده و مانع از یخ زدن بخش های مختلف دوربین خواهد شد. با این امکانات دوربین مدار بسته فوق تا دمای زیر ۲۰ درجه سرما را به راحتای تحمل می کند و در گرمای بالای ۶۰ درجه نیز بدون مشکل کار خواهد کرد.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:5


با خرید نایسر دایسر آشپزی لذت بخش می شود

با خرید نایسر دایسر آشپزی لذت بخش می شود
هر غذایی که نوش جان می کنید پس از چندین مرحله زحمت و تلاش آشپز به ثمر رسیده است و مراحل مختلفی را گذرانده است.یکی از مهمترین مراحل پوست کندن و خرد کردن انواع مواد غذایی می باشد که کاری بسیار وقت گیر و در برخی موارد دشوار می باشد.مثلا برای سرخ کردن سیب زمینی ابتدا باید پوست آن را کنده سپس بوسیله چاقو (تازه اگر دست خود را نبرید) سیب زمینی را خرد خرد کنید و در ماهیتابه بریزید.ولی شما می توانید با خرید نایسر دایسر به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه یک سیب زمینی خرد شده با تکه های مساوی و شکیل داشته باشید و به راحتی به سرخ کردن آن بپردازید.


خرد کردن پیاز نیز همواره کار بسیار دشواری است و اشک چشم آشپز و اطرافیانش را در میاورد.با خرید نایسر دایسر می توانید تنها در عرض چند ثانیه مقدار زیادی پیاز را خرد کنید و برای طبخ از آن استفاده کنید.
نایسر دایسر پلاس محصولی بی نظیر برای تهیه یک سالاد فصل شکیل و خوشمزه می باشد.خرد کردن کاهو ،گوجه فرنگی ، خیار ، پیاز و … در کمتر از یک دقیقه توسط این دستگاه صورت می گیرد و شما می توانید سالاد زیبای خود را نوش جان کنید. خرید کن نایسر دایسر می تواند یک تجربه ی بسیار خوب برای شما باشد و شما با یک بار خرید نایسر دایسر می توانید مدتها از آن استفاده کنید و مطمئن باشید پس از مدت زمان کوتاهی که از استفاده این محصول گذشت می بینید که آشپزی بدون نایسر دایسر پلاس بسیار کار سختی است.


نایسر دایسر در واقع یک خرد کن همه کاره است که بسیاری از نیاز های یک آشپز را برآورده می کند و با دارا بودن تیغه های مختلف می تواند چندین مدل برش را برای شما انجام دهد.همچنین نایسر دایسر می تواند سرعت باور نکردنی ای به آشپزی شما ببخشد.
تیغه های تیز خردکن نایسر دایسر باعث می شوند نرم ترین میوه ها نظیر گوجه فرنگی نیز به هیچ وجه دچار له شدگی نشده و به راحتی خرد شوند.
خردکن نایسر دایسر پلاس دارای ظرف حجیم و با کیفیت ساخت فوق العاده بالا می باشد.استفاده از پلی کربنات در ظروف نایسر دایسر اصل باعث می شود مواد غذایی خرد شده به هیچ وجه در داخل ظرف مخصوص خرد کن نایسر دایسر پلاس نچسبند و همچنین شستن این ظرف کار بسیار راحتی باشد.


شما می توانید برای خرید نایسر دایسر پلاس اصل از فروشگاه اینترنتی سامان خرید به یکی از روشهای زیر عمل کنید:
۱-ابتدا روی گزینه ی خرید پستی در کنار محصول کلیک کنید و در صفحه ی مشخصات پستی فرم مربوطه را بصورت کامل پر کنید.
۲-می توانید مشخصات کامل خود را از قبیل نام محصول + آدرس پستی + کد پستی + نام گیرنده محصول را به یکی از شماره تلفن های ۰۹۳۵۹۸۴۲۳۲۴ و یا ۰۹۳۵۷۹۰۰۷۵۰ پیامک کنید.
۳- به راحتی و تنها با یک تماس تلفنی با شماره تلفن های ذکر شده سفارش خود را ثبت کنید.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:5


با پاور بانک ، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید

با پاور بانک ، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید
حتما این روزها نام پاور بانک به گوش شما خورده است و شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که پاور بانک چیست و یاخرید پاور بانک چه سودی برای ما دارد؟
در این مقاله کاربردی سعی شده است تا با رعایت اختصار به معرفی و توضیح پاور بانک بپردازیم و همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول را در صورت نیاز برای شما فراهم کرده ایم.
با توجه به استفاده زیاد از دستگاه های هوشمند نظیر موبایل و تبلت تمام شدن شارژ ، آن هم زمانی که به هیچ منبع انرژی دسترسی ندارید یک معضل بزرگ می باشد و خیلی مواقع می تواند ارتباط شما را با جهان بیرون قطع کند.بطوریکه هنگام تمام شدن شارژ موبایل خود ممکن است تماس های بسیار مهم و حیاطی را از دست بدهید.


امروزه ابزار های هوشمند به وسیله ای کاربردی جهت سرگرمی نیز تبدیل شده اند و با خود امکاناتی نظیر گشت و گزار در شبکه های اجتماعی و بازی و همچنین گوش دادن به موزیک را به همراه دارند.همین امر سبب افزایش مدت زمان استفاده و طبیعتا تمام شدن شارژ این دستگاه ها می شود.
هنگام خالی شدن شارژ گوشی ، اگر در منزل و یا محل کار باشیم و به برق دسترسی داشته باشیم مشکلی برای ما بوجود نمی آید.ولی تصویر کنید در مسافرت باشیم و یا امکان دسترسی به برق برای ما میسر نباشد.حال چه باید کرد؟
با داشتن پاور بانک به هیچ وجه نگران تمام شدن شارژ گوشی و یا تبلت خود نباشد.
پاور بانک یا شارژر همراه وسیله ی پر کاربردی است که می تواند انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کند و هر موقع که به شارژ نیاز داشتید یک منبع انرژی بسیار کار آمد و مهم همراه شماست.


حمل پاور بانک بسیار آسان بوده و این محصول سبک و کاربردی ، دارای حجم کمی می باشد.به گونه ای که می توانید آن را حتی در جیب خود قرار دهید.
بازه قیمت پاور بانک نیز وسیع است.وجود برند های مختلف در بازار و همچنین وجود پاور بانک هایی با ظرفیت های ذخیره مختلف ، مدت زمان گارانتی محصول و انصاف فروشنده ها از عوامل بسیار مهمی هستند که روی قیمت پاور بانک تاثیر مستقیم دارند.
H2 نحوه کار شارژر همراه پاور بانک
یکی از دلایلی که شارژر همراه پاور بانک را برنده جایزه بهترین طراحی محصول کرد و فروش پاور بانک را چشمگیر کرد ، سهولت در استفاده از این محصول بود.بطوریکه به راحتی شارژ شده و به راحتی نیز شارژ می کند.
برای استفاده از این دستگاه کافیست آن را حدود ۲ ساعت شارژ کنید و هر موقع که به آن نیاز داشتید کابل شارژر خود را به پورت خروجی USB این دستگاه وصل کنید و شاهد شارژ شدن گوشی و یا تبلت خود باشید.


 مزایای شارژر همراه پاور بانک
– حجم کم
– سبک بودن
– استفاده راحت
– کارآیی بالا
– قابل حمل بودن
– دارا بودن IPS جهت قطع شارژ در صورت پر شدن باطری گوشی یا تبلت
– افزایش طول عمر باطری دستگاه شما بدلیل شارژ شدن توسط ولتاژ تصفیه شده و بدون هر گونه نوسان

شما عزیزان می توانید در هر کجای کشور که باشد و در هر لحظه ما توانید نسبت به تهیه این دستگاه از فروشگاه اینترنتی سامان خرید به روش زیر عمل نمایید :
۱- بروی دکمه خرید پستی محصول کلیک کرده و در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را آنلاین ثبت نمایید.
۲- مشخصات خود از قبیل : آدرس کامل پستی +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ یا ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
۳-می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی و تنها با یک تماس با شما ره تلفن های ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ ثبت نمایید.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:4


تاریخچه ی آموزش کشتی

تاریخچه ی آموزش کشتی
یکی از قدیمی ترین و محبوبترین ورزش های سالم و مرسوم ایران و جهان کشتی بوده است .
کشتی یعنی فعالیت دو فرد همراه با فنون و شیوه ی انجام آن که یک نفر پیروز میشود
نام کشتی از اسم یک کمربند گرفته شده که زرتشتیان و پارسیان در غروب خورشید بر کمر بسته و به مراسم دعا خواندن میپرداختند . اسم کشتی گرفتن به معنی کمر دیگری را گرفتن. کشتی در زبان پهلوی کُستیک و در زبان فارسی دری گُشتی خطاب میشود.
این کمربند را زرتشتیان به نام (بندرین) گویند که از پشم گوسفندان با ۷۲ نخ بافته شده که این نخ ها به شش رشته تقسیم میشوند. که آنرا سه بار دور کمر میبستند که سه اصل زرتشت یعنی (گفتار نیک، پندار نیک، کردار نیک) بوده.

آموزش کشتی
آموزش کشتی یکی از ورزش های باسابقه زیاد است که توسط کل مردم دنیا به شکل های مختلف برگزار میشده و در هر روستا و قوم و شهری نیست که این ورزش کشتی انجام نشده باشد یا مردم آن با این ورزش باستانی آشنایی نداشته باشند و شاید بتوان یکی از علل بوجود آمدن این ورزش زورآزمایی دونفر بوده باشد که در اوقات فراغت یا در جنگ های تن به تن به شکل غریزه بکاررفته.
انسان شاید نخستین درس راه و رسم کشتی گرفتن و زورآزمایی کردن را از حیوانات آموخته باشد . وقتی انسان نخستین دریافت که به کمک قدرت بدنی و زوربازوی خود میتواند بهتر بر حریفان و حیوانات مهاجم چیره شود بیشتر به اهمیت کشتی پی برد . بنابراین بخشی از اوغات فراغت انسانهای اولیه با کشتی گرفتن سپری می شد تا مهارت و آمادگی لازم را در این فن پیدا کنند و در وقت نیاز بکار ببرند .
شاید نخستین علل بوجود آمدن این ورزش دیدن زورآزمایی حیوانات و آموختن این شیوه برای خودنمایی قدرت بدنی یا نشان دادن زوربازوی حیوانی به خاطر قدرت بدنی بالای خود و ارجعیت قرار دادن و چیره شدن نسبت به بقیه باشد . انسان با دیدن این شیوه بنابر زندگی خود از آن یک ورزش با فنون مختلف ساخت تا هم در اوقات فراغت و هم مواقع مورد نیاز آنرا بکار ببرد
کشتی در طول تاریخ و روزگاران قدیم در کتیبه ها نوشته شده است حدود ۵۰۰۰سال پیش توسط باستان شناسان کشف شده و دیده شده که این ورزش  کشتی در بین مصریان و آشوریان رواج بیشتر داشته و مقررات خاص داشته
کشتی در زمان قاجار و در زورخانه مرسوم بوده است فنون آموزش کشتی از کشورهایبین النهرین و مصر به روم و یونان و حیطه ی آسیا راه یافت و گسترده شد و به مرور تکمیل شد. هر فن کشتی را بصورت نقاشی روی کاغذهای مخصوص توسط مربیان کشتی در یونان طراحی و از این طریق به آموزش آن می پرداختند
در کشور یونان با رواج پیدا کردن کشتی به صورت مسابقات ایجاد شد که قبل از میلاد بوده که به موارد پنچ گانه بازی های المپیک دست یافتند که به این بازی های پنج گانه در یونان باستان پنتالتون میگفتند که شامل پنج ورزش به عنوان مسابقه با نام های پرتاب نیزه ، پریدن، دویدن، پرتاب دیسک و کشتی گرفتن بود
در ایران زورآزمایی کردن اهمیت زیاد داشته و این ورزش را جزو سنت های ریشه دار ایران تخصیص داده و هم اکنون به عنوان یک ورزش ملی تبدیل شده .
ورزش کشتی در دوران زندیه و صفویه رواج زیادی در ایران داشت و چندین پهلوان بنام وحود داشت و در دوران ناصرالدین شاه قاجار در روزهای تعطیل پهلوانان به میدان های شهر می آمدند و به کشتی گرفتن مشغول میشدند . مسابقات زیادی هر چند وقت یکبار برای انتخاب پهلوان انجام میشد و بعدها به یک سنت درآمد که هرساله ورزش کشتی اجرا شود

آموزش کشتی
از دوره ی رضاشاه زورخانه ها رونق بیشتری پیدا کردند همینطور باشگاه ها و ورزشگاه های زیادی شکل گرفتند و تغییراتی در شیوه ی کشتی گرفتن و نوع لباس در ورزش آموزش کشتی بوجود آمد و قوانین تازه ای بصورت بین المللی در سال ۱۳۱۸ در ورزش کشتی انجام شد.
ورزش کشتی در ایران جزو پرطرفدارترین ورزش ها بود و از قدیم در زورخانه ها رواج یافت و کمی بعد به مرور زمان مسابقات کشتی از زورخانه ها به خارج از زورخانه منتقل شد و به دوصورت کشتی فرنگی و آزاد گسترش پیدا کرد.
کشور ایران برای مسابقات کشتی المپیک لندن در سال ۱۹۴۸ شرکت کرد و مقام اول را کسب کرد. همینطور ۲ قهرمانی در جهان که یکی در سال ۱۹۶۱ در ژاپن و دیگری در منچستر انگلستان در سال ۱۹۶۵ کسب کرد . در قاره ی آسیا ایران در مسابقات ورزش کشتی اغلب اوقات مقام قهرمانی را کسب می کرد.

آموزش کشتی

در قصص انبیاء، سخن از پهلوانی بهنام«سامسون» به میان میآید که قدرت بدنی خارقالعادهای داشت و میتوانست با حیوانات نیرومندی مانند؛ شیر، کشتی بگیرد و آنها را مغلوب قدرت خود سازد. کُشتی را نیز به انبیاء و اولیاء خدا نسبت میدهند، نقل است که هنر کُشتی گرفتن از اولاد یعقوب پیغمبر (ع) بوده و حضرت یعقوب (ع) این علم را میدانسته و به فرزندان خود، بهمنظور گرفتن و دفع دشمن آموخته است. گفتهاند که حضرت آدم، ۴۴۰ هنر میدانسته، از جمله این هنرها، هنر کشتی گرفتن بوده است و در روایات آمده که حضرت حمزه سیدالشهدا که با کافران جنگ میکرد، اکثر دشمنان را با کُشتی بر زمین می زد.
در بسیاری از قصه های نقل شده از پیامبران گفته شده که این هنر کشتی از فرزند یعقوب بوده و حضرت یعقوب این علم را به فرزندان خود برای دفع کردن دشمن آموخت تا بتوانند از خود دفاع کنند. همچنین حضرت آدم این هنر کشتی را میدانسته است و گفته شده است که حضرت حمزه سیدالشهدا در جنگ با کافران دشمنان خود را با کشتی گرفتن شکست داد.
و داستان دیگری از حضرت رسول اکرم گفته شده است که امام حسن و امام حسین با هم آموزش کشتی میگرفتند و جبرئیل و پیامبر آن ها را تشویق میکردند .
در کتاب شاهنامه فردوسی به زبان شعر در اکثر قصه های ایرانی رستم و سهراب از ورزش کشتی به زبان فردوسی گفته شده و در قصه های شاعر یونان باستان از کشتی نام برده شده است و از دیرباز این ورزش کشتی در ایران و جهان بوده است


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:4


اصلاح طرح لبخند:

اصلاح طرح لبخند:
ما هر روز با افراد بسیار زیادی برخورد خواهیم کرد و ممکن است به لباس و یا کفش یا ساعت و یا بسیاری از چیزهایی که آنها به همراه دارند، توجه نکنیم و اصلا به نظرمان نیاید که طرف مقابل ما پیراهن مارک دارد یا یک پیراهن معمولی بر تن دارد.یا این که کمربند اصل به کمر خود بسته یا نمونه ارزان قیمت را استفاده می کند.اما چهره افراد همیشه در نظر همه مهم جلوه می کند.در برخوردادهای روزانه به هیچ عنوان نمی توان با کسی صحبت کرد بدون اینکه به صورت او توجه کرد.بنابر این صورت از مهم ترین نقاط در برخورداهای اجتماعی افراد محسوب می شود.در میان اجزا چهره لب ها و همینطور دهان و دندان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.تصور کنید که فردی را برای اولین بار ملاقات می کنید.اگر این فرد دارای دندان های زیبا و لبخندی دل انگیز داشته باشد می تواند در شما موثر تر واقع شود تا آنکه دندان هایی خراب و نا مطلوب داشته باشد.امروزه داشتن یک لبخند زیبا می تواند حتی در پیدا کردن دوست و یا شغل نیز موثر باشد.
همه ما در طول روز لبخند می زنیم اما بسیار مهم است که فرم لبخند ما به چه شکلی باشد.
در علم دندانپزشکی رشته و بحثی وجود دارد که از آن به عنوان اصلاح طرح لبخند یاد می شود.با استفاده از این علم می توان نوع لبخند را اصلاح کرد خنده ای زیبا و دلنشین داشت.مسلم است که هیچ کس نمی تواند اهمیت داشتن یک چهره زیبا و یک خنده جذاب را زیر سوال ببرد.
داشتن یک لبخند زیبا به روابط عمومی فرد کمک شایانی می نماید و او را فرد شاد و سر زنده ای نشان خواهد داد.از خصوصیات داشتن یک لبخند خوب و زیبا این است که فرد دارای دندان های سالمی باشد.
سالم بودن دندان ها به نیاز به مراقبت های بهداشتی دارد.مسواک زدن و استفاده به موقع و به جا از نخ دندان ها و دهان شویه ها می تواند از برخی از آسیب های دندانی جلوگیری کند.در صورتی که فرد بهداشت دهانی را به خوبی رعایت نکند با مرور زمان زیبایی دندان های خود را از دست خواهد داد.اسیدهای به وجود آمده توسط مواد غذایی باعث تخریب دندان می شوند و با باز شدن دهان نمایان می شوند.بنابر این اولین قدم برای داشتن یک لبخند زیبا و دلنشین این است که به سلامت دندان های خود اهمیت دهیم.


پس از آنکه از سلامت دندان ها مطمئن شدیم و به طور مرتب به آنها رسیدگی کردیم نوبت به ترتیب دندان ها و جلو و عقب بودن آنها می رسد.مسلما در صورتی که دندان ها به طور مرتب و منظم روی هم قرار بگیرند و از نظر جلو و عقب بودن کاملا در راستای هم قرار گرفته باشند، خنده زیا تری را می توانند برای فرد به وجود بیاورند.
اصلاح طرح لبخند توسط پزشکان متخصص نیازمند اطلاعات بسیار زیادی می باشد.اطلاعاتی از قبیل شناخت فرم بینی ها، استیل های لبخند و چهره و مواردی از این قبیل.
در بسیاری از مواقع نوع لبخند فرد نیاز به اصلاح دارد و این اصلاح باید متناسب با سایر اندام های فرد باشد.نمی توان بدون در نظر گرفتن لب ها و بینی لبخندی را طراحی و پیاده سازی کرد.
افرادی که دارای مشاغلی هستند که در آن نیاز به لبخندی خاص و جذاب دارند، می توانند با استفاده از این روش و سبک مدرن و امروزی به خواسته خود برسند.به عنوان مثال برای هنرپیشه گان سینما بسیار مهم است که در زمانی که می خندند، استیل صورتشان چگونه باشد.یک بازیگر هر چقدر هم که توانمند باشد نمی تواند خلاها و کمبودهای موجود در صورت خود را از بین ببرد.با اصلاح طرح لبخند می توان به چیزهایی رسید که هر کس آرزویش را دارد.با داشتن یک چهره خوب می توان موقعیت های شغلی بسیاری را به دست آورد و یا افرادی را که دوست داریم در زندگی ما باشند را به زندگی خود راه دهیم.
در اصطلاح طرح لبخند همه نکاتی که ممکن است در بهبود و زیباتر شدن خنده شما نقش داشته باشد، مورد بررسی قرار می گیرد.هر نقصی که وجود داشته باشد از بین خواهد رفت تا زیبایی و اعتماد به نفس به شما روی بیاورد و شما را میان جمع دوستانتان محبوب تر و جذاب تر کند.
از جمله عواملی که در این روش مورد توجه قرار می گیرد، نوع فک های بیمار است.ما هیچ اختیاری بر روی دندان ها و قالب فک خود نداشته ایم و اگر از ظاهر آنها ناراضی باشیم می توانیم به راحتی این کار را انجام بدهیم.
افرادی که فک بالایی آنها کمی رو به جلو است و ظاهر نامطلوبی دارد، یا آنان که فک پایینیشان رو با عقب است و یا کسانی که دندان هایشان به درستی روی هم قرار نمی گیرد، می توانند به کمک اصلاح طرح لبخند همه این مشکلات را حل نمایند.شاید موارد بسیار کمی پیش بیاید که فردی دارای فک های نا متناسبی باشد و نیاز به ایجاد تغییرات در آنها شود.اما در علم دندانپزشکی امروز ما با نامتناسب بودن چیدمان دندان ها نسبت به یکدیگر بسیار برخورد خواهیم کرد و همین باعث شده که این علم تا این حد گسترده شود.
برای اینکه فرد بیمار لبخند زیبایی داشته باشد ممکن است از روش های متفاوتی استفاده شود.به طور کلی شرایط کار برای هر دو بیمار ممکن است متفاوت باشد.در برخی از موارد بیمار ممکن است نیاز به کاشت یک دندان قدامی داشته باشد حال آن که در مواردی دیگر ممکن است روش کار به نحوی دیگر صورت گیرد و گره کار به دست ارتودنسی باز شود.به طور کلی برای این که یک پزشک بتواند لبخندی زیبا را برای بیمار خود طراحی کند، می بایست به علوم بسیار زیادی در زمینه دندانپزشکی تسلط داشته باشد.دندانپزشکی که قصد انجام این کار را دارد باید با موارد همچون ارتودنسی، ایمپلنت، جرمگیری دندان و …آشنایی کامل داشته باشد تا در مواقع لزوم بتواند بهترین گذینه ممکن را به بیمار خود توصیه کند و بیشترین کمک را به او بنماید.بنابر این تخصص پزشک در این زمینه از مهمترین چیزها به شمار می رود زیرا سلامت دندان های بیمار در دستان اوست.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:0


لمینت برای روی دندان

لمینت برای روی دندان بکار رفته و سطح دندان از بافت های طبیعی است و با رعایت نکردن بهداشت دهانی باعث پلاک میکروبی شود. اگر دندانی که لمینت شده باشد پوسیده شود میتوان آنا ترمیم کرد و مشکلی را ایجاد نکرده .
اگر دندان های جلو احتمال پوسیدگی از قبل را داشته باشد با انجام لمینت نیز پوسیده شده و میتوان با مراقبت های دهانی و مسواک و نخ دندان از بروز میکروب و پلاک های مجتمع جلوگیری کرد و لمینت میتواند یکی از راه های کم کردن پوسیدگی دندان ها شود.

با پیشرفتی که در علم میسر شده است میتوان به درمان های با کیفیت بالا دست پیدا کرد و رضایت افراد را جمع کرد و بیشترین رضایت از دندانپزشکان است که با پیشرفت در زمینه های زیبایی با تکنیک و مواد و تجهیزاتی که هرروزه افزوده میشوند درمان های بهتری را انجام داده و بیشترین سهم را لمینت دندان به خود اختصاص داده و بعد از ورود این نوع درمان به عرضه ی پزشکی انقلابی را در درمان به عمل آورد و یکی از موارد زیبایی دندان به حساب می آید.
یکی از روش های ترمیم و درمانی دندان لمینت است که با برجسته ترین پزشکان در این زمینه گفتگو شده و گفته های آن ها را در این زمینه میگوییم.
برای از بین بردن و اصلاح کردن بدرنگی ها، بدشکلی ها، بهم ریخته بودن دندان ها، درست کردن فاصله ی بین دندانی از لمینت استفاده شده .لمینت به صورت روکشی از جنس برسلن چینی داشته و با استفاده از چسبهای خاصی به رنگ دندان درآمده و با تراش کمی به دندان می چسبد.
یکی از راه های اساسی و ترمیم درمانی زیبایی دندانپزشکی هالیوودی میتواند لمینت باشد و بعد از آن به درمان زیبایی دندان معروف شد . پوسته های لمینت از جنس آکریل ساخته شده و برای فیلمبرداری کردن از بازیگران به کار گذاشته شده و این پوسته با این جنس به راحتی از روی دندان ها جدا شده و بصورت دائمی نمی باشد ولی لمینت که از جنس برسلن است به صورت دائمی بوده و روی دندان ها می چسبد.
در عرضه ی بازیگری یکی از سرگرمی های زیبایی در میان بازیگران درمان لمینت بوده که در بین مردم فراگیر شده و این ترمیم زیبایی به بیست سال پیش بوده و برای ستارگان یسینما به نوعی سرگرمی محسوب شده تا لبخند زیباتری را داشته باشند.

چه افرادی متقاضی لمینت هستند :
افراد زیادی هستند که از وضعیت دندانی خود راضی نیستند و برای داشتن زیبایی و لبخند خود متقاضی درمان لمینت هستند و برای در هم ریختگی دندان های خود که نمایان هستند کاربرد داشته .
هرچقدر که این درهم ریختگی های دندانی بیشتر باشند مشکلات درمانی نیز بیشتر شده . یکی از علت های اساسی برای تقاضای لمینت درهم بودن دندان های جلویی است که هنگام صحبت کردن و یا خندین دیده شده و منظره ای ناخوشایند را به چهره ی فرد میدهد .
در مواردی که تمیز کردن فاصله ی بین دندانی مشکل باشد و به پوسیدگی و التهاب منجر شده در لثه ی جلویی میتواند آسیب وارد کند و در مواردی صحبت کردن را با مشکل روبرو میکند و برای درمان این نوع مشکل باید لمینت بکار برد و در مواردی بعد از آن از روکش ها ی سرامیکی و یا درمان های ارتودنسی کمک گرفت.
سدسته ای از افراد با مشکل فواصل بین دندان هایشان مواجه هستند و با لبخند زدن این فاصله نمایان شده و این نوع فاصله ی بین دندانی اگر از نوع متوسط و خفیف باشد شاید نیاز نباشد ولی اگر فاصله ی زیادی داشته باشد و یا فاصله ی بسیار کمی باشد که باعث روی هم رفتگی دندان های جلو شود برای درمان باید از ارتودنسی و بعد از روکش استفاده کرد و برای از بین بردن لک ها و بد رنگیها نیز از لمینت استفاده کرد.
افرادی که دندان هایشان به سرعت رنگ میگیرند باید لمینت بکار برد زیرا در این دسته دندان ها درمان با بلچینگ موفقیت آمیز نبوده و با استفاده از لمینت میتوان سطح آن را صیقلی کرد و کاربرد بیشتر آن در دندان های فک بالایی جلو است و اگر روی دندان های پرشده رنگ های خوبی از مواد پرکردنی نباشد میتوان آن ها را برداشت و با استفاده از این پوسته آن ها را به صورت یکدست پوشش داد و یکی دیگر از موارد قابل درمان کوتاه بودن دندان هاست که میتوان با پوسته ی لمینت به راحتی رفع شوند.

مراحل درمانی لمینت:
برای بکار گذاشتن لمینت روی دندان ها باید پزشک متخصص باتجربه دندان ها را به مقدار نیم میلیمتر تراش داده و لبه های دندان ها را میزان کرده و از دندانی که مدنظر است قالب گرفت و بعد از آن پوسته های لمینت را چسباند.
یکی از راه های درمان زیبایی برای داشتن لبخندی زیبا لمینت کردن کل دندان هایی که در هنگام حرف زدن و لبخند زدن نمایان هستند تا بتوان دندان های یک رنگ و یک شکل را در ردیف هم با فاصله ی مناسب قرار داد که این دندان ها شامل شش دندان جلویی و چهار دندان از هر فک بالا و پایینی بوده که جزو دندان های آسیابی است.

مزایای انجام لمینت:
بکار کذاشتن این پوسته روی دندان از پوسیدگی و خراب شدنش جلوگیری کرده و برخلاف روکش های سرامیکی که دور تا دور دندان تراشیده میشود و بخش زیادی از دندان را از بین میبرند برای بکار گذاشتن این پوسته روی دندان ها مقدار کمی از آن تراشیده شده و باقی آن دست نخورده باقی می ماند و یکی از موارد قابل توجه برای این درمان ماندگاری رنگ این دندان بوده که بسیار مداوم بوده و برخلاف ظاهر نازک آن بسیار مقاوم است و با رعایت کردن بهداشت دهانی طول عمر بیشتری را پیدا خواهد کرد.

چه کسانی نمیتوانند درمان لمینت را انجام دهند :
انجام دادن درمان های زیبایی برای افراد تجویز نمیشود و اگر لثه های عفونی باشد و اگر دندان های تحلیل یافته ای داشته باشند و یا طول دندان ها بیش از حد کوتاه باشند یا مینای دندان از بین رفته باشد و پوسیدگی های شدید داشته باشند نمیتوان با تخریب روبرو باشد و لمینت تجویز نمیشود و نمیتوان از این پوسته استفاده کرد.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 6:59


لمینت دندان

لمینت دندان:
زیبایی از مهمترین چیزهایی است که در این عصر با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و توسعه است.این زیبایی حتی توانسته با علم های همچون علم پزشکی ادقام شود و به صورت رشته ای مجزا پدیدار شود.
اکنون می خواهیم به این مسئله بپردازیم که آیا یزی به نام زیبایی در علمی مانند دندانپزشکی وجد دارد؟ ودر صورت وجود آیا دوام و مقاومت کافی دارند؟ و آیا اینکه اصلا می توانند همانند خود دندان طبیعی خودنمایی کنند؟ در صورتی که پاسخ همه سوال های بالا مثبت باشد آیا این گونه موارد برای انسان ضرر دارند و یا بی ضررند؟
در پاسخ به تمامی این سوالات می توان گفت که بله.امروزه می توان شاهد افزایش زیبایی توسط شاخه ای به نام لمینت دندان بود.این شاخه به بررسی دندان ها و افزایش زیبایی ظاهری در آنها می شود به طوری که در کمترین زمین ممکن بیشترین زیبایی را به فرد بدهد.
در مورد نحوه کار لمینت می توان اینگونه توضیح داد که با استفاده از این روش مدرن و امروزی، لایه ای را بر روی سطح دندان قرار خواهند داد که باعث زیبایی می شود.این لایه ممکن است از جنس سرامیکی و یا کامپوزیتی باشد.نمونه سرامیکی از قیمت بسیار بالاتری برخوردار است و در لابراتوارهای مخصوص دندانپزشکی توسید می شوند.این نمونه دارای جنسی سخت و محکم هستند و از بهترین نمونه ها برای داشتن یک دندان سفید و جذاب می باشند.اما این مورد تنها یک عیب دارد که موجب شده افراد زیادی سمت آن نروند و آن هم قیمت نسبتا بالایی است که برای نوع سرامیکی در نظر گرفته شده است.در مقابل افرادی که نمی خواهند تا این حد هزینه کنند، می توانند از نمونه و جنس دیگری که همان نمونه کامپوزیتی باشد، استفاده کنند.نمونه کامپوزیتی نیز تا حدودی می تواند پاسخگوی نیاز افراد باشد البته با این تفاوت که از جنس کامپوزیت است و ساخت آن دیگر نیازی به لابراتوارهای خاص ندارد و حتی در مطب های دندانپزشکی می تواند تولید و مورد استفاده قرار گیرد.این نمونه نیز دارای مقاومت می باشد ولی استحکام آن به اندازه نمونه سرامیکی نمی باشد.
برای اینکه شخص بتواند ظاهری زیبا و جذاب را برای خود درست کند، باید به این نکته توجه داشته باشد که بهداشت دندانی را به خوبی رعایت کند.
گفتنی است که افرادی که دارای سن پایین هستند بهتر است از این روش استفاده نکنند.کودکان و نوجوانانی که به سن بلوغ نرسیده اند، نیازی نیست که به فکر زیبایی دندان ها باشند چرا که دندان های آنها هنوز به موقعیت وشرایط تثبیت شده ای نرسیده است و ممکن است تا سالیان بعد تغییر و تحولاتی دردندان های آنها ایجاد شود.


علاوه بر آن دندان های شیری چندین مرتبه رویش می کنند و مجددا از بین میروند تا جای خود را به دندان های جدید بدهند.این عمل آنقدر اتفاق می افتد تا دندان های اصلی شروع به پدیدار شدن نمایند.
برخی نکاتی که باید بعد از لمینت دندان رعایت کرد از این قبیل هستند:
رعایت کردن مواد غذایی و خوراکی هایی که در طول روز مورد مصرف قرار می گیرند.خوراکی ها نقش بسیار مهمی در زیبایی دندان و همینطور سلامت دندان ها دارند.توصیه می شود در این زمینه تحقیقاتی انجام دهید و یا با راهنمایی پزشک متخصص یک برنامه غذایی مناسب برای خود انتخاب کنید.در اغلب موارد به افراد توصیه می شود که پس از آنکه عمل زیبا سازی دندان ها را انجام دادند، از موادی مانند سیب زمینی و نان و غیره به صورت متعادل استفاده کنند.زیرا موادی که دارای نشاسته هستند بر روی دندان اثر تخریبی می گذارند.البته مصرف معمولی و متعادل آنها هیچ ضرری ندارد.حتی بعد از انجام عمل زیبا سازی دندان ها باید از خورن بی رویه موادی همچون سیب زمینی ها اجتناب کرد.
لمینت دندان تشکیل شده از یک لایه از جنس سرامیکی و یا کامپوزیتی بر روی دندان است.درست است که این لایه به راحتی لکه های دندان را پوشش خواهد داد اما این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی و نکات مخصوص به نگهداری از آنها، این روکش ها پس از مدتی عمر خود را از دست خواهند داد و پس از مدتی نابود می شوند.
ممکن است برایتان سوال شود که در صورتی که مواد مضر برای دندان استفاده نکنید و یا به طور متعادل و اصولی استفاده کنید و بهداشت دندان ها را نیز رعایت کنید، عمر مفید لمینت دندان چقدر خواهد بود؟مسلما هرچه مراقبت بیشتر باشد طول عمر نیز افزایش پیدا می کند.اما نباید این نکته را از یاد برد که در هر صورت دیر یا زود این روکش ها از بین خواهند رفت زیرا عمرشان همانند عمر دندان نیست.دندان از سفت ترین و سخت ترین موادی است که در جهان تا کنون کشف شده است.این ماده محکم می تواند تا سالیان سال دوام بیاورد اما در صورتی که غذاها درون دهان بمانند، اسیدی تولید می کنند که باعث نابودی دندان می شود.
روکش های لمینت به صورتی هستند که به اندازه دندان بیمار ساخته و پرداخته می شوند و بنابر این چندان تفاوتی بین دندان های ریز و درشت برای این کار وجود ندارد.
لمینت دندان از جمله رشته هایی است که در زمینه دندانپزشکی زیبایی بحث می کند.استفاده از روکش های لمینت تنها جنبه تزئینی دارند و ربطی به درمان در فرد ندارند.
اما برای نگهداری هرچه بهتر لمینت دندان، بهتر است از نوشیدنی هایی که برای دندان ضرر دارند کمتر استفاده شود.همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین عوامل در ایجاد لکه بر روی دندان ها نوشیدنی ها هستند.این نوشیدنی ها با ایجاد جرم بر روی سطح دندان باعث کثیفی آن می شوند و در صورتی که آن جرم در زمان لازم پاک نشود، مرتبا به آن اضافه خواهد شد و بنابر این برای از بین بردن آن نیاز به روش هایی همچون جرمگیری و لمینت است.نوشیدنی هایی همچون قهوه و نوشیدنی های الکلی می توانند بر روی لایه کار گذاشته شده بر روی دندان نیز تاثیر بگذارند.در نتیجه لمینت نیز در اثر استفاده بیش از حد این نوشیدنی ها و عدم رعایت بهداشت می تواند آسیب ببینت.اما در صورتی که پس از هر بار مصرف این گونه نوشیدنی ها مسواک زده شود، طول عمر لمینت افزایش پیدا خواهد کرد.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 6:59


قیمت لمینت دندان

قیمت لمینت دندان:
این نوع درمان زیبایی دارای دو نوع مختلف لمینت سرامیکی و کامپوزیتی است که با مواد های خاصی از قبیل سرامیک یا پرسلن و کامپوزیت ساخته میشوند که براساس موادی که در آن ها بکار رفته کیفیت آن ها نیز متفاوت بوده و قیمت لمینت دندان را تغییر میدهد .
برای اطلاع گرفتن از این نوع تعرفه ها باید طرف قرار داد سازمان ها، نهادها یا بیمه های درمانی مختلف بوده و با توجه به خدمات دندانپزشکی که هست این قمیت تغییر پیدا میکند.
از مواردی که بر قیمت لمینت دندان تاثیر میگذارد شامل موارد زیر است ک
– سازمان ها و بیمه های دمانی مختلف که طرف قرار داد هستند
– میزان تعرفه های دندانپزشکی
– لیست و برنامه دندانزشکان
– تجربه و سابقه ی کاری دندانپزشک
– تجهیزات و مرغوبیت لوازم و مواد کار

قیمت لمینت دندان بستگی به درصد آسیب دیدگی دندان داشته تا بر اسااس آن نیاز باشد به چه میزانی روی درمان وقت گذاشت و از چه مقدار مهارتی استفاده کرده که به مراتب قیمت را تغییر میدهد .

موارد عدم استفاده از لمینت :
– بیمارانی که دندان قروچه میکنند و یا عدت های جویدنی دارند
– دندان های ناسالمی داشته باشد و به این دلیل نمیتواند انتخاب درستی برای به کار گذاشتن لمینت داشته باشد و یا مشکلات عفونت های لثه ای داشته باشد و یا حجم زیادی از دندان هایش پوسیده باشند و قبل از آن باید مشکلات دندان ها رفع شود و بعد از آن اقدام به گذاشتن این پوسته کرد و به مراتب همین درمان قیمت لمینت دندانتغییر کرده و هر کدام از ترمیم و درمان ها جداگانه تعیین میشوند.
– اگر سایش مینای دندان شدید باشد انجام دادن لمینت با شکست روبرو میشود و فقط هزینه ی درمان از دست میرود و انتخاب درستی نبوده و در صورت به کار گذاشتن لیمنت دندان باید بهداشت دهانی توسط بیمار انجام گیرد و قبل از آن ملاحظه ی لازم جهت نگهداری دندان داده شود.


– با رعایت کردن اصول بهداشتی و نحوه ی درست مسواک و استفاده از نخ دندان و خمیردندان ها و دهانشویه هایی که توسط دندانپزشک تجویز میشود میتواند به سالم ماندن لمینت کمک کند.
– از وارد کردن ضربه و فشار و شکستن اجسام سهت با دندانی که درمان شده خودداری کرده و مواد سخت مثل تخمه و یخ و جویدن ناخن باید اجتناب گردد زیرا درصورت آسیب دیدگی باید ترمیم انجام گیرد و قیمت لمینت دندان افزایش پیدا میکند.
– استفاده ی حداقل از مواد رنگدار در غذا و نوشیدنی ها
– بیماری که دندان قروچه میکند نمیتواند به این نوع درمان بر روی دندان های خود صورت دهد.

معایب لمینت دندان :
به این دلیل که لمینت به صورت لایه ی بسیار نازکی با استفاده از چسب و باند بر روی سطح دندان برش داده شده نصب میشود قابل جداسازی است اگر شکسته شود باید به نزد دندانپزشک مراجعه گردد تا ترمیم لازم به صورت مجدد انجام گیرد و در این صورت قیمت لمینت دندان افزایش پیدا کرده .
یکی از ترس های عمده ی بیمارانی که این درمان را انجام میدهند استرس از کنده شدنش باشد . اگر لمینت از روی دندان جدا شد و یا کنده شد باید آنرا در یک دستمال تمیز قرار داد و به نزد دکتر رفت تا درصورتی که امکان دارد آنرا مجددا نصب کند .

بعد از اینکه این درمان روی دندان انجام گرفت دیگر قابل برگشت نبوده زیرا قسمتی از دندان ساییده شده و با تراشیدن آن حالت اولیه ی را ندارد و نمای زیبایی آن کاسته شده . لمینت به این دلیل که باعث زیبایی شکل دندان میشود بیمار حالت اولیه و قبلی دندان خود را فراموش میکند و در مواردی حتی ممکن است که از یاد برده باشد که روی دندانش این پوسته بکار رفته است و با زیبا سازی ظاهر لبخند بیمار افزایش پیدا کرده و باعث شادی و اعتماد بنفس فرد شده .

از درمان های متعدد زیبایی لامینت ونیر است که با قیمت های مختلفی انجام میگیرد و با زیباتر کردن دندان های قدامی به صورت طبیعی و هم رنگ با بقیه ی دندان ها طرح لبخند را ایده آل کرده و به اصلاح امروزه آن را هنرپیشه ای کرده .
برخی از مراجعه کنندگان تمایل به کسب اطلاع از لمینت و قیمت لیمنت دندان و نوع درمان دارند و اینکه مزایا و معایب آنرا مورد بررسی قرار دهند و اینکه آیا واجد شرایط لازم برای انجام این نوع ترمیم دارند یا نه !
در توضیح اینکه لمینت یا ونیر دندانی را نوعی لایه ی نازک گویند که به سطح دندان چسبیده میشود و باعث نمادار شدن دندان ها شده و آن را طبیعی و شفاف میکند .
قابل ذکر است که دندان طبیعی دارای ۳ قسمت مینا ، عاج و پالپ که بافت زنده نیز گفته میشود تشکیل شده و این مینای دندان به صورت شیشه ای عاج را در بر گرفته و آنرا پوشانده است و برای بکار گذاشتن این پوسته روی دندان باید مینای دندان را تراش داد و تا حدی از آن را برداشت تا بتوان ونیر را بر آن چسباند تا نمای طبیعی بدهد و شفاف و صیقلی شود.

مشاوره رایگان برای ویزیت کردن بیمار جهت بکارگرفتن ایمپلنت روی دندان:
در هنگام صحبت کردن با افراد دیگر در صورت مشکل دار بودن دندان ها از نظر ظاهری و یا کج بودن و شکسته بودن و بدرنگ بودنشان فرد به جای توجه به صورت شما به دندان های شما که در خط دیدش وجود دارند میشود.
بسیاری از افراد با توجه به مشکلاتی که دارند در هنگام غذا خوردن وصحبت کردن در جمع و حضور در اجتماع با مشکل مواجه میشوند و شاید ازحضور اجتناب کنند . این دسته از افرا خواهان درمان این وضعیت خود هستند تا ظاهر خود را درمان کنند.
امروزه با وجود درمان های زیبایی متعدد و پیشرفت در امر پزشکی و دندانپزشکی به راحتی میتوان هر نوع درمانی را انجام داد تا بتوان تمام دندان های خود را حفظ کرد و از خارج کردن از دهان خودداری کرد و از راه های درمانی و ترمیم استفاده کند.
یکی از این روش های درمانی انجام ونیر روی دندان هاست که با توجه به وضعیت دندان های فرد قیمت لمینت دندان محاسبه میشود زیرا بعد از درمان بیمار با تیرگی و مشکلات لثه خدافطی میکند و ظاهر زیبایی را در لبخند خود بوجود می آورد.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 6:59


هزینه کاشت دندان

هزینه کاشت دندان:
داشتن دندان هایی سالم برای فرد احساس خرسندی به فرد داده و اعتماد به نفس فرد را بالا می برد.زیرا با صنعتی شدن مواد قندی ایجاد پوسیدگی در دندان ها شروع به افزایش در افراد شد که امروزه شاهد این موضوع هستید که با بالا رفتن سن افراد دندان هایی پوسیده آنها زیاده شده به طوری فرد ناگزیر است آنها را بکشد و در صورت نداشتن یک یا چند دندان فرد دیگر قادر نخواهد بود که مواد غذایی را مورد استفاده قرار دهد و آنها را خوب بوجود و همچنین دهان خود را باز کند زیرا نداشتن دندان چهره جالبی را برای فرد ایجاد نمی کند.و در این مرحله است که فرد ناگزیر است روشی را به کار ببرد که برای دندان های خود جایگزینی قرار دهد که راه های زیادی برای این کار وجود دارد از جله کاشت دندان،لمینت دندان و استفاده از دندان های مصنوعی متحرک که هر یک از این روش ها دارای معایب و مزایایی هستند به طور مثال در روش کاشت دندان هزینه کاشت دندان برای فرد بالا بوده و عده ی کمی از مردم تن به انجام این کار می دهند زیرا علاوه بر هزینه استفاده از این روش بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد.
جهت جلوگیری از از بروز پوسیدگی در دندان لازم به ذکر است که بدانید قند ها مهمترین عامل در ایجاد این پوسیدگی بوده به طوری که میکروب های موجود در دهان علاقه شدیدی به مواد قندی داشته که در صورت استفاده این مواد در تقویت آنها کمک کرده و این فرصت به آنها داده می شود که کار پوسیدگی دندان را آغاز کنند . برای جلوگیری از این امر باید استفاده از این مواد را کاهش داده و مواد قندی که صنعتی هستند را نسبت به قند های طبیعی همانند خرما را کاهش داده و در صورت استفاده از مواد قندی از مسواک استفاده کرده و یا در حد امکان ئهان خود را شستشو نمائید.با این کار از ماندن مواد قندی در دهان جلوگیری کرده و این فرصت را به میکروب نمی دهید که از آنها تغذیه کنند.عامل دیگری که در بروز پوسدگی دندان نقش دارد کاهش بزاق دهان می باشد.


از گذشته تا به امروز انسانها به دنبال راهی برای جایگزینی دندان های از دست رفته خود بوده اند و جهت تحقق این کار از راها و مواد مختلفی استفاده شد تا بلاخره موفق به ساخت ایمپلنت شدند.ایمپلنت با جنس تیتانیومی که دارد امروز بهنرین روش برای جایگزین کردن یک یا چند دندانی که از دست رفته می باشد.و به صورت یک ریشه در لثه بیمار جایگذاری شده و یک دندان مصنوعی به سر دیگر آن وصل می شود.
افراد هنگام تصمیم به کاشت دندان این کار برای انها مبهم بوده ونمی توانند تصمیم بگیرند زیرا هزینه های مختلفی جهت ایمپلنت دندان وجود دارد و علت این تفاوت هزینه را نمی دانند.وعده ای بر اساس هزینه بالا کیفیت را ارزیابی می کنند اما لازم به ذکر است که با هزینه نمی توان کیفیت را ارزیابی کرد و در کل ایمپلنت در دو نوع کیفیت بالا و متوسط ساخته می شود.و بر اساس کیفیت می توان آنها راارزیابی کرد ایمپلنتی که در کره با کی
زیرا برای مثال ایمپلنتی که در کشور سوئیس مورد ساخت و ساز قرار گرفته و با کیفیت خوب از ایمپلنتی که در سوئیس با کیفیت متوسط ساخته شده بهتر است و این بهتر بودن بسته به مواد به کار برده شده در ایمپلنت می باشد و نه برند و طراحی ایمپلنت.
مقایسه کاشت دندان های مختلف:
از دادن ۱ دندان: در صورتی که شما تنها یک دندان خود را از دست داده باشید راهای مختلفی برای کاشت دندان با هزینه کاشت دندان متفاوتی وجود دارد.ولی باید در نظر گرفت کدام راه برای جایگزینی بهتر بوده و کاشتن دندان شما سبب ضربه زدن به دندان های مجاور با ان دندان نگردد.
در صورتی شما از روش بریج جهت جایگزینی دندان استفاده نمائید این روش معایبی از قبیل بروز پوسیدگی تدریجی در دندان های مجاور به علت ایجاد تراش در آنها شده و استخوان فک طی گذشت زمان تحلیل داده می شود.بهترین راه حل ممکن جهت جایگزینی دندان از دست رفته شما ایمپلنت دندانی می باشد که با به کار بردن این روش مطمئن می توانید یک دندان دائمی در صورت رعایت بهداشت دهانی بدست آورید و دندان های مجاور نیز در سلامت کامل به سر ببرند و استخوان فک نیز در این روش تحلیل نخواهد رفت.و هزینه کاشت دندان در این روش بسته به مواد به کار رفته و کیفیت ایمپلنت می باشد.
در صورتی که بیش از یک دندان خود را از دست داده باشید، راه حلی که متداول است استفاده از پلاک متحرک می باشد که این روش نیز معایبی را شامل می شود که از معایب ان می تواند به مواردی که در جلو ذکر می شود اشاره نمود:اپلاک متحرک پارسیل به علت سنگینی وفشار گیره ای که به دندان های پایه وارد می شود باعث لقی در آنها شده و لق شدن دندان پوسیدگی تدریجی را در بر دارد.و در این شرایط نیز بهترین راه ایمپلنت دندان ودهکه با ایجاد چند پایه دندان های دائمی برای شما قرار داده می شود.
در صورتی که فرد کل دندان های خود را از دست داده باشد راه حلی که آنها را بسیاری به کار می برند استفاده از پروتز های کامل متحرک می باشد که با این نوع دندان های مصنوعی فرد دچار مشکل در صحبت کردن می شود و طعم غذا را احساس نخواهد کرد و در حرف زدن نیز دچار اخلال می گردد.برای رفع این مشکل نیز میتوان از ایمپلنت دندان استفاده کرد.
یک روش به این صورت است که می توان از چهار ایمپلنت با قطر دومیلیمتر استفاده نمود که این نوع در افرادی کاربرد دارد که استخوان فک آنها تحلیل رفته و از این ایمپلنت پس از اینکه در فک۴ سر توپی شکل قرار گرفت به شککل یک کاسه دندان های مصنوعی را به خود همانند یک پایه نگه می دارد.
و در روش دیگر ۸ ایمپلنت مورد استفاده قرار می گیرد و در فک پایین نیز ۶ عدد که پروتز ها بر روی این ۱۴ ایمپلنت قرار داده می شوند که هزینه کاشت دندان در هر هر متفاوت است.


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 6:58


کاشت دندان چگونه انجام می شود ؟

کاشت دندان چگونه انجام می شود ؟

کاشت دندان:
از سال های خیلی دور بشر همواره در پی جایگزینی دندان های از دست رفته ی خود بوده است و این کار را به صورت کاشت دندان در حال حاضر مشاهده می کنیم. قومی به اسم اتروسکان ها وجود داشت که در ایتالیا زندگی می کردند که این افراد برای ساخت دندان مصنوعی از استخوان های گاوههای نر استفاده می کردند و گروه دیگری از نژادها به نام ” مایان” از دندان های مصنوعی ای از جنس صدف که جایگزین دندان های ثنایای از بین رفته استفاده می شد. در زمان های قدیم خیلی از این اتودها برای کاشت دندان انجام گرفت که شروع آن از قرن ۱۹ ام بود و از جمله ی آنها می توان به کاشت دندان در دهان یکی دیگر بود و بعد آن را در دهان کسی دیگر می گذاشتند که با این کار بیماری های عفونی را زیاد می شد و این بیماری عواقب جدی ای در پیش داشت . و از موارد دیگر این تجربه های شکست خورده می توان به کاشت دندان هایی از جنس چینی ، نقره ، سرب، طلا و چینی اشاره کرد که از این موارد ، نتیجه ی مناسبی دریافت نکرده اند و بعدها در قرن بیستم میلادی در سال ۱۹۳۱ (م) ، یکی از کشفیاتی که توسط یکی از دکترهای آن زمان این بود که از آلیاژ “ویتالیوم ” برای ساخت ایمپلنت و دندان های مصنوعی استفاده می شد و در این قرن در سال ۱۹۴۷ یکی از دیگر از کاشف ها توانست ماده ای از فلز تانتالیوم آلیاژی به دست آورد که برای این کار مورد استفاده قرار می گرفت و بعدها در همین سال ها و در این دوره آلیاژ هایی از جنس کروم و کبالت نیز اختراع گردید.
ایمپلنتولوژی یک علم در شاخه های علمی می باشد ، که در این علم تیم های تحقیقاتی زیادی شکل گرفتند که این تحقیقات نشان دهنده ی اهمیت دادن به مبحث کاشت دندان در حال حاضر نیز می باشد و از جمله ی این تیم ها تیم تحقیقاتی سوئد بود که در این مورد اطلاعات زیادی را به دست آوردند. این تیم به دست یک جراح ارتوپد اداره می شد که آنها به طور میکروسکوبی در مورد بافتهای دندانی کار می کردند که روی یک خرگوش ،که با پیوند آن به استخوان ران ایجاد می گردد که بعد از مدتی این استخوان ران پیوند خوب و مناسبی با استخوان داشت که از آلیاژ تیتانیوم به دست می آمد.این رخداد مهم در علم کاشت دندان ” اوسینتگریشن”گرفت. به طور کل ایمپلنت جایگزین ریشه دندان می گردد و در این جایگزینی به استخوان چفت شده ومحکم می شود که در اتصال هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی گردد و می توان گفت که این ایمپلنت ها هیچ فرقی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کیفیت با دندان طبیعی ندارد و این دندان می تواند هم محکم و هم کار دندان قبلی را به خوبی انجام میدهد. اما در مواردی نمی توان را آن را درست کرد خیلی خوب چفت کرد که باید با ایجاد تعدادی دیگر از ایمپلنتهای دیگر این مشکل را برطرف نمود.

از لحاظ ظاهر ی هم می توان گفت دندان ایمپلنت و کاشته شده زیبایی دندان طبیعی و قبلی را دارد و با کاشت دندان شما می توانید جذابیت و زیبایی خود را حفظ کنید و از لحاظ ظاهری هیچ مشکلی نداشته باشید. این روش کاشت دندان هیچ گونه عوارضی را ایجاد نمی کند و از لحاظ کیفیت هم در حد عالی می باشد. مزایای زیادی در این نوع وجود دارد که از جمله ی آن می توان به ” به حالت عادی برگشتن فک ، جلوگیری از آسیب رسیدن به دندان های مجاور، تحرک ناپذیری (اذیت نکردن آن در دهان و جا به جا نشدن آن )، کم کردن درد دندان ، فیکس بودن و از ایجاد دردسرهای بعدی جلوگیری کردن ، اشاره کرد.فلز تیتانیوم تا کنون از مزیتهایی برخوردار می باشد که با واسطه ی اتصال و پیوند بیولوژیکی با استخوان خیلی از مشکلات استخوانی و بیماری های زیادی را بهبود بخشیده است.
اشار شد که ایمپلنت از تحلیل رفتن دندان جلوگیری می کند که از جمله ی آنها می توان به جلوگیری از تحلیل رفتن اسخوان فک اشاره کرد و به مرور وقتی کاشت دندان صورت میگیرد که استخوان آن ناحیه را قوی می کند و جا می افتد . که با کشیدن دندان بعد از آن بلافاصله بهتر است از کاشت دندان غافل نشویم تا بعدها مجبور نشویم که مدت زمان زیادی را منتظر درست شدن فک و استخوان های صورت خود باشیم و این عمل با زودتر انجام شدن به نتیجه ی دل خواه می رسد.
عملکرد دندان های ایمپلنت و کاشته شده را می توان به گونه توصیف نمود که ایمپلنت دندانی با استخوان فک به راحتی وصل می گردد و یکی از کارهای مهم و اساسی درکاشت دندان می باشد و در این مورد می توان گفت که با اتصال قوی استخوان و پوشش دهی اطراف و کل آن را استفاده های دیگر از آن کرد که خیلی از بیماران را درمان کرده و استفاده ی فراوانی دارد. در روی ایمپلنت شیار هایی بر روی سطوحش وجود دارد که این شیار ها می تواند که این شیار ها در استخوان فک پیچ میگردد و با گذشتن مدت زیادی این این ایمپلنت با افزایش توده ی استخوانی بیشتر دندان محکم تر می شود و بخش تاج آن را به صورت دندان طبیعی درست کرد.
ایمپلنت در می توان تعداد کارگذاری ایمپلنت بستگی به جایگاه دندان و تراکم آن دارد ولی عموماً وجود یک ایمپلنت برا ی یک دندان از دست رفته کافی است.
کاشت دندان برای چه افرادی مناسب است؟ کاشت دندان برای افرادی که دارای سلامت عمومی کاملی باشند که در این صورت اگر هم فرد مورد نظر سیگاری و یا معتاد به مشروبات الکلی داشته باشد ، نتیجه ی خوبی یقیناً از کاشت دندان نخوذاهند گرفت زیرا هم پلاکت های دندان و هم بافت های لثه از بین رفته و کم کم نابود می گردد و تحلیل می شوند. بیشتر دندانپزشکان از انجام ایمپلنت و کاشت دندان برای افراد سیگاری و کسانی که در کل از دود استفاده می کنند ، خودداری می کنند.

 

در زیر می توانید از سایر محصولات ما در بخش های مختلف فروشگاه دیدن نمایید :

پاور بانک | آموزش ایروبیک |آموزش والیبال | آموزش فوتسال | پد ضد عرق | آموزش بافت مو |آموزش شیرینی پزیآموزش دفاع شخصی |آموزش فوتبال | خرید گن لاغری مردانه | خرید کوچک کننده بینی آیدان|نایسر دایسر پلاس|ژل افزایش قد


نگین ناخن دستگاه بافت مو | نایسر دایسر | آموزش آشپزی | آموزش بستن شال و روسری | آموزش آرایشگری مردانه | آموزش بدنسازی | آموزش زبان انگلیسی | خرید گن لاغری زنانه | بافت مو |خیاطی بدون الگو|ژل سیلیکونی افزایش قد


طراحی ناخن | گن لاغری کاسمارا |دستگاه آیدان |خرید نگین ناخن |کاشت ناخن |خرید فانی بافت |خرید دستگاه بافت مو|خرید نایسر دایسر|آموزش خیاطی خانم عمرانی |چای سبز | کوچک کننده بینی آیدان |چای لاغری تیما |دستبند مغناطیسی


ناخن ژله ای |خرید پاور بانکگن لاغری |پاور بانک چیست |خیاطی خانم عمرانی|خرید چای سبز |آموزش کاشت ناخن | فروش پاور بانک |خرید ناخن ژله ای|یادگیری زبان انگلیسی|آموزش خیاطی|چای سبز تیما |دستبند پاور بالانس |کسب درآمد اینترنتی


کار در منزل |کسب و کار اینترنتی  |درآمد اینترنتی |برج خنک کننده |هوا ساز |آیدان کوچک کننده بینی |آتلیه عکاسی |برد هوشمند|دوربین مدار بسته کرج |تور ایتالیا|تور اروپا|


کسب درآمد از اینترنت | کسب درآمد از طریق اینترنت |هوا ساز خانگی|در آمد آنلاین |کوچک کننده بینی | طراحی داخلی | باز سازی ساختمانویدئو پروژکتور |تور لحظه آخری|تور اسپانیا|تور فرانسه||تور تایلند


|نصب دوربین مدار بسته|خرید دوربین مدار بسته|فروش دوربین مدار بسته|داروی افزایش قد|دستگاه حضور و غیاب


درب ضد سرقت|چیلر | ماسک صورت|کسب ثروت|تبلیغات اینترنتی|تور دبی|تور ارمنستان|تور مالزی|تور آنتالیا|تور آلانیا|تور استانبول| |کاشت دندان|جرم گیری دندان|ایمپلنت|جراحی لثه|دکتر دندانپزشک|اصلاح طرح لبخند|طراحی لبخند


فانی بافت |دستگاه فانی بافت|پاور بالانس| |تور پاتایا |تور کوش آداسی |تور قبرس |تور بدروم |قیمت دوربین مدار بسته |آتلیه تخصصی کودک | لبخند زیبا |دندانپزشکی زیبایی


لمینت | لمینت دندان |هزینه کاشت دندان |شغل اینترنتی|آموزش بازاریابی|کار آفرینی اینترنتی|عوامل موفقیت|عوامل حیاتی موفقیت|روانشناسی موفقیت|راه های موفقیت|راه های رسیدن به موفقیت|راه های موفقیت در زندگی|راز موفقیت|موفقیت چیست


آموزش لیندا | دانلود lynda | آموزش های لیندا |دانلود آموزش های لیندا | دانلود آموزش موسیقی |آموزش تصویری کامپیوتر دانلود آموزش برنامه نویسی |آموزش برنامه نویسی وب | دانلود آموزش گیتار |آموزش موسیقی 


نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 6:56



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by madaran123 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




میلاد




خرید از فروشگاه سحر چه مزایا و معایبی دارد
یک خرید معرکه و مناسب با فروشگاه سحر
یک محصول واقعی و با کیفیت در فروشگاه سحر
طراحی داخلی فروشگاه سحر چگونه است
چطوری میتوانیم از فروشگاه سحر خرید کنیم
فکر درست درباره ی فروشگاه سوپریم
بهتر شدن آسایش شما با فروشگاه سوپریم
الان یک موقعیت خرید عالی از فروشگاه سوپریم است
بسته بندی شیک فروشگاه سوپریم
یک روش حرید متداول از فروشگاه سوپریم
فروشگاه سرپریم یک فروشگاه با اعتبار است
یک خرید مطمئن برای شما ،خرید از فروشگاه سوپریم است
فروشگاه سوپریم یک فروشگاه قانونمند
فروش فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا و مطمئن
خرید ازفروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر
سیر سیاه در اصفهان
سیر سیاه مشهد
فروش سیر سیاه در شیراز
سیر سیاه و سرطان
سیر سیاه برای کبد چرب
فروش دوربین مداربسته
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس madaran123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: