.....................



آموزش خیاطی با خانم عمرانی/09109483228

مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم می تواند با ت.جه به فن بیان شیوا و ساده این بانوی هنرمند شما را با تمامی مباحث سخت و پیچیده خیاطی اشنا نماید. شما کافیست تا هر متربه که اموزشی را می بیند خیلی وزد آنرا درون منزل تمرین و تکرار کنید و اگر جایی را مشکل داشتید مجددا به تماشای ان نشسته و با این روش می توانید خیلی زود از پس تمامی نیازهای خود در زمینه خیاطی بر آیید.

مجموعه cd اموزش خیاطی خانم عمرانی که البته در سری های جدی به منظور کاهش حجم در قالب دی وی دی ارائه شده است حاصل زحمات بیش زا دو دهیه خانم عمرانی است و شما در واقع با هزینه ای اندک می توانید کلیه اموزش های ایشان که در طی سالیان گذشته در شبکه سیمای خانواده پخش شده است را به صورت یکجا دریافت نمایید و در یک ملاس آموزشی با بیش از 200 ساعت آموزش تصویری شرکت نمایید. در طول این دوره شما با بیش از 400 تکنیک جدید آشنا خواهید شد و مطمئن باشید هر انچه که در زمینه هنر خیاطی نیاز دارید را می توانید در طول این دوره بیابید.

مشخصات فنی مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی به شرح زیر می باشد :

 

نام محصول آموزشی : آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم
استاد راهنما : سر کار خانم سیما عمرانی
متد مورد استفاده : سادریک
زبان آموزشی : فارسی
تعداد دی وی دی : 24 عدد (به صورت کامل-ما تنها فروشگاهیی هستیم که مجموعه فوق را با قیمتی پایین تر و در دیسک های کیفیت عرضه می کنیم.)
فرمت محصول : قابل پخش در تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر و لپ تاپ
کیفیت صدا و تصویر : خوب
گارانتی محصول : دارد (در صورت خراب بودن هر دیسک به صورت رایگان برایتان تعویض خواهد شد.)

پیشنهاد می شود اگر می خواهید در زمینه خیاطی واقعا به مهارت بالایی دست یابید علاوه بر اینکه اقدام به تهیه مجموعه دی وی دی های ایشان می کنید همزمان مجموعه کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی که در چهار جلد به چاپ رسیده است را تهیه و به صورت همزنان از هر دو مجموعه در جهت یادگیری این هنر استفاده نمایید.قطعا با استفاده از این دو مجموعه و با کمی تلاش و پشتکار می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی مسیر چند ساله را طی نمایید.

با آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید در زمان کوتاهی این هنر را یاد بگیرید. آموزش خیاطی خانم عمرانی با زبانی ساده و به روش سادریک این هنر را به شما می آموزد

پکیج کامل آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

خیاطی یکی از هنرهای در کشور ما است که یک حرفه نیز محسوب می شود. آموزش خیاطی خانم عمرانی به زبان ساده و با متد سادریک در دسترس علاقمندان به این فن و این هنر قرار گرفته است. خیاطی با خانم سیما عمرانی می تواند با توجه به بیان تمامی نکات، شما را ظرف مدت کوتاهی به بهترین ها در این زمینه تبدیل نماید. تنها کافی است کمی استعداد و علاقه داشته باشید تا با کمک خیاطی های خانم عمرانی و پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی در این زمینه آموزش های لازم را دریافت کرده و توانایی دوخت لباس های زیبا را بدست آورید. قیمت آموزش خیاطی خانم عمرانی بسیار مناسب بوده و برای شما به عنوان هنرآموزان این فن بسیار مقرون به صرفه می باشد.
هنر زیبای خیاطی
یکی از هنرهای فوق العاده که از دیرباز برای تهیه لباس مورد نیاز بشر بوده است، خیاطی می باشد. این هنر در کشور ما نیز طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر افراد لباس های زیبای دست دوز را که دقیقا با سایز و استیل هیکل آن ها همخوانی دارند را به لباس های آماده ترجیح می دهند.

اساتید مختلف فن در طول این سال ها به منظور راحت تر شدن کار و با توجه به امکانات مختلف، متد های مختلفی را برای این فن ابداع کرده اند که افراد نیز بر اساس سلیقه، نوع کارایی و حتی میزان راحتی در یادگیری، هر کدام از این متدها را انتخاب و آن را می آموزند. فراگیری این هنر نه تنها می تواند یک سرگرمی زیبا و لذت بخش برای شما باشد، بلکه کمک زیادی در اقتصاد خانواده خواهد کرد.

پکیج آموزشی خیاطی خانم سیما عمرانی

سرکار خانم سیما عمرانی یکی از اساتید این فن
هنر خیاطی در کشور ما توسط اساتید مختلفی آموزش داده می شود که یکی از این اساتید که با زبان شیوا این فن را به علاقمندان می آموزند، سرکار خانم سیما عمرانی مربی خیاطی هستند. خانم عمرانی خیاطی را با متد فوق العاده سادریک آموزش می دهند و آموزش خیاطی خانم عمرانی با این روش بسیار کاربردی و فوق العاده است. ایشان کلاس های حضوری و غیرحضوری را برگزار می کنند و در تلویزیون نیز در شبکه های مختلف برنامه های آموزش خیاطی دارند.

همچنین می توانید فیلم های آموزش سیما عمرانی مدرس خیاطی را در اینترنت و آپارات دنبال نمایید و یا کتاب های آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی را که برای علاقمندان به این حرفه تدارک دیده اند را تهیه نمایید و این هنر زیبا را یاد بگیرید. راه دیگر برای آموزش خیاطی، تهیه دی وی دی و یا سی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی می باشد که برای افرادی که دوست دارند تا این آموزش ها را در خانه داشته باشند، تهیه شده است.

 

آموزش خیاطی با خانم عمرانی
در صورتی که به خیاطی علاقه دارید و می خواهید نه تنها از این کار و دوخت لباس های مختلف لذت ببرید، بلکه قصد دارید برای خود و سایر اعضا خانواده لباس های زیبا بدوزید و به اقتصاد خانواده خود کمک کنید. مزیت فراگیری خياطي خانم سيما عمراني در این است که به راحتی می توانید هر مدلی را که دیدید و آن را پسندیدید با این روش بدوزید.

در خیاطی خانم عمرانی اموزش لباس و سایر لوازم مورد نیاز در خانه گنجانده شده است. در پکیج کامل آموزشی این استاد انواع لباس، شلوار، بلوز، لباس شب، پیراهن های مردانه و زنانه، لباس کودک و بسیاری چیزهای دیگر آموزش داده شده است.

همچنین در آموزش خیاطی سیما عمرانی می توانید انواع دستگیره، روکش قوری، دم کنی، دستگیره های فانتزی، پیشبند و … لوازم دیگر را بدوزید و با کمی تغییر در الگوی اصلی آن ها طرح های جدیدی داشته باشید. این آموزش ها با زبانی بسیار ساده بیان شده و تمام نکات آن نیز در آموزش خیاطی خانم عمرانی ذکر شده است.

مشاوره و خرید تلفنی :09101717765
پرداخت درب منزل : 165 هزار تومان(کلیک کنید)

خرید آنلاین :142 هزار تومان(کلیک کنید)

خانم عمرانی و آموزش خیاطی در تلویزیون
شاید شما بارها و بارها از افراد مختلف که دوره های خیاطی را گذرانده اند نام خیاطی خانم عمرانی را شنیده باشید؛ اما نمی دانید که ایشان چگونه تدریس می کنند و روش آموزش خیاطی خانم عمرانی به چه صورتی است. بدین منظور می توانید آموزش های ایشان را در برنامه های مختلف تلویزیونی دنبال کرده و با ایشان و روش تدریس این استاد گرانقدر بیشتر و بهتر آشنا شوید.

خانم عمرانی سالیان سال است که در زمینه خیاطی آموزش هایی را در شبکه های مختلف تلویزیونی و حتی اینترنتی ارائه کرده و خیاطی ساده سیما عمرانی یکی از آموزش های پرطرفدار می باشد. شما می توانید آموزش خیاطی خانم عمرانی را در تلویزیون، اینترنت، اینستاگرام، آپارات، یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی دنبال نمایید. اما قطعا بهترین راه برای آموزش خیاطی جدید سیما عمرانی خرید کتاب ها و پکیج کامل آموزش های ایشان است.

 

منبع نوشته های یالا


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:19


در جلد دوم آموزش خیاطی خانم عمرانی:/09109483228

با آموزش گام به گام خیاطی خانم عمرانی به روش سادریک از خیاطی لذت ببرید
با تهیه پکیج کامل آموزش خیاطی خانم عمرانی و فراگیری هنر خیاطی بسیار ساده تر خواهد بود. با کمک این آموزش ها، شما در زمان بسیار کوتاهی به یک خیاط خبره و زبردست تبدیل خواهید شد، به گونه ای که هیچکس باور نکرده و لباس های دوخته شده توسط شما مایه تعجب همگان خواهد بود.

با داشتن این پکیج به عنوان یک مجموعه کامل از خیاطی در واقع مانند این است که در حدود 200 فایل آموزشی مجزا را دارا هستید که هر زمان بخواهید می توانید از آن ها استفاده نمایید. آموزش خیاطی خانم عمرانی به صورت فایل بندی شده و کاملا مجزا در دی وی دی های مجزا قرار دارد.

خیاطی یکی از هنر هایی است که بسیاری از خانم ها علاقه مند هستند تا با اصول ان به صورت دقیق آشنا شوند. می توان اموزشگاه های زیادی را یافت که درباره مبحث آموزش خیاطی در حال برگزاری دورهای مختلفی هستند اما ما در فروشگاه وردسا برای شما علاقه مندان به این رشته محصولی بی نظیر را آماده کرده ایم با نام آموزش خیاطی خانم عمرانی . این محصول بی نظیر یکی از پر فروش ترین و کامل ترین محصولاتی است که در این زمینه روانه بازار شده است.

 

مجموعه فوق در دو سری یک و دو ارائه شده است. سری اول این اموزش در 17 دی وی دی عرضه شده است و شامل کلیه کارهای خانم عمرانی می شود که در طول چند سال گذشته انجام داده اند و اما سری دوم در قالب 5 دی وی دی عرضه شده و شامل آخرین کارهایی است که توسط خانم سیما عمرانی انجام شده است. شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه ما همین الان به راحتی اقدام به سفارش یک و یا هر دو مجموعه به صورت همزمان نمایید و در کمتر از چند روز درب منزل خود محصول خیاطی را دریافت کرده و سپس وجه کالا را بپردازید.روش های خرید این محصول به شرح ذیل می باشد :

 

در این مجموعه ارزشمند شما می توانید خیاطی را به صورت کامل و در کمترین زمان ممکن فرا گرفته و تبدیل به یک خیاط ماهر شوید.خیاطی خانم عمرانی که برایتان اماده کرده ایم شامل بیش از ده ها ساعت آموزش تصویری است و بیش از 400 تکنیک جدید را می توانید در طول این دوره به خوبی فرا بگیرید.متدی که در این دوره خواهید اموخت متد سادریک است. این روش از خیاطی تویط خود خانم عمرانی ابداع شده و ایشان با روشی بسیار ساده به توضیح مباحث سخت ودشوار خیاطی خواهند پرداخت . خواهید دید که چقدر می توان به راحتی خیاطی را آموخت و به سادگی تبدیل به یک خیاط حرفه ای شد.

 

شما با هزینه ای اندک می توانید با در اختیار داشتن مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی هم در وقت خود و هم در پول خود به خوبی صرفه جویی نموده و تحت نظر حرفه ای ترین استاد خیاطی ایران سرکار خانم سیما عمرانی به یادگیری مشغول شوید.البته باید بدانید که اگر آروزی رسیدن به مهارت بالایی در خیاطی را دارید علاوه بر داشتن یک مجموعه آموزشی خوب باید حتما تلاش و پشتکار بالایی به خرج دهید تا بتوانید به موفقیت در این رشته دست یابید. نباید نا امید شوید و دست از تلاش بردارید و در ادامه این مسیر با همه سختی هایش کنار امده تا به نقطه مورد نظر خود برسید.

مجموعه ارزشمند آموزش خیاطی خانم عمرانی سال ها از شبکه سیمای خانواده پخش می شد و در زمان پخش این برنامه خانم های زیادی با علاقه فراوان پای این برنامه می نشستند و با دقت به نکات اموزشی آن توجه می گردند. همین استقبال بیش از حد از سری آموزش های خطای ارائه شده توسط ایشان باعث شد تا در قالب یک مجموعه کلیه اموزش هایی که از سال اول تا کنون در برنامه های تلویزیونی انجام داده اند را به بازار عرضه نمایند.

مهمترین خصوصیت این محصول ارزشمند در مقایسه با دیگر آموزش هایی که می توان در زمینه خیاطی یافت را می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

ساده بودن مفاهیم آموزشی که در این برنامه گنجانده شده است و به بررسی نکات ریز و درشت خیاطی می پردازد.
شما توسط یکی از حرفه ای ترین مدرس های خیاطی حال حاضر ایران اموزش خواهید دی که این خود بزرگرتین مزیت این دوره می باشد.
اصول آموزش خیاطی به صورت مرحله به مرحله و قدم به قدم به تمامی هنر اموزان اموزش داده خواهد شد.
در مقایسه با حجم و تعداد دیسک های دریافتی محصول فوق از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

برای بسیاری از افراد شاید این سوال پیش امده باشد که در این 22 دی وی دی به چه اموزش هایی پرداخته شده و چه چیزی را به ما نشان می دهد.در ادامه به معرفی تنها برخی از این آموزش ها می پردازیم :

روش دوخت وسایل آشپزخانه
آموزش دوخت انواع چادر نماز
روش دوخت انواع چادر ملی
روش صحیح کوچک کردن انواع لباش های خیاطی
آموزش دوخت و برش لباس های راحتی
روش صحیح دوخت انواع پیش بند
روش دوخت انواع سرویس آشپزخانه
نحوه دوخت انواع لباس نوزاد
آموزش صحیح دوخت پیراهن های مردانه
روش دوخت کیسه سبزی
و…. صد ها عوان دیگر که می توانید با تهیه این مجموعه ارزشمند از انها استفاده نمایید.

در فروشگاه وردسا شما علاوه بر این مجموعه ارزشمند می توانید به صورت همزمان و یا به صورت جدا کتاب خیاطی خانم عمرانی که در چهار جلد تدوین شده است را تهیه نمایید.این چهار جلد کامل ترین کتاب هایی هستند که در زمینه خیاطی می توانید در بازار بیابید.

 

سرفصل های دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی
زمانی که شما پکیج کامل آموزش سیما عمرانی مربی خیاطی را تهیه نمایید، دارای دی وی دی هایی خواهید بود که مطالب خیاطی با زبانی شیوا در آن بیان شده است و همچنین از کیفیت ضبط و تصاویر بسیار بالایی برخوردار می باشد.

در پک اموزش خیاطی خانم عمرانی، 24 دی وی دی آموزشی قرار دارد که هر کدام به صورت مجزا دارای سرفصل هایی هستند. این مجموعه به گونه ای تهیه شده که شما پس از گذراندن تمام مراحل آموزش خیاطی خانم عمرانی و پس از پایان آموزش این 24 دی وی دی، تبدیل به یک خیاط حرفه ای خواهید شد.

 

آیا خانم عمرانی کتابی هم در زمینه خیاطی دارند؟
در کنار تهیه سی دی ها و یا دی وی دی های آموزشی این مربی گرانقدر و همچنین برای اینکه نکات ریز را جزء به جزء داشته باشید و بتوانید سطح مهارت خود را بالا ببرید، برای علاقمندان کتاب آموزشی نیز منتشر شده است. از آنجایی که برخی از افراد از طریق کتاب و با خواندن آن بهتر مطالب را یاد می گیرند، آموزش خیاطی سرکار خانم سیما عمرانی در 4 جلد در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 

مجموعه کتاب های آموزش خیاطی خانم عمرانی
همانطور که گفته شد ایشان مطالب آموزشی خود را در 4 جلد در اختیار علاقمندان قرار داده اند.

در جلد اول:
دوستداران یادگیری خیاطی در جلد اول با اصول کلی و توضیحات اولیه در رابطه با خیاطی آشنا شده و در رابطه با متد سادریک که ایشان آن را آموزش می دهند، بیشتر خواهند دانست.

در جلد دوم آموزش خیاطی خانم عمرانی:
در این جلد مباحث پایه خیاطی که در جلد اول به آن ها اشاره شده است را به صورت تکمیلی می توانید مطالعه نمایید.

در جلد سوم:
در این جلد از آموزش خیاطی بروش خانم عمرانی با انواع مانتو ها و دوخت آن ها، بخصوص مانتوهای فانتزی که امروزه طرفداران زیادی نیز دارد، آشنا شده و دوخت آن ها را به طور کامل یاد خواهید گرفت.

جلد چهارم:
در این جلد از آموزش خیاطی خانم عمرانی، با دوخت انواع لباس های کشی آشنا شده و از آنجایی که کار با پارچه های کشی و دوخت لباس های کشی ریزه کاری های مخصوص به خود را دارد، تمام نکات مربوط به این سبک پارچه و لباس ها را فرا خواهید گرفت.

پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی

مزیت استفاده از پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی
مطمئن باشید که با تهیه پکیج کامل آموزش خیاطی خانم عمرانی، مجموعه کاملی از آموزش خیاطی را همیشه در کنار خود خواهید داشت. این پکیج که شامل 24 دی وی دی آموزشی است، بیش از 200 ساعت آموزش مفید را در خود جای داده است که در آن ها تمام نکات و تکنیک های خیاطی و روش سادریک بیان شده است.

یکی از مزایای تهیه و خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی این است که همیشه و در همه جا می توانید این آموزش ها را با خود و در کنار خود داشته باشید و در هر زمان که مایل بودید از آن ها استفاده نمایید. در ضمن تهیه آموزش خیاطی خانم عمرانی قطعا بسیار مقرون به صرفه تر از شرکت در کلاس های حضوری خواهد بود. زیرا نه تنها در هزینه کلاس ها صرفه جویی می شود بلکه از خانه بیرون نرفته و بدون صرف هزینه بابت رفتن به کلاس و صرف وقت اضافه، می توانید آن ها را در منزل به راحتی یاد بگیرید.

در واقع شما با پرداخت کمترین میزان هزینه برای دیدن آموزش خیاطی توسط یکی از مجرب ترین مربیان این حرفه، کلیه آموزش ها را در اختیار خواهید داشت.

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:18


آموزش خیاطی خانم عمرانی، کاملترین مجموعه آموزشی در زمینه خیاطی در ایران/09109483228

در پکیج خیاطی خانم عمرانی چه مطالبی وجود دارد
در دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی می توان مطالب زیر را فرا گرفت:

1- در وی دی شماره 1: مقدمه خیاطی، روش صحیح اندازه گیری، دوخت وسایل آشپزخانه، پیش بند، دستکش آشپزخانه، انواع چادر، دوخت زیپ و بسیاری موارد دیگر را فرا خواهید گرفت.

2- در دی وی دی دوم از این مجموعه: دوخت ست کامل لوازم نوزاد، چند نوع آستین، سارافون، شنل و بسیاری موارد دیگر را خواهید آموخت.

3- در بخش سوم: یقه، آستین، پیراهن، دامن، پیراهن مردانه و بسیاری موارد دیگر آموزش داده می شود.

4- در بخش چهارم: تمام مطالب مربوط به دوخت شلوار، از اندازه گیری تا برش و سایر نکات دوخت آن، آموزش داده می شود.

5- در بخش پنجم از آموزش خیاطی خانم عمرانی چند مدل دامن، تونیک، یقه و مطالبی از این دست را فرا خواهید گرفت.

6- دوخت سجاف و انواع آن، آستین و نکات مربوط به بالاتنه کوتاه در این مرحله از آموزش خیاطی خانم عمرانی قرار می گیرد.

7- اندازه گیری دامن و دوخت انواع دامن را یاد گرفته و در رابطه با دوخت مقنعه و انواع آن نیز مطالبی عنوان می شود.

8- در بخش هشتم و یا دی وی دی هشتم به مبحث پرنکته آستین پرداخته می شود و آموزش هایی نیز در رابطه با شنل عروس و انواع آن بیان می شود.

9- در قسمت نهم آموزش خیاطی خانم عمرانی، چند مدل دامن، چادر ملی و مانتو آموزش داده می شود.

10- در دی وی دی شماره 10، بیشتر به بحث یقه ها و انواع آن پرداخته شده است.

11- در این آموزش در رابطه با اشکالات اندامی که مهمترین مبحث در خیاطی است، صحبت می شود. همچنین در رابطه با چند دامن و چند نوع یقه آموزش های لازم داده شده است.

12- دوستان علاقمند به انواع مدل های دراپه می توانند به این دی وی دی مراجعه نمایند.

13- در این بخش به آموزش دوخت مقنعه، لباس زنانه و جلیقه های دولایه پرداخته شده است.

14- در این دی وی دی در رابطه با الگوی بالاتنه و دوخت سارافن و همچنین دوخت پرده آشپزخانه پرداخته شده است.

15- در این بخش از آموزش خیاطی خانم عمرانی چند مدل روپوش و مانتو و نکات آن صحبت شده است.

16- آموزش روپوش های مدارس و فرم های اداری در این دی وی دی قرار دارد و مانتوهای آستین کیمونو در این بخش قرار دارد.

17- مانتو های مدل عبایی و لباس حاملگی در این مبحث قرار داده شده است. پس خانم های باردار می توانند از این بخش استفاده کرده و لباس های دلخواه خود را بدوزند.

18- در این دی وی دی در رابطه با دوخت تونیک، کت های کوتاه و استفاده از پارچه های لمه صحبت شده است.

19- این بخش از آموزش ها به شنل کلاه دار و همچنین دوخت پارچه های لی اشاره شده است و آموزش های لازم در این رابطه به علاقمندان داده شده است.

20- در این بخش از آموزش خیاطی زنانه خانم عمرانی، به آموزش دامن شلواری پیلی دار و ساده و نکات آن پرداخته شده و نکات دوخت های پیله دار بیان شده است.

21- آموزش دوخت یقه، جلیقه و دوخت انواع مختلفی از ترک ها در این بخش قرار گرفته است.

22 تا 24- در این دی وی دی های آموزشی به مرحله تخصصی رسیده ایم و آموزش های جدید خیاطی خانم عمرانی در زمینه دوخت انواع لباس در این بخش های آخر عنوان شده است.

 

فیلم آموزش خیاطی توسط خانم عمرانی
شما با تهیه فیلم آموزش های خانم عمرانی می توانید به راحتی خیاطی را در زمان بسیار کوتاهی یاد گرفته و به نکات و ریزه کاری های آن اشراف داشته باشید. فیلم های آموزشی این استاد گرانقدر به راحتی در تمام پلیرهای خانگی و همچنین در کامپیوتر و اپ تاپ قابل پخش بوده و از این بابت دچار مشکل نخواهید شد.

در کنار این فیلم ها می توانید کتاب های ایشان را نیز خریداری کرده و مجموعه کاملی از تمام نکات و در واقع آموزش کامل خیاطی خانم عمرانی به روش سادریک را در کنار خود داشته باشید.

 

پکیج آموزشی خیاطی خانم عمرانی را چگونه تهیه کنیم؟
در صورتی که شما هم از افرادی هستید که ترجیح می دهید در خانه به یادگیری این هنر بپردازید، می توانید به راحتی آموزش های مختلف و فیلم های آموزشی و همچنین کتاب های این استاد را از طریق مراجعه به کتاب فروش ها تهیه نمایید و یا به مغازه های خرازی بزرگ مراجعه کرده و این مجموعه را خریداری کنید؛ زیرا اینگونه از مغازه ها کتاب های آموزشی و فیلم های اساتید بزرگ را نیز در مجموعه اجناس خود دارند.

اما این کار شاید زمانبر بوده و باید زمان زیادی را برای گشتن و خرید کردن گذاشته و در نتیجه هزینه زیادی را نیز متقبل شوید. اما یا راه دیگری نیز برای خرید پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی وجود دارد؟

 

یکی از راه های خرید آموزش جامع خیاطی خانم عمرانی، خرید اینترنتی است
شما می توانید از طریق اینترنتی آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید کنید. این راه بسیار ساده و همچنین مقرون به صرفه است. از طریق مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی و یا مراجعه مستقیم به سایت فروش محصولات سیما عمرانی می توانید نه تنها در وقت خود صرفه جویی نمایید، بلکه می توانید در هزینه ها نیز صرفه جویی کرده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

تنها کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در سبد خرید خود قرار دهید و هزینه لازم برای این خرید را بپردازید. در کوتاهترین زمان پکیج آموزش کامل خیاطی خانم عمرانی را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 

خیاطی ساده سیما عمرانی یکی از بهترین راه ها برای یادگیری خیاطی
با تهیه و خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید به راحتی و بسیار ساده به طوری که خودتان هم باور نخواهید کرد، خیاطی را بیاموزید. آموزش های خیاطی خانم عمرانی با زبانی ساده بیان شده است و حتی افرادی که هیچ گونه سررشته ای از این هنر ندارند نیز می توانند در زمان بسیار کوتاهی آن را یاد گرفته و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. قطعا دیدن دست دوخته های خودتان بر تن اعضا خانواده می تواند بسیار لذت بخش باشد.

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی، کاملترین مجموعه آموزشی در زمینه خیاطی در ایران
آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی یکی از بهترین ها و کاملترین ها در زمینه آموزش است. شما با تهیه پکیج خانم عمرانی و آموزش خیاطی، یکی از بهترین ها و تخصصی ترین ها را در زمینه آموزش خواهید داشت. با کمک این فیلم های آموزشی و همچنین کتاب ها می توانید تمام نکات و جزئیات این حرفه را بیاموزید و از آن ها استفاده نمایید.

در پکیج خیاطی سیما عمرانی فیلم های با کیفیت و فوق العاده ای وجود دارد که به راحتی با هر سیستم و دستگاه پلیر همخوانی داشته و شما در هر ساعت از روز که تمایل داشته باشید می توانید از آن ها استفاده کرده و آموزش های لازم را دریافت نمایید. این فیلم ها تمام نکات مربوط به خیاطی را بیان کرده و از صفر تا صد آن را به شما آموزش می دهند به گونه ای که دیگر نیازی به مراجعه به هیچ کلاس خیاطی را نخواهید داشت.

شما با خرید مجموعه کامل خیاطی زنانه خانم عمرانی، کلاس خیاطی حرفه ای را به منزل خود آورده اید و مزیت آن در این است که هر زمان که تمایل داشته باشید و یا وقت داشته باشید می توانید مرحله به مرحله و طبق آموزش ها پیش بروید.

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%af%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:18


ویژگی های دوره خیاطی بدون الگو خانم عمرانی
دوره آموزشی بدون الگوی خانم سیما عمرانی از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است که هنرجویان عزیز را ملزم به تهیه و یادگیری این دوره می کند. در ادامه برخی از ویژگی های این پکیج آموزشی را برای شما بیان می کنیم تا در صورت نیاز اقدام به تهیه این دوره آموزشی نمایید.

تصوری که وجود دارد در مورد خیاطی بدون الگو این است که این روش خیاطی کاری دشوار است به همین دلیل افراد زیادی که به این زمینه علاقه زیادی هم دارند ممکن است به سمت آن نروند اما باید بدانید که اگر این کار را با یک آموزش دقیق و کاربردی شروع نمایید قطعاً راه آسان و شیرینی را در پیش خواهید داشت. شما پس از تهیه این دوره آموزشی متوجه خواهید شد که استاد این دوره یعنی خانم سیما عمرانی مطالب را به صورت کاملا شیوا و رسا بیان می ‌کنند و همچنین با صبر و حوصله به آموزش تمامی مراحل می پردازند.

 

یکی از مواردی که علاقه مندان به خیاطی بسیار به دنبال آن هستند آموزش خیاطی بدون الگو می باشد. مدل آموزشی بدون الگو شاید به خاطر اینکه دارای پیچیدگی ای خاص نیست و معمولا فرد اگر حتی چیز زیادی هم از خیاطی بلد نباشد براحتی می تواند با استفاده از این مدل آموزشی خیلی زود به سطح بالایی از مهارت دست یابد دارای طرفداران بسیار زیادی شده است.ما در فروشگاه پرشین خیاطی محصول آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی را برای شما قرار داده ایم و می توانید به یکی از روش های زیر همین الان اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل دریافت کرده و سپس هزینه کالا را بپردازید :

 

 

 

مجموعه خیاطی بدون الگو خانم سیما عمرانی

مجموعه سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی

مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید

 

 

 

در مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده در واقع کلیه کارهای ایشان که در سالهای گذشته تا به الان در برنامه های مختلف تلویزیونی پخش میشده است را می توانید بیابید.این مجموعه ارزشمند دارای 200 ساعت آموزش تصویری است و تقریبا تمامی سر فصل های مهم خیاطی را تحت پوشش خود قرار داده است.شما عزیزان در کنار این مجموعه ارزشمند می توانید همزمان از مجموعه کتاب خیاطی سیما عمرانی نیز استفاده نمایید و سطح مهارت خود را به طرز قابل قبولی بالا برده و خواهید دید که دیگر با در اختیار چنین کتاب هایی نیازی به رفتن بر سر کلاس های هیچ اموزشگاهی را نخواهید داشت.

خانم سیما عمرانی جز یکی زا اساتید مطرح و مجرب سطح کشور محسوب می شوند و کلیه کارهای ارائه شده توسط ایشان دارای سبک و سیاق بسیار ساده و روانی بوده و براحتی می توانید با تماشای آثار ایشان به سطح بالایی از مهارت دست یابید.

 

علاقه مندان به خیاطی بدون الگو که به خاطر سادگی و روان بودنش دنبال چنین مجموعه هایی هستند نیز می توانند از این آموزش نهایت استفاده را برده و بدون اینکه نیاز به علم خاصی در زمینه خیاطی داشته باشند به سطح بالایی از مهارت دست خواهند یافت.این مجموعه در واقع به نوعی با نام آموزش خیاطی مبتدی شناخته می شود و البته این بدان معنا نیست که آثار فوق برای افراد حرفه ای بدون کاربرد بوده و به درد انها نمی خورد.

شما عزیازن علاوه بر روش هایی که در بالا جهت تهیه این مجموعه ارزشمند توضیح دادیم می توانید جهت خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی با شماره تلفن گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 

در زیر بخش هایی از کتاب آموزشی ایشان را برایتان قرار داده ایم تا با نحوه اموزش و نوشتار آن بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید :

اندازه‌گیری بالاتنه و آستین در خیاطی سیما عمرانی
برای اندازه‌گیر بالاتنه یک بند روی گودی کمر (دو سانتیمتر بالاتر از ناف می‌بندیم) از گوشه گردن روی شانه تا کمر را اندازه می‌زنیم.
1- قد بالاتنه: از گوشه گردن روی شانه تا خط کمر طوری که از روی سینه رد شود.
2- دور سینه: سانتیمتر را دور سینه حلقه می‌کنیم طوری که دقیق روی یک خط قرار بگیرد و از روی سینه بالاتر نباشد. سانتیمتر از پشت سینه حلقه می‌شود و دقیق از روی برجستگی سینه رد می‌شود طوری که نه خیلی آزاد باشد که سانتیمتر پائین بیفتد و نه خیلی محکم باشد که تنگی آن را احساس کنیم.
3- سرشانه: سانتیمتر را روی شانه گذاشته طوری که از انتهای گردن شروع شود و تا افتادگی شانه ادامه داشته باشد به این صورت که کاملاً روی شانه باشد و روی بازو افتادگی نداشته باشد.
4- کارور جلو: با انگشت خطی فرضی از انتهای شانه صاف به پائین می‌کشیم 1 تا 2 سانتیمتر مانده به چین‌خوردگی زیر بغل از دست راست تا دست چپ کارور جلو می‌باشد.
5- کارور پشت: کارور پشت هم به همان صورت کارور جلو از انتهای شانه یک خط صاف فرضی به پائین کشیده 1 تا 2 سانتیمتر مانده به چین‌خوردگی دست در قسمت پشت از سمت راست تا چین‌خوردگی دست در سمت چپ کارور پشت می‌باشد.
6- بلندی سینه: از روی شانه سانتیمتر را گذاشته از روی برجسته‌ترین قسمت سینه گذشته یک تا دو سانتیمتر پائین‌تر اندازه می‌زنیم. این اندازه‌گیری برای امتحان بلندی ساسون زیر سینه می‌باشد.
7- دور کمر: سانتیمتر را روی بندی که بستیم حلقه می‌کنیم در حدی که فقط یک چرخش داشته باشد.
8- دور باسن: سانتیمتر را از کمر به پائین روی برجسته‌ترین قسمت بدن که در افراد مختلف متفاوت می‌باشد قرار می‌دهیم طوری که فقط دو انگشت ما برای نگه داشتن سانتیمتر در پشت آن قرار بگیرد.
9- دور بازو: سانتیمتر را از زیر بغل رد کرده دور بازو حلقه می‌کنیم طوری که در امتداد زیر بغل دو سانتیمتر، سانتیمتر را بالا کشیده بعد اندازه‌گیری می‌کنیم این کار یک آزادی کوچکی به دور بازو می‌دهد.
10- قد آستین بلند: از انتهای شانه تا مچ دست، طوری که دست از آرنج کمی خم شده و روی شکم قرار بگیرد.
11- دور مچ: دو پنجه دست را برای آستین شمشیری اندازه می‌گیریم.
قد آستین کوتاه از انتهای شانه (از 15 تا 28) قابل تغییر است قد آستین سه ربع از سر شانه تا زیر آرنج تا حدوداً 15 سانتیمتر به مچ مانده متفاوت می‌باشد.
توجه اینکه برای هر کدام از آستین‌های موردنظر باید دور مچ آن آستین را در همان نقطه اندازه‌گیری کرد. مثلاً برای آستین کوتاه اگر قد آستین را 22 خواستیم در همان نقطه 22 دور مچ را کمی آزاد اندازه‌گیری می‌کنیم.
12- برای اندازه‌گیری شیب آستین که در کادر آستین از زاویه سمت چپ پایین می‌آییم: یک بند دور بازو می‌بندیم به صورتی که کاملاً به زیر بغل بچسبد و درست در امتداد خط سینه قرار بگیرد و کامل روی بازو خط افقی ایجاد کند و در روی بازو به طرف بالا و پایین نباشد و کاملاً صاف باشد. از انتهای شانه تا این خط را اندازه می‌زنیم. مقدار اندازه زده برای لباس مجلسی و معمولی + 3 سانتیمتر و برای لباس آزاد و مانتو مقدار اندازه زده را + 4 سانتیمتر می‌کنیم. (شکل در بخش آستین)

 

 

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:16


آموزش بدون الگو خیاطی خانم عمرانی/09109483228


همینطور آموزش ها به صورت کاملا طبقه بندی شده و مرحله به مرحله پیش خواهد رفت یعنی اگر حتی فردی هستید که خیاطی را به صورت کاملا ابتدایی و مقدماتی فرا گرفته اید هم می‌ توانید از این دوره بهره ببرید، محتویات این دوره آنچنان کامل و کاربردی هستند که افراد کاملا حرفه ‌ای نیز می توانند از آن برای ارتقاء سطح کیفی کار خود استفاده نمایند پس در هر سطح کاری خیاطی که هستید می توانید از دوره آموزشی بدون الگوی خیاطی خانم عمرانی بهره ببرید.

آموزش بدون الگو خیاطی خانم عمرانی

لزوم آموزش خیاطی
قطعا شما در هر خانه لزوم هنر خیاطی را مشاهده کرده اید حال ممکن است این نیاز شما را افراد دیگری برطرف کرده باشند اما شما خود می توانید با آموزش دیدن از راه درست و اصولی علاوه بر تامین نیاز خود و خانواده خود اقدام به کسب درآمد از این زمینه نمایید، امروزه در اغلب خانه ها ابزار خیاطی موجود می باشد و شما می توانید با ابزار کاملا ساده نیز شروع به این حرفه بسیار زیبا و ظریف نمایید و در ادامه کار خود می توانید با بکارگیری صبر و حوصله و همچنین آموزش های بسیار کامل خانم سیما عمرانی کار خیاطی خود را گسترش دهید و در زمینه خیاطی بدون الگو کاملا حرفه ای شوید. فقط کافیست خود را دست کم نگیرید، این آموزش‌ ها را تهیه کرده و مرحله به مرحله به صورت کامل و با دقت آنها را جلو ببرید. هرچند تمامی این آموزش ها به صورت کاملا واضح بیان شده اند اما اگر قسمتی را متوجه نشدید می توانید بارها و بارها آن قسمت از آموزش را نگاه کرده و آن را به صورت کامل و واضح به یاد و خاطر خود بسپارید و از آن استفاده نمایید.

 

 

 

 

اندازه گیری آستین ، تبدیل بالاتنه به بلوز ، تغییر الگوی آستین برای بازوی چاق ، سه جاف انواع یقه ، روش دوخت آستین ، اپل گذاری ، شنل برای لباس عروس دکلته ، شنل برای زمستان ، یقه کرواتی ، یقه اسپرت ، دوخت یقه گرد چین خورده ، انتقال پنس ، جیب مانتو ( کراس ) ، لباس هایی که برش نداره ولی پایین آن لول بخوره
دیسک نهم دارای ۱۲ جلسه آموزشی است و شما می توایند موارد زیر را در آن بیابید:

دامن عصایی با روش مغزی دوزی ، دامنه ۳ دامنه با آستر و بدون آستر ، سه جاف یقه و حلقه سارافون بدون درز ،جیب داخل درز پهلو برای مانتو و دامن ، مدل گره ای روی سینه ، چادرملی ، مانتو آزاد و کلوش و گوشه دار ، مقنعه آستین دار
دیسک دهم دارای ۱۲ جلسه آموزشی مختلف شامل عناوین زیر است :

آستین دو تکه کتی ، سه جاف سه دکمه ساده با یقه انگلیسی و شکاری ، دراپه تاکمر با تاپ ، جادکمه ای پارچه ای ، یقه آرشال سرخود ، یقه آمریکایی ، چادرساده ، چادرمشکی ، یقه انگلیسی سرخود ، دوخت یقه انگلیسی و آرشال ، یقه انگلیسی سه جاف سرخود ، شلوار دمپا گشاد ، بلوز چپ و راست برش دار زیرسینه ، یقه انگلیس دوتیکه

دیسک یازدهم با ۱۰ جلسه مفید آموزشی با عناوینی همچون :

کت کوتاه آستین کیمونو ، اشکالات اندامی ، پارچه های توری بافت ، دوخت و برش ، گیپور (برش) حجیم ، چادر فارسی (جای دست دارد) ، دامن کلوش برش دار ، دامن هایی که ۲ طرف قرینه نیست ، یقه حلزونی سرخود ، سوی شرت کلاه سرخود ، دامن آزاد مدل دار ، شلوار لاله ای ، دامن مجلسی چروک برای لباس عروس

دیسک دوازدهم از مجموعه فوق نیز با چندین جلسه مفید آموزشی شما را با مهمترین عناوین زیر آشنا خواهد کرد:

آشنایی با ابزار خیاطی ، آموزش الگوی دامن پایه ، آموزش دوخت پنس و زیپ ، آموزش دامن پشت باز و زیپ مخفی ، آموزش کمرجدا و سه جاف دامن ، آموزش آستری کشی دامن ، آموزش دوخت دامن فون ، آموزش دامن جناقی ، آموزش دامن دراپه ، آموزش دوخت شلوار دراپه ، آموزش دامن جیب دار ، آموزش دوخت سارافون با یقه دراپه ، آموزش دوخت پوشش روی لباس

دیسک سیزدهم و دیسک چهاردهم نیز شامل ده ها جلسه سایر عناوین زیر را برای شما اموزش خواهند داد :

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:15


آموزش خیاطی پوشینه خانم عمرانی/09109483228

آموزش جلیقه دو لایه ، آموزش دامن ترک ، آموزش مقنعه ، آموزش روسری لبنانی ، آموزش دوخت شلوار عثمانی ، آموزش الگو شلوار ، آموزش دوخت شلوار ، آموزش دوخت لباس زنانه ، آموزش مقنعه جذب زیر شال

عناوینی که در دیسک چهاردهم خواهید یافت عبارتند از :

آموزش الگوی اولیه بالا تنه ، آموزش الگوی اولیه بالا تنه ( قسمت پشت)، آموزش الگوی بالا تنه (ایرادهای اندامی) ، آموزش اندازه گیری و الگوی آستین ، آموزش کنترل حلقه آستین ، آموزش دوخت نقاب روسری ، آموزش لباس جلو گره ای ، آموزش الگوی آستین کلوش سرخود ، آموزش دوخت سارافون آزاد ، آموزش دوخت لباس یقه گره ای ، آموزش دوخت پرده آشپزخانه

آموزش دوخت آستین کیمونو و آموزش یقه دراپه ، آموزش پرده والان نیم دراپه ، سوالات بینندگان درباره قسمت های مختلف ، آموزش بلوز آستین سرخود ، آموزش بلوز یقه کرواتی سرخود ، آموزش دامن برش دار ، آموزش سارافون مدل رومی ( با پارچه های کشی ) ، آموزش چند نکته درباره انواع دوخت ، آموزش یک مدل مانتو ( با پارچه نخی ) ، آموزش بلوز یا مانتو یا تونیک غیرمتقارن ، آموزش دامن فانتزی ، آموزش گره در روی کمر ، آموزش مانتو چپ و راستی یقه دراپه ، آموزش روپوش والان دار

آموزش مانتو آستین کیمونو شال دار (طرح تابستان) ، آموزش دامن فانتزی ، آموزش مانتو فانتزی پهلودراپه ( مانتونخی) ، آموزش آستین جمع شده ، آموزش شلوار رکاب دار ، آموزش روپوش مدرسه یا فرم اداری ، آموزش آستین گره ای (لباس کشی) ، آموزش مانتو یقه کرواتی فانتزی ، آموزش دامن فانتزی برش دار ، مانتو یقه دراپه بدون دکمه ، آموزش آستین کت دکمه دار ، آموزش تونیک ، کت کوتاه روی لباس (پارچه تریکو ) دوره یقه ( پارچه لمه ) ، آموزش دامن فانتزی بلند برای طرح لباس مجلسی ( پارچه کشی )

مانتوعبایی ، مانتو یقه آرشال سر خود ، لباس ثریایی ، پیراهن بارداری ، بلوز دراپه از یقه ، لباس مجلسی ، پانچو فانتزی یقه رومی و دراپه ، چادرساده و طریقه گرد کردن پایین آن

 

 

روش خیاطی خانم عمرانی
همانطور که گفته شد روش خیاطی خانم عمرانی در پکیج های آموزشی او، بسیار منحصر به فرد است و گام به گام و قدم به قدم تمام مراحل آموزشی را برای شما شرح داده است. شما با گذاشتن وقت کمی می توانید تمام مفاهیم پایه خیاطی را در قالب روش خیاطی خانم عمرانی آموزش ببینید. خانم عمرانی در حرفه خود بسیار مجرب است و تمام اطلاعات لازم را به شما ارائه می کند و شما با کمک گرفتن از روش خیاطی خانم عمرانی می‌ توانید به نقطه مورد نظر خود در زمینه خیاطی دست پیدا کنید.

 

آموزش خیاطی پوشینه خانم عمرانی
مدلی که از پکیج این مدرس مورد توجه قرار گرفته، پوشینه نام داشته است که شما با خرید پکیج نامبرده می توانید این روش را فرا بگیرید و مطابق با روش خیاطی خانم عمرانی آن را اموزش ببینید. مدل های دیگر نیز توسط این مدرس آموزش داده شده که از جمله آنها می توان، مدل لباس های مردانه و یا لباس هایی که برای دوران بارداری زنان طراحی شده است و همینطور مدل های فانتزی را مطابق با روش خیاطی خانم عمرانی فرا بگیرید. آموزش تصویری خیاطی خانم عمرانی به صورت جزئی به آموزش این مدل ها به صورت مرحله به مرحله توجه نموده است و شما از این بابت می توانید با خیال آسوده به فراگیری حرفه خیاطی بپردازید.

 

جدیدترین اموزش خیاطی خانم عمرانی
جدیدترین آموزش های این بانوی ایرانی در زمینه خیاطی به صورت پکیج های به روز رسانی شده در سایت های اینترنتی و آنلاین شاپ ها به فروش می رسد. همچنین شما برای آن که از نحوه آموزش و روش خیاطی خانم عمرانی اطمینان حاصل کنید، می توانید به مشاهده شبکه های تلویزیونی صدا و سیما روی بیاورید.

شما در ابتدا باید شیوه و نحوه آموزش را ببینید تا اگر مورد رضایت و پسندتان واقع شد، پکیج آموزشی خانم عمرانی را سفارش دهید. خانم عمرانی با حضور در شبکه یک سیما و برنامه سیمای خانواده توانسته شیوه نوین آموزش خیاطی را به همه معرفی نماید و با کمک به شما در کسب تسلط بیشتر نام خود را نیز مشهور گرداند و شما را در زمینه یادگیری خیاطی از همگان بی نیاز گرداند و به شما کمک کند تا با سایز گیری و اندازه گیری مناسب، تبدیل به حرفه ای ترین خیاط های ایرانی شوید.

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:14


تعداد جلسات آموزشی خیاطی خانم عمرانی/09109483228

مجموعه ی کتاب های چهار جلدی آموزش خیاطی سادریک
یکی از محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی از مبتدی تا پیشرفته مجموعه ی چهار جلدی کتاب های نوشته شده توسط این مدرس می باشد که بیشتر در بازار با نام کتاب های آموزش خیاطی سادریک در میان هنرجویان شناخته می شود؛ خانم سیما عمرانی در این مجموعه ی چهار جلدی کتاب های آموزش خیاطی خانم عمرانی از پایه تلاش کرده اند که از مقدماتی ترین و پایه ای ترین اصول حرفه ای دوخت و خیاطی تا حرفه ای ترین و به روز ترین تکنیک ها و دوخت ها شروع به تدریس کنند، البته اگر شما تصور می کنید که ممکن است آموزش خیاطی و دوخت و دوز از روی کتاب های آموزشی کمی برای شما دشوار و پیچیده باشد می توانید پکیج دی وی دی های خیاطی خانم عمرانی را تهیه کنید‌.

 

دی وی دی های آموزشی خیاطی خانم عمرانی
همانطور که در قسمت قبلی این مطلب گفتیم ممکن است آموزش خیاطی و دوخت انواع لباس ها و پوشاک از طریق مطالعه ی کتاب های آموزشی کمی دشوار باشد، به همین دلیل خانم سیما عمرانی تصمیم گرفتند یک پکیج از دی وی دی های آموزش مقدماتی خیاطی خانم عمرانی در اختیار علاقه مندان و دوستداران خود قرار دهند؛ فایده ی استفاده از دی وی دی های آموزشی در مقایسه با کتاب های آموزش خیاطی پایه خانم عمرانی این است که شما در این روش تصاویر بیشتری می بینید و می توانید با دنبال کردن تصاویر و دیدن الگو ها و روش دوخت و دوز یادگیری بهتری داشته باشید و هر زمانی که لازم بود ویدیوی آموزشی را متوقف کنید و آن را دوباره از اول مشاهده کنید.

 

محتوای دی وی دی های آموزشی چیست
در حقیقت محتوای این پکیج آموزش خیاطی و دوخت بسیار گسترده و وسیع می باشد که برای هر سطح مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای می تواند مناسب و کاربردی باشد؛ این دی وی دی های آموزشی تنها به لباس ها و پوشاک زنانه محدود نشده است و محتوای جذابی برای دوخت وسایل آشپزخانه، پرده و حتی لباس ها و پوشاک کودکان را شامل می شود که می تواند از صفر تا صد همه ی نیاز های هنرجویان و علاقه مندان به دوخت و خیاطی را پوشش دهد؛ در حال حاضر حدود 22 پکیج آموزشی از خانم سیما عمرانی تهیه شده است که در ادامه به طور خلاصه در خصوص این بیست و دو پکیج آموزش خیاطی صحبت می کنیم.

آموزش خیاطی از پایه تا حرفه ای

دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی شامل چه مواردی می شود
نخستین پکیج فیلم آموزشی خیاطی خانم عمرانی شامل پانزده جلسه آموزش خیاطی می شود که این جلسات شامل آموزش دوخت انواع چادر از جمله چادر ملی و چادر نماز، دوخت کت کوتاه زنانه با آستین مدل کیمونو، دوخت وسایل آشپزخانه همچون دستکش، پیش بند و سرویس آشپزخانه می شود؛ علاوه بر این خانم عمرانی در این دی وی دی دوخت زیپ مخفی، بلوز راحتی و جا حوله ای را نیز به شما آموزش خواهد داد، همان طور که می بینید محتوای این پکیج آموزشی بسیار گسترده و کاربردی می باشد.

 

تعداد جلسات آموزشی خیاطی خانم عمرانی
دی وی دی دوم از مجموعه ی بیست و دو تایی پکیج آموزش صفر تا صد دوخت و خیاطی شامل دوازده جلسه ی متنوع می باشد، سومین دی وی دی نیز شامل دوازده جلسه ی آموزشی است که بیشتر بر روی دوخت لباس ها و پوشاک مردانه تمرکز می کند، چهارمین دی وی دی 14 جلسه ی آموزشی را شامل می شود و تمرکز آن بیشتر بر روی دوخت انواع شلوار ها مناسب زنان و مردان می باشد و به این ترتیب هر کدام از دی وی دی های آموزشی بعدی شامل چندین جلسه ی آموزش خیاطی خانم عمرانی می باشد که شامل دوخت انواع شومیز، شلوار، دامن، پیراهن، وسایل آشپزخانه، پیش بند، دوخت انواع چادر و غیره می باشد.

 

هنر خیاطی یکی از پر طرفدارترین رشته هایی است که بیشتر بانوان ایرانی به یادگیری آن بسیار علاقه دارند.آموزش خیاطی در نگاه اول شاید کمی سخت و دشوار به نظر آید اما اگر از یک مجموعه اموزشی خوب و یک استاد حرفه ای برای این منظور استفاده نمایید قطعا می توانید خیلی زودتر از انچه فکرش را می کنید به نتیجه دلخواه دست یابید.مجموعه آموزش خیاطی آسان خانم عمرانی یکی از بهرتین و کاربردی تری دوره هایی است که تاکنون به بازار آمده و می توان از آن بهرتین استفاده را نمود.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:13


خیاطی سیما عمرانی/09109483228

 

علاقه مندان به این رشته هنری که به دنبال آموزش خیاطی مبتدی می باشند و دوست دارند با کمترین مشکل به بالاترین سطح آموزشی و مهارت دست یابند توصیه می کنمی حتما اقدام به تهیه این مجموعه ارزشمند نمایند.در زیر روش های خرید را به صوتر کامل برایتان توضیح داده ایم :

 

برای تهیه فیلم های آموزش خیاطی خانم عمرانی

برای تهیه آموزش خیاطی خانم عمرانی در برنامه خانواده

 

 

 

به جرات می توان ادعا کرد که خیاطی سیما عمرانی در میان سایر آموزش های موجود در بازار یکی از کامل ترین و در عین حال به روز ترین آنها بوده و شما عزیزان اگر در هر سطحی که باشید می توانید به خوبی با این دوره ارتباط برقرار نمایید.مجموعه آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی می تواند شروع خوبی برای شما عزیزانی باشد که اطلاعات چندانی در مورد دوخت و دوز ندارید و می خواهید با هزینه ای اندک به نتیجه قابل قبول دست یابید.

شما علاوه بر روش هایی که در بالا توضیح دادیم می توانید جهت تهیه مجموعه آموزش خیاطی فوق با شماره تلفن گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.همچنین جهت خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی و سفارش به صورت انلاین بروی دکمه هایی که در بالا قرار داده ایم می توانید کلیک کنید و در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت نمایید.

معرفی دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی

با آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانیم با کمترین هزینه درخانه خیاطی یاد بگیریم، دراین مقاله می خواهیم به معرفی دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی بپردازیم.

معرفی دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی

خیلی از خانم ها به خیاطی علاقه دارند ولی تصور می کنند کار بسیار دشواری است و نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی دارد، غافل از آنکه می توانند به سادگی با خرید دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی مربی خیاطی را به منزل خود بیاورند. آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم با زبانی ساده و گویا می باشد. فیلم های آموزش خیاطی خانم عمرانی مرحله به مرحله مناسب برای افراد مبتدی تا پیشرفته است. dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی شامل ۲۲ مجموعه است. برنامه آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده بسیار پرطرفدار بوده است به همین جهت خانم عمرانی اقدام به راه اندازی سایت آموزش خیاطی خانم عمرانی کرده اند و همزمان مجموعه cd اموزش خیاطی خانم عمرانی را نیز تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار داده است. حال ما در این مقاله می خواهیم به معرفی خیاطی سیما عمرانی و مجموعه سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی بپردازیم، با آموزش خیاطی خانم عمرانی در برنامه خانواده آشنا شویم، همچنین نحوه خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی را نیز بگوییم.

تصویر ۱
چند دلیل مهم برای یادگیری خیاطی

خیاطی علاوه بر آنکه یکی از هنرهای جذاب و دوست داشتنی است، به جرات می توان گفت دانستن اندکی خیاطی از ضروریات زندگی هر کسی است. در این بین خانم ها علاقه و رغبت بیشتری به این هنر زیبا نشان می دهند چرا که این هنر نیاز به حوصله و ذوق و استعداد دارد، هرچند کم نیستند آقایان خیاطی که کار خود را به درستی انجام می دهند و به آن علاقه دارند.

این هنر همانند دیگر رشته های هنری می تواند ابزاری برای کسب درآمد و توسعه اقتصادی زندگی هر کسی باشد. یادگیری خیاطی برخلاف تصور عموم نیاز به صرف هزینه زیادی ندارد، کافی است با تماشای اموزش خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده و یا تهیه مجموعه فیلم های آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید در وقت آزاد خود و در منزل به سادگی خیاطی را فرا بگیرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با آموزش خیاطی خانم عمرانی بیشتر آشنا شوید.

تصویر ۲
خیاطی سیما عمرانی

خانم سیما عمرانی از هنرمندان و مربیان خیاطی خوش ذوق کشورمان است که اقدام به تهیه فیلم های آموزشی کرده است. مجموعه فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی به صورت گام به گام قابل استفاده برای هنرجویان مبتدی تا حرفه ای می باشد. این مجموعه آموزشی قابل استفاده برای هنرجویان فنی و حرفه ای و کار و دانش نیز می باشد. خیاطی خانم عمرانی بسیار نمونه و سرآمد است و آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی نیز بسیار مورد توجه است.

تصویر ۳
آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده

در صورتی که می خواهید خانم سیما عمرانی را بشناسید، پیشنهاد می کنیم برنامه دوشنبه ظهرهای سیمای خانواده را ببینید تا با نحوه آموزش و کار ایشان بیشتر آشنا شوید. فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده در دسترس است، بنابراین می توانید با کمی دقت و علاقه از این فیلم های آموزشی به راحتی خیاطی را فرا بگیرید.

تصویر ۴
۱۹- آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید

خانم عمرانی مجموعه دی وی دی های آموزشی خود را که قبلا شامل ۱۷ دی وی دی بود به ۲۲ دی وی دی افزایش داده است و آموزش های خود را به روز کرده است و سرفصل ها و محتواهای جدیدی به آن افزوده که می توانید با خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی و یا خرید اینترنتی خانم عمرانی این مجموعه کامل و حرفه ای را تهیه کنید و در منزل خود از یادگیری خیاطی لذت ببرید.

تصویر ۵
معرفی مجموعه سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

 

خیاطی زنانه خانم عمرانی


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:11


دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی/09109483228

این مجموعه آموزشی با آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته جزو کامل ترین مجموعه های آموزش خیاطی است. در این مجموعه مباحثی چون مقدمه بر خیاطی، نحوه اندازه گیری برای دوخت انواع لباس و وسایل مانند دستمال سفره، وسایل مورد نیاز و تزئینی آشپزخانه، جای حوله، دستکش، چادر، لباس های مختلف برای سنین گوناگون، دوختن کیف های متنوع و زیبا، پیراهن های مردانه و زنانه ، انواع مدل های شلوار با پارچه های مختلف، آموزش دوخت دامن های مختلف مانند ترک، نیلوفری، کلوش، مدل ماهی و دامن شلواری، آموزش دوخت یقه و آستین در مدل های گوناگون و مباحثی دیگر آموزش داده می شود. در ادامه سعی می کنیم چند تا از سرفصل های مهم هر یک از دی وی دی ها را بیان کنیم.
سرفصل های مهم دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی

اولین مجموعه دی وی دی آموزشی خیاطی خانم عمرانی در ۱۵ قسمت مباحث زیر را آموزش می دهد:

آشنایی با خیاطی و مقدمه ای بر آن، نحوه اندازه گیری، نحوه کوچک کردن انواع لباس ها، دوخت چادر نماز و ملی، دوخت دامن و بلوز و تی‌شرت راحتی، نحوه گذاشتن زیپ مخفی، آموزش دوخت سرویس زیبا و متنوع برای آشپزخانه های زیبا.

دی وی دی دوم آموزش خیاطی خانم عمرانی هم در ۱۲ بخش تنظیم شده است و بیشتر به آموزش دوخت وسایل نوزاد چون لباس یا زیرپوش نوزاد، شنل او، کیف، قنداق، جالباسی و جاجورابی می‌پردازد.

سومین دی وی دی خیاطی خانم عمرانی هم در ۱۲ قسمت به آموزش دوخت انواع مدل پیراهن مردانه و یقه پایه سرخود و پایه جدا، دوخت مدل زیبای پیراهن شومیز برای خانم ها، چادر نماز با آستین، دوخت کیسه سبزی و در قوری و قابلمه و دستگیره های دیگ گیر می‌پردازد.

دی وی دی چهارم مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در ۱۴ پارت آموزشی می باشد که چند سرفصل مهم آموزشی آن شامل موارد زیر است: دوخت چند مدل دامن، آموزش اندازه گیری و برش شلوار و الگوی پایه‌ای آن، شلوارهای مناسب افراد چاق و بارداری و آموزش دوخت پالتو با نوع برش و الگوی آنها.

پنجمین دی وی دی آموزش خیاطی هم در حدود ۱۲ جلسه، دوخت و نحوه برش آستین های رگال، پیراهن های چپ و راستی، دامن کلوش و مدل نیلوفری، دامن شلواری و تونیک را آموزش می‌دهد.

خانم عمرانی در دی وی دی ششم مجموعه آموزشی خود در ۷ جلسه، نحوه دوخت سجاف دکمه ای، پیراهن های بالاتنه کوتاه و یقه دراپه، آستین های لاله ای لبه گشاد را گام به گام آموزش می‌دهد.

هفتمین دی وی دی آموزش خیاطی، به آموزش اندازه گیری و دوخت دامن ساده و یا کمری با زیپ مخفی و سجاف، دامن های راسته و پیله اریب و چاک‌دار، دوخت انواع مقنعه و شال و بیان نکاتی پیرامون دوخت کمری جداگانه و نحوه تشخیص رنگ دادن انواع پارچه ها در ۱۱ پارت می‌پردازد.

دی وی دی هشتم در ۱۰ قسمت به آموزش اندازه گیری آستین، دوخت انواع مدل های یقه برای پیراهن مردانه و زنانه، دوخت انواع شنل زمستانه، اپل گذاری می پردازد.

دوخت چادر ملی، مانتوهای راحتی و کلوش، نحوه دوخت داخلی پهلو برای مانتو یا شلوار و دامن های عصایی در ۱۲ جلسه مجموعه دی وی دی نهم آموزش خیاطی خانم عمرانی آموزش داده می‌شود.

به همین ترتیب دیگر دی وی دی ها هر یک در چند جلسه به آموزش های مختلف خیاطی و بیان نکات آن می‌پردازد. توجه کنید دی وی دی بیست و دوم شامل ۲۰ جلسه از آموزش های جدید خیاطی خانم عمرانی می‌باشد که با تهیه آن نکات تکمیلی و مهم خیاطی را هم آموزش خواهید دید و می‌توانید مانند حرفه ای ها خیاطی کنید و از این هنر لذت ببرید.

تصویر ۶
نحوه خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی

شما می توانید برای خرید فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی به سایت های فروش رسمی و سایت خانم سیما عمرانی مراجعه کنید و مجموعه دی وی دی های آموزشی ایشان را با هولوگرام اصل و با کیفیت بسیار عالی همراه با تضمین خریداری کنید. خرید این مجموعه به صورت اینترنتی و پستی امکان پذیر است.

تصویر ۷
هزینه فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی

هزینه خرید آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی بسیار به صرفه و بسته به تعداد دی وی دی ها متغیر است.

در زیر بخش هایی از کتاب خیاطی ایشان را برایتان قرار داده ایم تا با نحوه نگارش و اموزش دادن ایشان بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه همین مطلب همراه باشید :

 

منبع نوشته های بالا


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:11


قیمت محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی چقدر است/09109483228

تشخیص سایز
از انتهای شانه سمت راست تا انتهای شانه سمت چپ قسمت پشت شخص را با متر اندازه می‌زنیم و عدد به دست آمده، سایز بالاتنه شخص استو
همچنین برای به دست آوردن سایز شلوار، اندازه دور کمر را نصف می‌کنیم تا سایز شلوار به دست آید. (البته این طریقه اندازه‌گیری و به دست آوردن سایز برای افرادی می‌باشد که قسمت‌های مختلف بدن با هم هماهنگی داشته باشند).
بالاتنه قسمت جلو
خطی به طول قد بالاتنه که از گوشه گردن روی شانه تا کمر گرفته‌ایم کشیده و از بالای خط یک خط افقی حدود 20 سانتیمتر می‌کشیم. روی خط افقی 6 تا 7 سانتیمتر داخل شده علامت می‌گذاریم (که گوشه گردن می‌شود) از خط افقی باقیمانده 3 تا 4 سانتیمتر پائین می‌آییم یک خط موازی خط افقی کشیده و از گوشه گردن اندازه شانه را روی این خط موازی فرود می‌آئیم از زاویه بالا 7 تا 8 سانتیمتر پائین آمده یک مربع درست می‌شود که هلال یقه را درست می‌کنیم. از گودی گردن بعد از 8 سانتیمتر تا خط کمر را اندازه زده هر چقدر بود تقسیم بر 2 کرده خط سینه به دست می‌آید. از سینه تا گودی گردن را اندازه زده تقسیم بر 2 کرده خط کارور به دست می‌آید. روی خط کارور کارور جلو را اندازه زده با خط‌کش به گوشه شانه وصل می‌کنیم. روی خط سینه سینه + 2 یا 3 سانتیمتر بستگی به برجستگی جلو بالاتنه دارد.

 

 

 

اگر کمتر بود + 2 و اگر بیشتر بود + 3 سانتیمتر داخل شده 2 سانتیمتر بالا رفته هلال حلقه را درست می‌کنیم. نکته اینکه مقدار + 2 یا 3 برای اینکه جلو از پشت بزرگتر شود به دلیل اینکه جلو بالاتنه به خاطر سینه و شکم بزرگ‌تر از پشت بالاتنه است و ما می‌خواهیم با این کار کمی درزهای پهلو به عقب کشیده شود و لباس خوش‌فرم‌تر بایستد. روی خط کمر کمر + 2 یا 3 سانتیمتر برای ساسون را علامت گذاشته به سینه وصل می‌کنیم از خط کمر 12 تا 14 سانتیمتر پائین آمده خط باسن را رسم می‌کنیم.

روی این خط باسن + 2 یا 3 را علامت زده به کمر وصل می‌کنیم. برای پنس کمر 9 تا 10 سانتیمتر از وسط جلو داخل شده یک خط مستقیم به باسن کشیده و از کمر 12 سانتیمتر بالا رفته خطی می‌کشیم و مقدار ساسون را نصف کرده به دو طرف خط روی کمر، علامت زده و به صورت ساسون بالای 12 سانتیمتر و به باسن وصل می‌کنیم.
می‌توانیم بلندی سینه را که طریقه اندازه‌گیری آن گفته شده از شانه اندازه زده و تا هر نقطه‌ای که روی خط 9 تا 10 سانتیمتری که از وسط جلو داخل شده بودیم فرود آمده و سر ساسون کمر را به جای اینکه 12 سانتی‌متر بالا بردیم به این نقطه وصل کنیم.

 

قیمت محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی چقدر است
بسیاری از علاقه مندان و دوستداران پکیج های آموزش خیاطی و دوخت مدرس حرفه ای و شناخته شده ی کشور یعنی خانم سیما عمرانی در خصوص قیمت این محصولات آموزشی و دی وی ها سوال می کنند؛ اما قیمت این محصولات به چه صورت است و چه محتوایی دارد؟ آیا این دی وی های آموزشی فقط مربوط به لباس های زنانه خواهد بود؟ آیا این دی وی های آموزشی تنها برای افراد مبتدی ضبط شده است؟ پاسخ همه ی این پرسش ها را در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد، در واقع برای اطلاع از قیمت این محصولات آموزشی لازم است به وب سایت فروش این محصولات مراجعه کنید یا از طریق شماره هایی که در تنها صفحه ی رسمی اینستاگرام خانم سیما عمرانی قرار داده شده است اقدام کنید.

 

آیا علاقه مندان مبتدی و تازه کار نیز می توانند از محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی استفاده کنند
یکی از مهم ترین و اساسی ترین سوال هایی که ممکن است در ذهن تعدادی از علاقه مندان و دوستداران آموزش خیاطی خانم عمرانی شکل گرفته باشد این سوال مهم است که آیا محصولات آموزش خیاطی و دوخت خانم سیما عمرانی برای افراد مبتدی و آماتور در خیاطی نیز می تواند کاربردی باشد یا تنها برای افرادی تهیه می شود که تا حدودی با خیاطی و دوخت آشنایی نسبی داشته باشند؟ در پاسخ به این سوال بسیار مهم کاربران باید این گونه پاسخ داد که محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی از ابتدا و از پایه ترین و مقدماتی ترین حالت ممکن تهیه می شوند، به طوری که افراد کاملا مبتدی و آماتور در زمینه ی خیاطی که علاقه و شور و اشتیاق زیادی برای آموزش دوخت و خیاطی دارند می توانند به راحتی از این محصولات آموزشی که شامل کتاب ها و دی وی دی های آموزشی می باشد به بهترین نحو استفاده کنند.

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:10


فروش غیر قانونی محصولات آموزش خیاطی/09109483228

آیا سطح محصولات آموزش خیاطی خانم عمرانی برای حرفه ای تر ها هم مناسب است
حالا که تا حدودی دغدغه ها و نگرانی های هنرجویان و علاقه مندان مبتدی و آماتور را برطرف کرده ایم لازم است کمی هم به نگرانی ها و دغدغه های هنرجویان پیشرفته و خیاط های علاقه مند به این محصولات آموزشی نیز بپردازیم؛ درست است که محصولات آموزشی خانم سیما عمرانی از پایه ترین و ابتدایی ترین اصول دوخت و خیاطی شروع به تدریس و آموزش به علاقه مندان می کنند اما این به معنای آن نیست که خیاط ها و هنرجویان ماهر دیگر نمی توانند از این محصولات آموزشی استفاده کنند و خرید این محصولات آموزشی فایده ای برای این دسته از افراد نخواهد داشت بلکه سطح این دی وی دی ها و کتاب های آموزش خیاطی خانم عمرانی رفته رفته بالاتر می رود و ایده های خلاقانه و تکنیک های حرفه ای آسان و بی نظیری به شما آموزش داده می شود که سبب ارتقای مهارت های دوخت و خیاطی در هنرجویان حرفه ای می شود.

آموزشگاه خیاطی خانم سیما عمرانی
البته فعالیت های خانم سیما عمرانی فقط به فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف محدود نمی شود بلکه آن دسته از هنرجویان و علاقه مندانی که شرایط و امکانات لازم برای آموزش حضوری دوخت و خیاطی توسط خانم سیما عمرانی را دارند می توانند در آموزشگاه خیاطی خانم عمرانی ثبت نام کنند، البته بدیهی است که شرایط همه گیری ویروس کرونا در سر تا سر دنیا سبب شده است که بسیاری از افراد آموزش های مجازی را انتخاب کنند و به این طریق هم سلامت خود و عزیزانشان را حفظ می کنند و هم در زمان و انرژی خود صرفه جویی می کنند؛ خانم سیما عمرانی یک آموزشگاه خیاطی در شهر تهران دارند که آدرس این آموزشگاه خیاطی خیابان شریعتی، قبل از میدان قدس و در خیابان رفعت می باشد.

آموزش خیاطی مقدماتی خانم عمرانی

فروش غیر قانونی محصولات آموزش خیاطی
یک نکته ی بسیار حائز اهمیت در خصوص خرید محصولات آموزشی خانم سیما عمرانی این است که متاسفانه پس از استقبال گسترده ی هنرجویان و علاقه مندان به این محصولات آموزشی برخی از افراد سودجو و کلاهبردار از محبوبیت و شهرت این مدرس سواستفاده کردند و اقدام به فروش غیر قانونی و غیر اخلاقی این محصولات آموزشی به ویژه دی وی دی های آموزش خیاطی خانم عمرانی کردند، برخی از محصولات آموزشی اورجینال توسط این افراد شیاد کپی شد و کپی آنها در بازار به فروش رسید؛ از این رو لازم است پیش از خریداری کردن پکیج های آموزشی خانم سیما عمرانی حتما در این مورد تحقیق و جست و جو کنید و این محصولات را از منابع معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید.

برای خرید محصولات آموزشی چه باید کرد
در هنگام خرید محصولات آموزشی خانم سیما عمرانی لازم است چند نکته ی مهم اما ساده را به خاطر بسپارید، ممکن است برخی از افراد کلاهبردار و سودجو به نام خانم سیما عمرانی صفحه های مجازی در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام و تلگرام ایجاد کنند و در آنجا چند شماره تلفن برای سفارش محصولات و اطلاع از قیمت پکیج های آموزشی قرار داده باشند؛ از این رو قبل از پرداخت هزینه و سفارش محصولات بی کیفیت و غیر اورجینالی که از این طریق به فروش می رسند لازم است که از صحت و اطمینان صفحات پرداخت و افراد اطمینان حاصل کنید، در واقع بهتر است که خرید خود را فقط از طریق تنها صفحه ی شخصی و رسمی این مدرس در اینستاگرام انجام دهید و به صفحات دیگر اعتماد نکنید.

 

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه هنر خیاطی از طریق سایت آموزش خیاطی خانم عمرانی به بخش های مختلفی دسترسی داشته باشید و اطلاعات بسیار کامل و جامعی را دریافت نمایید.
همچنین علاوه بر تهیه مجموعه dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید به صورت جداگانه اقدام به خرید مجموعه کتابهای خیاطی ایشان نیز نمایید . این کتاب ها در 4 جلد منتشر شده و می تواند به عنوان یک مکمل خود در کنار دی وی دی ها مورد استفاده قرار گیرد.
مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی به گونه ای تدوین شده است که تقریبا می توان گفت شما را از رفتن به هرگونه اموزشگاهی بی نیاز خواهد کرد و از این پس با کمترین هزینه می توانید در این رشته به بالاترین سطح مهارت دست یابید.در ضمن با استفاده از مجموعه کتاب خیاطی سیما عمرانی نیز می توانید بر میزان مهارت خود افزوده و خیلی زود در این هنر به تسلط بالایی رسیده و علاوه بر اینکه تمام نیازهای خود را برطرف خواهید کرد حتی می توانید به فکر تولید درآمد از این طریق باشید.
مجموعه خیاطی خانم عمرانی در قالب 24 حلقه دیسک به صورت چاپ رنگی و با گارانیت مرجوع از طریق فروشگاه پرشین خیاط ارائه شده است و مشا در هر کجای کشور که باشید یا از طریق روش هایی که رد بالا توضیح دادمی می توانید نسبت به خرید و تهیه این اثر ارزشمند اقدام نموده و یا با شماره تلفن گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.
شما علاقه مندان به این هنر می توانید با تهیه مجموعه خیاطی بدون الگو ایشان خیلی زودتر از آنچه که فکرش هم می کردید در این هنر به مهارت لازم دست یابید و یان نشان از کیفیت بالای این مجموعه می باشد.مجموعه آموزش خیاطی مبتدی ایشان در قالب سری اول در 12 حلقه دیسک ارائه شده و برای عزیزانی که هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه ندارند می تواند واقعا مفید و موثر باشد.

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/


نوشته شده توسط میلاد در یک شنبه 26 دی 1400

و ساعت 12:10



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by madaran123 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




میلاد




خرید از فروشگاه سحر چه مزایا و معایبی دارد
یک خرید معرکه و مناسب با فروشگاه سحر
یک محصول واقعی و با کیفیت در فروشگاه سحر
طراحی داخلی فروشگاه سحر چگونه است
چطوری میتوانیم از فروشگاه سحر خرید کنیم
فکر درست درباره ی فروشگاه سوپریم
بهتر شدن آسایش شما با فروشگاه سوپریم
الان یک موقعیت خرید عالی از فروشگاه سوپریم است
بسته بندی شیک فروشگاه سوپریم
یک روش حرید متداول از فروشگاه سوپریم
فروشگاه سرپریم یک فروشگاه با اعتبار است
یک خرید مطمئن برای شما ،خرید از فروشگاه سوپریم است
فروشگاه سوپریم یک فروشگاه قانونمند
فروش فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا و مطمئن
خرید ازفروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر
سیر سیاه در اصفهان
سیر سیاه مشهد
فروش سیر سیاه در شیراز
سیر سیاه و سرطان
سیر سیاه برای کبد چرب
فروش دوربین مداربسته
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس madaran123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: