.....................



دمنوش مصفی خون چیست/09109483228

توضیحات
کبد چرب امروزه یکی از بزرگترین و شایعترین اختلالات گوارشی در دنیا و به خصوص در کشورمان ایران به حساب می آید. طبق آخرین تحقیقاتی که در کشورمان ایران به عمل آمده ۵۰ میلیون نفر ایرانی دچار کبد چرب هستند که عمدتا به دلیل عادت های غلط تغذیه ای و استفاده از مواد غذایی فرآوری شده ی دارای مواد افزودنی به وجود می آید. دمنوش مصفی خون تولید شرکت ایرانی دکتر بیز راه حلی برای شایع ترین مشکلات کبدی است که دارای سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می باشد. با سفارش دمنوش مصفی دکتر بیز از این سایت، تازه ترین تولیدات این شرکت، مستقیما و بدون واسطه، با قیمت درب کارخانه خدمت شما ارسال خواهد شد.

افرادی که دچار اختلالات کبدی علی الخصوص کبد چرب میشوند، عمدتا دچار غلظت خون نیز میشوند که این موضوع باعث میشود که در طول روز و در حین انجام کارهای معمول روزانه ی خود احساس ضعف و خستگی کنند.
از طرفی افرادی که به کبد چرب مبتلا هستند دائما درگیر پاکسازی پوست صورت و بدن خود از جوشهای ریز و درشتی هستند که ناشی از اختلالات موجود در کبد آنهاست همچنین چرب شدن بیش از حد پوست و عدم شفافیت و روشنی در پوست نیز از دیگر دغدغه های این افراد به شمار میرود.

در ادامه با راههای درمان اختلالات و بیماری های کبدی از جمله کبد چرب بیشتر آشنا شده و به معرفی یکی از قدرتمند ترین محصولات درمانی بیماری های کبدی یعنی دمنوش مصفی خون دکتر بیز خواهیم پرداخت.

چرا سلامت کبد مهم است
جالب است بدانید که کبد یکی از مهمترین و حساس ترین عضوهای درونی بدن هست به گونه ای که شاید بتوان گفت که اگر کبد به درستی عمل نکند میتواند زمینه ساز شروع بسیاری از بیماری ها و اختلالات درونی بدن باشد چرا که اصلی ترین وظیفه ی کبد در بدن سمزدایی و پاکسازی بدن از تمامی سمومی است که وارد بدن میشوند. کوچکترین اختلال در عملکرد کبد میتواند تمامی اندامهای درونی بدن ما را تحت تاثیر خود قرار دهد و آسیبهای جبران ناپذیری را به سلامتی ما وارد بکند.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که مگر سمومی هم وجود دارند که وارد بدن بشوند و اصلا چگونه این سموم وارد بدن ما می شوند؟
در جواب باید گفت که ما هر لحظه با هر تنفسی که انجام می دهیم مقادیر قابل توجه از آلاینده هایی که در هوا وجود دارند را وارد بدنمان میکنیم. این اتفاق با هر وعده ی غذایی که میخوریم و هر آبی که می نوشیم نیز در بدن تکرار میشود.
وجود اَشکال مختلف هورمونها، مواد افزودنی و نگهدارنده، روغن پالم، محصولات تراریخته و بسیاری از ترکیبات شیمیایی دیگر موجود در محصولات مورد استفاده ی ما گواه این مدعاست.

حال این موضوع را در نظر بگیرید که اگر کبد ما نتواند از عهده ی سم زدایی بدنمان به خوبی بر بیاید چه اتفاقی می افتد؟
اگر بدن ما به خوبی سمزدایی نشود سموم انباشته شده در بدن رفته رفته زمینه ی ابتلا به بیماریهای مختلف قلبی عروقی، گوارشی، عصبی و از همه مهمتر سزطان را به وجود می آورند.

در کنار تمامی این موارد این را هم در نظر بگیرید که چیزهای زیاد دیگری نیز وجود دارند که میتوانند بر روی کبد ما تاثیرات منفی بگذارند از جمله وارد شدن یک استرس ساده در طول روز که اول بر روی کبد تاثیر منفی میگذارد و بعد به سراغ سایر اندامهای بدن می رود.

راه درمان اختلالات کبدی چیست
لازم به ذکر است که حساسیت بالای کبد باعث شده تا اختلالات کبدی از جمله کبد چرب تنها بیماری هایی باشند که برای درمان آنها از داروهای گیاهی استفاده می شود چرا که داروهای شیمیایی شاید موقتا باعث بهبودی شوند اما مطمئنا تاثیرات منفی بسیاری نیز بر روی کبد می گذارند که می تواند منجر به وارد شدن آسیبهای بیشتری به این عضو حساس شوند.

اما اکثر داروهای گیاهی مخصوص کبد موجود در بازار هم به دلیل ماهیت صنعتی شان دارای مقادیری از ترکیبات شیمیایی درون خود هستند و بسیاری دیگر از این داروها نیز اثربخشی طولانی مدت نداشته و تا مادامی که از آنها استفاده شود اثرگذار خواهند بود.

خوشبختانه اخیرا در کشورمان شرکت دکتر بیز بعد از تولید و عرضه ی محصولات ارزشمندی چون قهوه گانودرما و دمنوش لاغری دکتر بیز اقدام به تولید و عرضه ی یکی از تخصصی ترین داروهای مخصوص اختلالات و بیماری های کبدی یعنی دمنوش مصفی خون کرده است که علاوه بر کبد میتواند باعث بهبود عملکرد سیستم عروقی، غلظت خون و کاهش کلسترول شود.

دمنوش مصفی خون چیست
دمنوش مصفی خون ترکیبی از همه ی گیاهانی است که برای تقویت و پاکسازی کبد موثر می باشند. این محصول توسط شرکت دکتر بیز و زیر نظر جهاد دانشگاهی، متخصصین علوم تغذیه و کارشناسان طب سنتی و گیاهی طراحی و تولید شده است به گونه ای که دوز گیاهان موجود در هر بَگ این محصول و مقادیر ترکیب آنها با یکدیگر کاملا اندازه گیری شده و با دقت بالایی در هر بسته قرار میگیرد.

نکته ی بسیار مهم در رابطه با دمنوش مصفی خون خاصیت چند منظوره بودن آن است به این گونه که:

باعث پاکسازی کبد و کمک به برطرف شدن اختلالات و بیماری های کبدی از جمله کبد چرب می شود
به کبد در سمزدایی و تصفیه ی بدن کمک میکند
باعث بهبود عملکرد سیستم عروقی و شریانها می شود
منجر به کاهش کلسترول می شود
غلظت خون را از بین می برد
همچنین لازم به ذکر است که دمنوش مصفی خون دکتر بیز یک دمنوش کاملا دارویی به حساب می آید و نه یک مکمل غذایی. پس می توان از آن برای درمان کامل بیماریها و اختلالات کبدی استفاده کرد به گونه ای که مصرف هر یک بسته از آن می تواند یک گِرِید از بیماری های کبد را کم بکند.

این محصول با گذراندن آزمایشات گوناگون و رسیدن به استانداردهای لازم هم اکنون موفق به اخذ مجوز و تاییدیه های سازمان غذا و دارو نیز شده است.

هر بسته از این محصول محتوی ۱۲۰ بَگ درمانی می باشد که مناسب برای مصرف ۶۰ روز بوده.
در صورت سفارش تیم مشاوره و پشتیبانی ما در تمام طول مدت مصرف در کنار شما عزیزان بوده و مشاوره و نکات لازم را در حین مصرف در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

 

 

قیمت دمنوش مصفی خون دکتر بیز

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:58


ترکیبات اصلی دمنوش مصفی دکتر بیز :/091109483228

ترکیبات اصلی دمنوش مصفی دکتر بیز :
شاطره
کاسنی
قاصدک
نحوه و مقدار مصرف دمنوش مصفی خون :
روزی 2 نوبت هر بار یک دمنوش به مدت 3 الی 5 دقیقه در یک فنجان حاوی آب داغ دم کرده و میل نمایید.
موارد منع مصرف دمنوش مصفی دکتر بیز :
در دوران بارداری و شیردهی
در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی
افراد زیر 12 سال
در صورت استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و وارفارین، داروهای آنتی آریتمی و یا سابقه نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود.
دمنوش مصفی خون
شرایط نگهداری دمنوش مصفی خون دکتر بیز:
در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود.
در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.
نکات قابل توجه :
از مصرف الکل، غذاهای سرخ شده، نمک بیش از حد، غذاهای شیرین، کربوهیدرات های تصفیه شده و شیرین کننده های مصنوعی که ممکن است موجب مشکلات کبدی شوند، پرهیز گردد.
برای اثربخشی بیشتر همراه میوه‌های خانواده مرکبات، هویج، چغندر، کلم بروکلی، گردو، زغال اخته، آووکادو، کلم و گل کلم استفاده گردد.
بسته بندی:
120 عدد دمنوش مصفی خون متالایز دار داخل جعبه مقوایی همراه بروشور محصول.

دمنوش مصفی دکتر بیز با قیمت پخش در فروشگاه اینترنتی تیم کالا

 

منبع نوشته های بالا


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:58


موارد مصرف دمنوش مصفی خون دکتر بیز:/09109483228

دمنوش مصفی خون
کبد چرب امروزه یکی از شایع ترین و بزرگترین اختلات گوارشی در نیا علی الخصوص ایران میباشد 40 درصد از مردم ایران متاسفانه مبتلا به کبد چرب هستند.

همانطور که میدانید کبد چرب رابطه مستقیمی با سبک زندگی فردی نوع فعالیت هار روزمره و یا خورد و خوراک فرد دارد که گاها تغییر این سبک زندگی به خودی خود بسیار دشوار میباشد. متاسفانه این تغییر سبک زندگی زمانی اتفاق می افتد که افراد دچار عوارض جدی شوند و مجبور به تغییر این سبک باشند .

دمنوش مصفی خون
مطالعه بیشتر
همچنین بخوانید کافه سوپریم گانودرما جینسینگ
دمنوش مصفی خون چیست؟
افرادی که شاید مثل شما درگیر این اختلال کبدی میشوند عمدتا دچار غلظت خون نیز میشوند که این حالت باعث میشود در طی طول روز و در هنگام فعالیت های معمولی روزانه احساس ضعف و خستگی داشته باشند.
دائما با جوش هایی که در ناحیه صورت خود و یا کمر خود مشاهده میکنند درگیر هستند که ناشی از اختلال کبدی میباشد.

نقش کبد
کبد به عنوان یکی از اصلی ترین اعضای داخلی بدن انسان وظیفه تصفیه و سم زدایی خون را در بدن دارد و نکته بسیار مهم این است که اغلب افرادی که مخصوصا ذر ایران دچار عارضه کبدی میشوند.
در بدترین زمان روند تخریب کبد خود متوجه بیماری خود میشوند و این امر باعث پیوندهای کبدی و یا حتی مرگ افراد میشود.

پس چه بهتر که همیشه با آزمایش های دوره ای و چک وضعیت جسمانی از سلامت کبد خود اطلاع داشته باشیم
و این مساله که بعضی از عادت های بد غذایی باعث این عارضه خطرناک و خاموش میگردد را کم کم از سبک زندگی خود دور کنیم.

دمنوش مصفی خون دکتر بیز
برای اولین بار در کشور با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید.

تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه تولید فرآورده های طب سنتی و دارو های طبیعی محصولی با کیفیت و کارآمد را به مشتریان خود تقدیم می کند.

موارد مصرف دمنوش مصفی خون دکتر بیز:
درمان کبد چرب
سم زدایی و پاکسازی کبد
تصفیه خون
کنترل فشار خون
کنترل چربی خون
بهبود عملکرد قلب
بهبود جوش های ناشی از کبد
رفع تلخی دهان
کاهش کلسترول بد خون

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:57


دمنوش مصفی خون بیز/09109483228

دمنوش کبد چرب
دمنوش کبد چرب
دمنوش کبد چرب , دمنوش مصفی خون دکتر بیز برای اولین با در کشور با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید . تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه تولید فراورده های طب سنتی و داروهای طبیعی محصولی با کیفیت و کارامد را به مشتریان خود تقدیم می کند . موارد مصرف بیشتر این دمنوش تخصصی برای مصفی خون , محافظت کننده کبد , درمان کبد چرب می باشد . در مورد نحوه و میزان مصرف بنا به مشکلی که دارید تجویز می شود و حتما قبل از مصرف با کارشناسان و متخصصین این امر مشورت نمایید . اما شکل طبیعی مصرف روزی ۲ نوبت هر بار یک دمنوش می باشد . درباره ی موارد منع مصرف نیز در دوران بارداری و شیردهی در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی , افراد زیر ۱۲ سال , در صورت مصرف همزمان از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین , داروهای آنتی آریتمی و یا سابقه ی نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود .

درمان کبد چرب با دمنوش تخصصی مصفی خون جهت پاکسازی کبد با مجوز رسمی

تماس جهت مشاوره رایگان . متخصص خانم مدیری ۰۹۱۲۲۵۶۶۹۳۸

دمنوش کبد چرب

دمنوش مصفی خون بیز
دمنوش تخصصی مصفی خون دکتر بیز همانطور که در قسمت بالا اشاره نمودیم برای پاک سازی و محافظت از کبد از وزارت غذا و دارو مجوز رسمی را دریافت کرده است . در قسمت بالا به مواردی نظیر موارد مصرف و موارد منع مصرف اشاره نمودیم در ادامه مطلب به شرایط نگهداری دمنوش ذکر شده می پردازیم . اینکه در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود . در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود . نکات دیگری که باید نسبت به مصرف دمنوش کبد چرب قابل ذکر است این که از مصرف الکل , غذاهای سرخ شده , نمک بیش از حد , غذاهای شیرین , کربوهیدرات های تصفیه شده و شیرین کننده های مصنوعی که ممکن است موجب مشکلات کبدی شوند , پرهیز گردد . برای اثر بخشی بیشتر دمنوش به همراه میوه های خانواده مرکبات , هویج , چغندر , کلم بروکلی , گردو , زغال اخته , آووکادو , کلم و گل کلم استفاده گردد . استفاده از این دمنوش برای بیماری های مرتبط با کبد و همچنین پاکسازی و درمان کبد چرب تهیه شده است .

ترکیبات دمنوش مصفی خون چیست ؟
دمنوش مصفی خون ( تصفیه خون ) یا همان دمنوش تخصصی کبد چرب متشکل است از : کاسنی , شاه تره , قاصدک , علف لیمو , به لیمو , چای سبز , گل همیشه بهار , پر سیاووش و خار مریم . بعلاوه برگ مود و شیرین بیان تا طعم دمنوش دلنشین شود و همچنین تلخی شاه تره و کاسنی گرفته شود .

طریقه ی مصرف دمنوش مصفی خون به چگونه می باشد ؟
استفاده برای چه اشخاصی الزامی می باشد ؟
فواید دمنوش کبد چرب چیست ؟
منع مصرف دمنوش مصفی خون برای چه افرادی می باشد ؟

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:56


آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز/09109483228

نکاتی در مورد استفاده از این محصول

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در استفاده از دمنوش لاغری آریانا، خرید این دمنوش از فروشگاه معتبر همچون فروشگاه دمنوش لاغری است . پس از اتمام دوره مصرف دمنوش لاغری آریانا می بایست انجام فعالیت های ورزشی و تحرکات بدنی به طور پیوسته ادامه یابد تا فرد هر چه رشته بود پنبه نشود و به روز های تاریکی که پشت سر گذاشته است بازنگردد . آنچه که باید در مورد این دمنوش گیاهی بدانیم این است که کارایی از این قبیل دمنوش گیاهی با انجام فعالیت های ورزشی مداوم و پرهیز های غذایی میسر می شود چرا که دمنوش ها عامل اصلی رفع اضافه نمی باشند و تنها نوعی محرک قوی برای کاهش وزن می باشد. در صورت استفاده منظم و مداوم از این دمنوش گیاهی همراه با انجام فعالیت های سبک ورزشی در طی یک ماه بین 3 الی 5 کیلو کاهش وزن خواهید داشت.

 

آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز یک محصول بی نظیر برای لاغری است، ما در این مطلب کمی بیشتر درباره ویژگی های دمنوش لاغری دکتر بیز صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با دمنوش لاغری دکتر بیز

 

مشکل چاقی و اضافه وزن مشکلی است که ممکن است شما هم برای طولانی مدت با آن درگیر بوده باشید. استفاده از دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از محبوب ترین روش هایی است که برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد. همانطور که احتمالا می دانید امروزه روش های زیادی برای این کار وجود دارد که شما می توانید هر یک از این روش ها را مورد استفاده قرار دهید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این دمنوش صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در خصوص آن در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.
دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از بهترین محصولات برای لاغری به شمار می آید که امروزه در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و ایرانیان نیز علاقه زیادی به این محصول دارند. در حال حاضر شما می توانید این محصول را در بسیاری از داروخانه ها مشاهده کنید که به عنوان یک راه علمی برای لاغری و کاهش وزن به شمار می آیند. اگر شما هم جز افرادی هستید که با مشکل چاقی و اضافه وزن روبرو هستید و علاقه مند هستید که با بهترین روش وزن خود را کاهش داده و به تناسب اندام دلخواه خود دست پیدا کنید به شما توصیه می کنیم حتما این دمنوش را خریداری کنید. دمنوش دکتر بیز ویژگی ها و خواص بسیار زیادی دارد که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید آن باشند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر با ویژهای منحصر به فرد این محصول آشنا شوید.

عکس ۱
برخی از مهمترین ویژگی های این محصول

یکی از مهمترین ویژگی های دمنوش لاغری دکتر بیز که باید با آن آشنا شوید این است که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی هر چه تمام وزن کم کنید. در واقع برخلاف بسیاری از روش های دیگر که برای لاغری و کاهش وزن وجود دارند نیازی نیست که شما سختی زیادی را برای لاغری تحمل کنید و می توانید تنها با مصرف این دمنوش و ورزش کردن مرتب در کمترین زمان ممکن به تناسب اندام برسید. یکی دیگر از ویژگی هایی که این محصول برای شما دارد این است که نیازی نیست شما نگرانی خاصی درباره عوارض آن داشته باشید و می توانید با خیالی راحت آن را مصرف کنید. در کنار این موضوع کیفیت بسیار بالای این محصول ویژگی دیگری است که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید و مصرف آن باشند.

عکس ۲
نکاتی درباره قیمت این محصول

قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز نسبت به بسیاری از محصولات لاغری دیگر که امروزه می توانید از آنها برای کم کردن وزن استفاده کنید مناسب تر است. یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که امروزه محصولات متنوعی که برای لاغری و چربی سوزی وجود دارند معمولا دارای قیمت بالایی هستند که خرید آنها برای تمامی افراد امکان پذیر نیست. با این وجود این دمنوش دارای قیمت بسیار مناسبی است که هر شخصی به راحتی می تواند اقدام به خرید آن کرده و آن را مصرف کند. توجه داشته باشید که پایین بودن قیمت این محصول به منزله پایین بودن کیفیت آن نیست و شما به راحتی می توانید نظر افرادی که اقدام به مصرف این محصول کرده اند را مشاهده کنید تا نسبت به کیفیت آن نیز مطمئن شوید.

عکس ۳
خرید دمنوش لاغری دکتر بیز

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید دمنوش دکتر بیز را دارید باید بدانید که امروزه فروشگاه های زیادی هستند که اقدام به فروش دمنوش لاغری دکتر بیز کرده اند و شما می توانید به راحتی با مراجعه به آنها اقدام به خرید این محصول کنید. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که می توانید برای خرید دمنوش لاغری دکتر بیز به آن مراجعه کنید فروشگاه اینترنتی ما است که شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی هرچه تمام این محصول را با قیمت مناسب و با تضمین کیفیت خریداری کنید.

 

نحوه و مقدار مصرف

مصرف دمنوش لاغری آریانا نیم ساعت قبل از خوردن هر وعده غذایی باعث کاهش اشتهای فرد مصرف کننده و یک ساعت بعد از خوردن غذا موجب چربی سوزی در فرد می شود. برای نتیجه گیری مطلوب و اثر بخشی دلخواه روزانه 3 بار و هر بار یک عدد تی بگ از دمنوش لاغری آریانا را به همراه 250 سی سی آب در داخل قوری ریخته و اجازه دهید تا دمنوش به مدت 10 دقیقه با حرارت کم بجوشد سپس بگذارید به مدت 3 الی 5 دقیقه تا دم بکشد. همچنین می توانید مقدار اندکی از دمنوش را در همان مقدار آب جوش در یک لیوان در بسته محکم ریخته و 30 دقیقه به آن زمان دهید تا استراحت کند و به طور کامل دم بکشد. در صورت تمایل نیز می توانید یک قاشق چای خوری عسل طبیعی به آن اضافه کنید. بهتر است که نصف مقداری از دمنوش را که دم کرده اید 30 دقیقه قبل از وعده ی غذایی و نصف دیگر آن را 30 دقیقه بعد از وعده غذایی میل نمایید. در صورت افزایش سلول های چربی می بایست مقدار مصرفی دمنوش و به همان ترتیب مقدار آب را افزایش دهید.

حتما دمنوش را به صورت گرم میل کنید.

موارد منع استفاده از این محصول

قبل از خرید هر دمنوش یا محصول گیاهی و یا شیمیایی لازم است در خصوص موارد منع مصرف آن محصول اطلاعات مفید و مختصری داشته باشیم تا نسبت به استفاده آن محصول دچار مشکل نشویم :

-عدم مصرف همزمان این دمنوش با دارو های ضد انعقاد از جمله آسپیرین و وارفاین که موجب کاهش کارایی این دمنوش می گردد.

 

قیمت دمنوش دکتر بیز

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:47


ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز/09109483228

فواید دمنوش دکتر بیز
افراد چاقی که برای لاغر شدن به این دمنوش ها مراجعه می کنند باید دقت کافی را داشته باشند که محصولی را که انتخاب می کنند حتما دارای مجوز رسمی و استاندارد های لازم باشد. لازم است بدانید که برای کاهش وزن تنها میل کردن دمنوش های لاغری کافی نیست و باید تحرک لازم را در طول روز داشته باشید تا دمنوش لاغری دکتر بیز در کنار تحرکات روزانه شما اثرات بسیار خودش را نشان دهد.

دمنوش ها با توجه به این که از چه گیاهی ساخته شده اند اثرات و کاربردهای متفاوتی دارند که بر اساس مزاج و طبع شما تاثیرات خود را روی سیستم بدن شما می گذارد. دمنوش لاغری دکتر بیز از گیاهانی تشکیل شده است که مقدار سوخت و ساز بدن شما را زیاد می کند و مقدار کالری جذب شده را نیز کاهش می دهد که در این صورت به کاهش وزن شما کمک شایانی می کند.

 

اثربخشی بهتر دمنوش دکتر بیز
بهتر است که در طی روز به مقدار لازم میوه و سبزی مصرف کنید. در صورت ممکن یک نوع میوه را به مقدار حداکثر نیم کیلو میل کنید. ترجیحا از غذا های پخته شده و آب پز استفاده کنید و سعی کنید روغن کمتری در زنجیره غذایی خود مصرف کنید. از شیرینی و نان های خامه ای، کیک و مواد غذایی قندی و سرشار از قند مانند حلوا و بامیه پرهیز کنید.

از زنجیره غذایی گیاهی که شامل کربوهیدرات و پروتئین ها می شود مانند عدس و سویا و لوبیا استفاده کنید. از سبزیجات تازه مانند کلم، کاهو، هویج، جعفری و اسفناج استفاده کنید. از روغن های سالم مانند روغن زیتون، روغن کنجد و روغن آفتابگردان بهره بگیرید. سعی کنید ورزش های سبک را در طول روز انجام دهید مانند پیاده روی و دوچرخه سواری.

قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز

خواص و ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز

 

کمپانی بزرگ دکتر بیز یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه انواع دمنوش ها می باشد به طوری که دمنوش لاغری دکتر بیز محصولی سلامت محور بوده که با رعایت اصول بهداشتی تولید شده است. از آنجایی که امروزه بسیاری از افراد به دنبال تناسب وزن و لاغری، با استفاده از دمنوش های لاغری هستند مشاهده می شود برندهای مختلفی از این دمنوش ها در بازار موجود است. اما باید بدانید توجه به کیفیت و استانداردهای دمنوش لاغری در هنگام خرید محصول بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا در صورت استاندارد نبودن محصول شما نه تنها به نتیجه دلخواه خود نمی ‌رسید بلکه ممکن است نتیجه عکس هم بگیرید. حال برای اطلاع از خواص منحصر به فرد دمنوش دکتر بیز بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

دمنوش لاغری دکتر بیز

داشتن وزن ایده آل و تناسب اندام امری است که بسیاری از افراد به خصوص خانم ها در دنیای امروزه به دنبال آن هستند. با این وجود بسیاری از افراد با استفاده از روش ‌های همچون عمل های جراحی یا استفاده از داروهای شیمیایی به دنبال لاغری بوده که نه تنها نتیجه نگرفتند بلکه در بعضی موارد عارضه هایی نیز به همراه داشته است. اما در اینجا ما به شما دمنوش دکتر بیز را پیشنهاد می کنیم که محصول کاملا طبیعی و گیاهی بوده و به شما کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن به وزن ایده آل خود برسید. جالب است بدانید شما با استفاده از دمنوش دکتر بیز در کنار ورزش کردن و رعایت یک رژیم غذایی درست می توانید یک نیروی تحریک کننده برای سوزاندن چربی ها را وارد بدن کرده که این امر کمک می کند تا سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسید. اما توجه داشته باشید اگر تنها بخواهید از دمنوش های لاغری استفاده کرده ولی غذاهای چرب و چیلی را کنار نگذارید به هیچ عنوان به خواسته خود نخواهد رسید.

 

ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز

در خصوص مواد تشکیل دهنده دمنوش لاغری دکتر بیز باید بدانید این دمنوش از گیاهان کاملا طبیعی بوده که در روند کاهش وزن تاثیر زیادی دارد. به طوری که این محصول از مقداری کافئین و ترکیب چند گیاه تولید شده با این حال با خوردن آن می توان کمبود مواد، ویتامین، پروتئین و کربوهیدرات را جبران کرده به طوری که بسیاری از کارشناسان شباهت ترکیبات دمنوش گیاهی دکتر بیز را به انسولین می دانند و به همین جهت این چای خواص ضد دیابتی نیز دارد. افراد می توانند دمنوش لاغری دکتر بیز را به‌ عنوان جایگزینی بسیار مناسب چای سیاه یا آبمیوه قرار داده و علیرغم بهره‌ مندی از خواص آن، از طعم بی نظیر نیز لذت ببرند.

 

رعایت نکات موثر جهت رفع چاقی همراه با استفاده مداوم از دمنوش لاغری آریانا
مصرف خوراک گیاهی دارای ترکیبات کربوهیدرات ها و پروتئین ها مانند: عدس، لوبیا، نخود، ماش و …

– مصرف سبزیجات تازه و میوه ها در طول روز به مقدار مناسب و کافی. سبزیجات از قبیل گل کلم، هویج، کرفس، اسفناج، شلغم، جعفری، پیاز و میوه ها از قبیل هندوانه، توت فرنگی، سیب و گریب فروت

– تهیه و مصرف غذای های آب پز یا بخار پز شده و پرهیز از غذای های (در روغن) سرخ شده و فست فود ها از قبیل پیتزا و…

– استفاده حداقل از روغن های با چربی اشباع نشده و استفاده از روغن کنجد، روغن زیتون، روغن جوانه گندم، روغن آفتاب گردان و روغن دانه ذرت به مقدار خیلی کم

– اجتناب از مصرف کیک و شیرینی های خامه ای، شکلات، آبنبات و خوراک حاوی مواد قندی مانند مربا، حلوا و…

– عدم مصرف مشروبات الکلی

– عدم مصرف اغذیه آلرژی زا و جویدن آدامس

– انجام فعالیت های ورزشی سبک روزانه مانند دویدن، دویدن در جا، پیاده روی تند، شنا و دوچرخه سواری

 

منبع نوشته های بالا


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:11


مهمترین خواص دمنوش لاغری دکتر بیز/09109483228

دمنوش های لاغری چند منظوره دکتر بیز
چیزی که بسیار مورد اهمیت است خاصیت چند منظوره بودن این دمنوش های گیاهی دکتر بیز است که این امکان را به وجود آورده است تا هر آنچه که یک فرد برای رسیدن به وزن ایده آل و مناسب خود می خواهد از نظر خواص چربی سوزی و کم شدن اشتها را در یک پک دمنوش لاغری دکتر بیز برای او فراهم کند .

دمنوش دکتر بیز لاغری یک نوع دمنوش صد در صد گیاهی و صد در صد استاندارد می باشد که تعداد دوز های گیاه های مخلوط شده در هر پک آن ( دمنوش لاغری بسته 120 تی بگ دکتر بیز ) تماما اندازه گیری شده و با دقت کافی بسته بندی و آماده شده است.

 

ترکیبات موجود در دمنوش های لاغری دکتر بیز
ترکیباتی که در دمنوش گیاهی دکتر بیز قرار گرفته است شامل 8 عدد گیاه مفید و موثر است. از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: زیره، زالزالک، چایی ترش، تخم کرفس، قره قروت، ریشه جعفری و میوه کرن بری در هر بسته دمنوش دکتر بیز برای لاغری 120 بگ وجود دارد که مناسب برای مصرف 40 روز است.

برای خرید اینترنتی دمنوش دکتر بیز می توانید روی سایت تخصصی گانودرما دات آی آر که به عنوان اولین و معتبرترین سایت محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته شده است سفارش دهید. سایت گانودرما برای خرید اینترنتی دمنوش لاغری دکتر بیز اصالت داشتن و مجوز دار بودن محصول عرضه شده را ضمانت می کند.

 

فرآیند لاغری با دمنوش دکتر بیز
دمنوش لاغری گانودرما دکتر بیز با داشتن گیاهان ارگانیک و اصل، چربی ها را اکسید می کند و باعث می شود که تاثیر فعالیت آنتی اکسیدان پلاسما افزایش یابد و همچنین می تواند به کم شدن کلسترول در بدن کمک کند. دمنوش گانودرما دکتر بیز پلی فنول هایی دارد که باعث می شود این اثر از شیوع عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کند و موجب مهار شدن اکسیداسیون می شود.

محصولات دمنوش دکتر بیز خاصیت دو منظوره ای دارند به این معنی که اگر نیم ساعت قبل از خوردن غذا میل شود موجب کم شدن اشتها می شود و اگر یک ساعت بعد از غذا مصرف شود موجب چربی سوزی می شود.

 

مهمترین خواص دمنوش لاغری دکتر بیز
از مهمترین و اصلی ترین خاصیت های این نوشیدنی با ارزش می توان به موارد زیر اشاره کرد: تاثیر فعالیت آنتی اکسیدان های پلاسما را افزایش می دهد، از ایجاد بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند، در کاهش وزن و تناسب اندام اثرگذار است، دارای گیاهان ارگانیک می باشد، خاصیت اکسید کنندگی چربی های مزاحم بدن را دارد و باعث کم شدن کلسترول خون می شود. قابل توجه است که لاغری با این دمنوش حاصل شود بدون بازگشت است.

خرید دمنوش لاغری بیز

اثرات دمنوش های لاغری دکتر بیز
در حالت کلی دمنوش های گیاهی از مهمترین و بهترین نوشیدنی ها به شمار می آید. لاغری با دمنوش دکتر بیز بسیار اثربخش است. این دمنوش دکتر بیز خواص بسیار شگفت انگیزی دارد و قادر است در کمترین زمان لازم اثر فوق العاده خود را نشان دهد.

این دمنوش دکتر بیز شامل انواع کربوهیدرات ها و پروتئین ها می باشد و می تواند کمبود های شما را از این نظر جبران کند. دمنوش دکتر بیز تماما گیاهی بوده است و شما می توانید هر مقداری که دلخواه تان است از آن استفاده کنید. خانم هایی که باردار هستند و یا در دوران شیردهی به سر می برند لازم است که قبل از مصرف حتما با پزشک مربوطه مشورت کنند. هر چند که دمنوش دکتر بیز دارای مجوز رسمی است و کاملا بهداشتی می باشد.

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:46


باید ها و نباید ها در خصوص دمنوش لاغری آریانا:/09109483228

لاغری با دمنوش ها
اگر شما فردی هستید که در پی رسیدن به وزن مناسب و ایده آل خود هستید و روش ها و متد های متفاوتی را برای رسیدن به وزن مناسب امتحان کرده اید بهتر است بدانید که یکی از روش های رایج برای لاغر شدن استفاده از دمنوش های لاغری است.

مارک ها و برند های مختلف و گوناگونی برای دمنوش های لاغری در بازار وجود دارد. شاید بعد از استفاده از این دمنوش های لاغری مختلف که تعریف و تبلیغ زیادی هم از آنها شنیده و دیده بودید، به این نتیجه رسیدید که وزن شما دچار هیچ گونه تغییری نشده است و یا این که برای مدت زمان کمی وزن کم کرده اید و بعد دوباره به شرایط قبل بازگشته اید که تنها هزینه های الکی و گزاف برای خرید آنها صرف نموده اید.

لازم به ذکر است که بعضی از این دمنوش های لاغری می تواند باعث پدید آمدن اختلالات گوارشی نیز شوند و می تواند به بافت ها و اندام هایی مانند کبد هم صدمه جدی وارد کند. اگر به این فکر می کنید که چطور می شود که این دمنوش های لاغری به مقدار زیاد به فروش می روند. بهتر است بدانید که دمنوش های لاغری که تحت نظر سازمان غذا و دارو می باشند و تایید شده اند. استاندارد های مواد غذایی و خوراکی و دارویی در آن رعایت شده است صرف این است که بر روی یک محصول عنوان دمنوش لاغری درج شود و این به هیچ عنوان نشان دهنده ی این نیست که حتما مخصوص لاغر شدن است و فقط باعث لاغری می شود.

شایان ذکر است که در تولید و فرآوری انواع دمنوش های دکتر بیز علاوه بر کارشناسان علوم تغذیه از کارشناس ها و متخصصان دارو شناسی گیاهی کمک گرفته شده است به گونه ای که تمام دوز های گیاهی که در هر پک این محصول موجود است، نسبت ترکیب شدن گیاهانی که در آن وجود دارند، مقدار تاثیر هر کدام از گیاهانی که در ترکیب اصلی آن وجود دارند، با دانش بسیار و تخصصی و دقت بسیار بالا مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

همین امر موجب شده است که این دمنوش گیاهی لاغری دکتر بیز به دمنوشی تبدیل شود که در کشور ما توسط سازمان غذا و دارو تحت عنوان تنها دمنوش لاغری نام برده شود که در حال حاضر همه ی تاییدیه های تغذیه ای از جمله سیب سلامت و تاییدیه سازمان غذا و دارو را هم گرفته است.

 

آشنایی با دمنوش لاغری آریانا و خواص آن

 

دمنوش ها از دیرباز تا کنون بسیار مورد استفاده بوده اند. دمنوش ها جهت رفع بسیاری از بیماری ها که بارز ترین آنها لاغری و چاقی است استفاده می شوند ولیکن تهیه آن جهت دستیابی به نتیجه مثبت بسیار اهمیت دارد و در این میان فروشگاه دمنوش لاغری از برترین فروشگاه ها جهت تهیه انواع دمنوش ها به خصوص دمنوش لاغری آریانا می باشد. فروش دمنوش لاغری آریانا در بسیاری از فروشگاه مانند فروشگاه دمنوش لاغری بسیار رواج دارد و علت آن مرغوبیت محصولات شرکت آریانا و اطمینان به عملکرد فروشگاه دمنوش لاغری جهت تهیه و مصرف دمنوش ها می باشد چرا که فروشگاه دمنوش لاغری سال های بسیاری در تهیه و فروش انواع دمنوش ها فعالیت دارد.

 

چاقی یا لاغری:

در جامعه فعلی افراد به دلایلی مانند کم تحرکی، عدم پرهیز های غذایی، مصرف انواع فست فود ها، عدم حرکت های ورزشی و پیاده روی در طول روز با مشکل چاقی و اضافه وزن مواجه می شوند که جهت رفع آن اقدام به انجام روش های گوناگونی می نمایند که یکی از این روش ها مصرف دمنوش های لاغری از جمله دمنوش لاغری آریانا است. البته استفاده از دمنوش لاغری باید با پرهیز های غذایی و ورزش همراه باشد در غیر اینصورت فرد به نتیجه دلخواه و مورد نظر خود نمی رسد. آنچه در استفاده از دمنوش های لاغری بسیار حائز اهمیت است مرغوبیت محصول و تاثیر گذاری آن است در واقع در صورت استفاده از دمنوش های به اصطلاح قلابی افراد پس از استفاده از یک تا دو دوره از دمنوش ها کاهش وزنی در خود مشاهده نمی نماید.

 

خواص استفاده از دمنوش آریانا:

دمنوش آریانا از گیاهان دارویی حاوی ارگانیک تهیه شده که اسکید کننده چربی است بدین خاطر دارای فوایدی است که ادامه به آنها اشاره می شود.

– کاهش اشتها

– چربی سوزی پس از مصرف هر وعده غذایی

– افزایش فعالیت آنتی اکسیدانهای موجود در پلاسمای خون

– کاهش بیماری های قلبی و عروقی

– حفاظت از کبد

– جلوگیری از رشد باکتری های مستعد بیماری اسهال

– جلوگیری از التهابات ویروسی دستگاه گوارش

– استفاده از دمنوش ها نامناسب سبب بروز بیماری های متعدد همچون بیماری های گوارشی در فرد می شود.

تنها نکته در استفاده از دمنوش لاغری، خرید دمنوش از فروشگاه معتبر همچون فروشگاه دمنوش لاغری است و پس از اتمام دوره مصرف دمنوش باید پرهیز های غذایی و انجام حرکت های ورزشی ادامه یابد تا فرد دوباره با چاقی و چربی های اضافی مواجه نشود در حقیقت دمنوش ها نوعی محرک جهت چربی سوزی هستند و عامل اصلی کاهش وزن ورزش مداوم و رژیم غذایی مناسب است.

 

باید ها و نباید ها در خصوص دمنوش لاغری آریانا:

قبل از خرید این دمنوش از فروشگاه دمنوش لاغری لازم است در خصوص باید ها و نباید ها اطلاعات کافی در اختیار داشته باشیم.

– استفاده از دمنوش آریانا در زمان بارداری و شیردهی مناسب نمی باشد.

– در صورت مبتلا بودن به بیماری و یا مصرف دارویی خاص باید در خصوص استفاده از این نوع دمنوش با پزشک مربوطه مشورت نمایید.

– در صورتی که دمنوش آریانا به همراه داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین و آسپرین استفاده شود سبب کاهش اثرگذاری دارو ها می شود.

– در استفاده از دمنوش ها نباید زیاده روی کرد چرا که اغلب آنها جهت چربی سوزی مصرف می شوند و در صورت استفاده فراوان چربی های مورد نیاز بدن از بین رفته و فرد با مشکلات متعددی درگیر می شود.

 

– زمان استفاده از دمنوش بسیار حائز اهمیت است چرا که دمنوش های لاغری نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی جهت کاهش میل به غذا و نیم ساعت بعد از مصرف غذا جهت چربی سوزی باید استفاده می شوند.

نظیری در این محصول نهفته است و این امر دلیل اصلی پرفروش بودن این محصول در کل کشور شد.

– دمنوش لاغری آریانا را باید به صورت گرم مصرف نمود در غیر اینصورت کارایی مورد نظر را نخواهد داشت.

– مصرف زیاد دمنوش لاغری آریانا سبب کاهش فشار خون می شود.

نحوه مصرف دمنوش لاغری آریانا:

در دستورالعمل زیر در زمان خرید دمنوش از فرودگاه سرزمین لاغری در اختیار افراد قرار داده می شود.

– ابتدا باید مقدار اندکی از دمنوش را در ۲۵۰ سی سی آب جوش ریخته و به آن ۳۰ دقیقه زمان دهید تا کاملا دم بکشد سپس آن را به صورت گرم مصرف نمایید در صورت تمایل می توانید مقداری عسل به آن اضافه نمایید.

– در صورت افزایش سلول های چربی باید میزان دمنوش و آب را افزایش دهید.

– جهت استفاده از دمنوش باید نیم ساعت قبل و بعد از هر وعده غذایی یک لیوان مصرف شود تا تاثیر گذاری حقیقی را داشته باشد.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 298 هزار تومان


1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 270 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 596 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 540 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 894 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 790 هزار تومان

 

 

فروشگاه دمنوش لاغری:

یکی از برترین فروشگاه ها به جهت خرید انواع دمنوش ها از جمله خرید دمنوش لاغری آریانا، فروشگاه دمنوش لاغری است. این فروشگاه مورد تایید وزارت بهداشت بوده و تمامی محصولات آن از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تهیه شده است. قیمت دمنوش لاغری آریانا مصوب بوده و همواره فردی جهت ارائه خدمات مربوطه به صورت آنلاین وجود دارد که این مسئله سبب افزایش رضایت مشتریان از فروشگاه دمنوش لاغری شده است.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:44


تفاوت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با دیگر محصولات/09109483228

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری

لاغری با سبوس برنج دکتر بیز، یکی از مهمترین خواص و دلایل خرید این محصول می باشد. اگر قصد دارید که سبوس برنج دکتر بیز را برای لاغری و کاهش وزن مصرف کنید، طریقه مصرف آن به منظور اثرگذاری بر کاهش وزن به صورت زیر می باشد:

· در وعده صبحانه: اگر ۱۰ دقیقه قبل از صبحانه، مقداری از سبوس برنج را با یک لیوان شیر مخلوط کرده و میل کنید، باعث می شود که اشتهای شما در طول روز کاهش پیدا کند و انرژی بیشتری داشته باشید.

· در وعده ناهار و شام: مخلوط کردن سبوس برنج دکتر بیز با ماست و مصرف آن ۱۰ دقیقه قبل از صرف وعده ناهار و شام، اشتهای شما را کم کرده و میزان سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد.

علاوه بر لاغری و کاهش وزن، درمان دیابت، ریزش مو، جلوگیری از یبوست و جلوگیری از چین و چروک پوست از دیگر خواص سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز می باشد. سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد به طوری که هر کس می تواند آن را خریداری و از خواص بی نظیر آن بهره مند شود.

 

سبوس برنج چیست؟

شاید بسیاری از شما هم شنیده باشید که در حال حاضر استفاده از سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز بسیار رواج پیدا کرده است. حال قبل از اینکه در خصوص خواص منحصر به فرد این محصول اطلاعاتی به دست آورید و ببینید که سبوس برنج قهوه ای چه فایده ای دارد، بهتر است ابتدا سبوس برنج را بشناسید. به طور کلی باید بدانید پودر سبوس برنج قهوه ای از لایه های سخت خارجی دانه برنج قهوه ای که شامل الورن ترکیبی و پوسته می شود، است. این محصول از ضروری ترین بخش برنج به شمار رفته که به عنوان یک محصول جانبی تصفیه شده تولید می شود و در بازار ارائه می گردد، زیرا هنگامی که برنج از پوست آن جدا شده بخش زیادی از ارزش غذایی خود را از دست داده بنابراین پیشنهاد می ‌شود برای رعایت رژیم غذایی سالم تر حتما از پودر سبوس برنج قهوه ای بیز در غذاهای خود استفاده کنید.

 

 

 

سبوس برنج گانودرما

حال هنگامی که به سوال سبوس برنج قهوه ای چیست پاسخ داده شد شاید برای شما هم سوال دیگری پیش بیاید که چرا در بیشتر مواقع پیشنهاد می شود که سبوس لایه دوم یا برنج قهوه ای دکتر بیز تهیه شده و مصرف شود. به طور کلی باید بدانید سبوس برنج قهوه ای خواص منحصر به فردی دارد که اگر با قارچ گانودرما ترکیب شود این خواص دوچندان خواهد شد. به طوری که این قارچ نیز یک گیاه کاملا درمانی بوده که استفاده از پودر آن به صورت فرآوری شده در کنار سبوس برنج می تواند فواید متعددی به دنبال داشته باشد. از این رو می ‌بینیم که فروش سبوس برنج قهوه ای بسیار رونق پیدا کرده است. در خصوص طبع سبوس برنج قهوه ای باید توجه داشته باشید که این محصول دارای طبیعت معتدل بوده از این رو مصرف آن هیچ گونه ضرری برای شما نخواهد داشت. اما توجه داشته باشید در زمینه نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز لازم است به صورت روزانه بین ۳ تا ۶ لیوان آب و مایعات میل کنید تا مشکل ساز نشود. از طرفی باید در مصرف این محصول اعتدال را رعایت کنید تا عوارض جانبی برای شما نداشته باشد.

 

 

سبوس لایه ی دوم برنج قهوه ای

علاوه بر اینکه پودر گانودرما و سبوس برنج شرکت دکتر بیز در کنار هم ارائه می شود لازم است بدانید یکی دیگر از دلایلی که موجب شده است خرید سبوس برنج دکتر بیز بسیار مورد توجه افراد قرار گیرد، تولید این سبوس از لایه دوم برنج قهوه ای می باشد به طوری که باید بدانید سایر سبوس های موجود در بازار تمام ویژگی های سبوس لایه دوم برنج دکتر بیز را ندارد زیرا این محصول برای اینکه بتواند از تمام ویتامین های موجود در سبوس برنج استفاده بهینه کند از لایه دوم برنج که فواید بیشتری دارد تولید شده است. با این حال جالب است بدانید فواید سبوس برنج دکتر بیز بسیار بیشتر از برنج می باشد پس استفاده از آن برای سلامتی ضرورت زیادی دارد.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 85 هزار تومان

 

1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 78 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 156 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 255 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 229 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 510 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 445 هزار تومان

 

 

 

تفاوت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با دیگر محصولات

علاوه بر اینکه محصولات دکتر بیز سبوس برنج از لایه دوم برنج تولید شده است لازم است بدانید تفاوت دیگری نیز در سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز با سایر محصولات وجود دارد. به صورتی که لازم است توجه داشته باشید این محصول در بسته بندی بهداشتی به صورت ساشه ارائه شده و شما می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و در کنار غذای خود استفاده کنید و از تمامی خواص آن بهره ببرید. این موارد در کنار هم موجب شده در حال حاضر سبوس برنج قارچ گانودرما تولید شده در شرکت بیز بی نظیر باشد و همانطور که گفته شد سبوس برنج قهوه ای قیمت مناسبی هم دارد.

 

 

سبوس برنج دکتر بیز و لاغری

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:8


مهم ترین ویژگی های سبوس برنج دکتر بیز به شرح زیر می باشند :/09109483228

مهم ترین ویژگی های سبوس برنج دکتر بیز به شرح زیر می باشند :

 

کاهش اشتها و کاهش وزن
سرشار از ویتامین‌های A , B , K
حاوی کلسیم -ملانین- اسید فولیک و منگنز
تقویت قوای جنسی و بهبود عملکرد قلب و کبد
بهبود عملکرد مغز
دارای اثر آنتی اکسیدان قوی و جلوگیری از چین و چروک پوست
توقف ریزش موها
اطلاعات تکمیلی در خصوص سبوس برنج دکتر بیز
خرید سبوس برنج لایه دوم دکتر بیز ، قیمت سبوس برنج دکتر بیز ، خواص سبوس برنج دکتر بیز ، سبوس برنج دکتر بیز ، سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری ، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای چی خوبه ، طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز ، نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز ، سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو ،

نکاتی در رابطه با اجزای سبوس برنج
علاوه بر این ، سبوس برنج به دلیل محتوای زیاد اسیدهای چرب اشباع نشده ، غذایی سالم محسوب می شود. مقادیر قابل توجهی از ترکیبات فعال زیستی مانند γ ‐ oryzanol ، توکوترینول ، توکوفرول و α ‐ sitosterol و همچنین فیبرهای غذایی مانند α ‐ گلوکان، پکتین و صمغ در سبوس برنج یافت شده است.

به طور خاص ، γ ‐ oryzanol ، آنتی اکسیدان اصلی موجود در سبوس برنج ، دارای یک فعالیت آنتی اکسیدانی 10 برابر بیشتر از توکوفرول است ، در حالی که توکوترینول 40-60 برابر بیشتر از توکوفرول فعالیت آنتی اکسیدانی دارد. با این حال ، نسبت این مواد شیمیایی گیاهی با توجه به نوع سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز متفاوت است. علاوه بر این ، سبوس برنج حاوی موادی از جمله هیدروکسی ، متوکسی سینامیک اسید (FA) است که دارای اثرات محافظتی و آنتی اکسیدانی می باشد.

 

فروش سبوس برنج قهوه ای با قیمت مناسب

 

یکی از منحصر به فرد ترین محصولات تولید شده در شرکت بیز سبوس برنج قهوه ای می باشد که در حال حاضر فروش این محصول از طریق فروشگاه دمنوش های لاغری آغاز شده است. توجه داشته باشید از آنجایی که سبوس برنج قهوه ای خواص بسیار زیادی دارد مشاهده می شود که امروزه استفاده از آن توسط افراد زیادی رواج پیدا کرده است و اگر شما هم تمایل دارید با مشخصات و تاثیرات سبوس برنج قهوه ای بیشتر آشنا شوید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشید. به طور کلی سبوس برنج، غلاتی بسیار غنی محسوب می شود که توسط شرکت های زیادی تولید می شود، اما همه این برندها کیفیت مطلوب را نداشته بلکه یکی از باکیفیت ترین محصولات موجود، تولید شده در شرکت بیز است. علاوه بر کیفیت سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز قیمت مناسبی دارد.

 

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و خاصیت لاغر کنندگی آن

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، تاثیر فوق العاده ای بر کاهش وزن دارد. با مصرف روزانه سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز قبل از غذا، میزان اشتها کاهش می یابد.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و خاصیت لاغر کنندگی آن

 

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد. چرا که با عرضه این محصول شما می توانید ویتامین ها و پروتئین های از دست رفته برنج را در زمان کندن پوست آن، جبران کنید و از آنها بهره مند شوید. سبوس برنج دکتر بیز و لاغری به کمک آن، سبب شده است که فروش این محصول به شدت مورد توجه قرار گیرد.
سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز

سبوس برنج، جزو آن دسته از محصولاتی است که نمی توانید آن را به صورت طبیعی تهیه و مصرف کنید بلکه برای استفاده از آن باید به صورت جداگانه آن را تهیه کنید. حتما تاکنون بارها شنیده اید که بخش قابل توجهی از خواص و مواد مغذی گیاهان در پوست آنها وجود دارد و با دور ریختن پوست گیاهان، خواص آن را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهید. مصرف برنج نیز به این صورت بوده و خیلی ها با دور ریختن پوست برنج که بعد از شلتوک قرار دارد، خود را از مواد مغذی سبوس برنج محروم می کنند.

از این رو شرکت دکتر بیز بار دیگر با اقدامی کاملا مناسب سعی کرده است تا سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را در بسته بندی های کاملا بهداشتی وارد رژیم غذایی روزانه شما کند. پودر سبوس برنج دکتر بیز به منظور استفاده از تمام ویتامین های موجود در آن کاملا به پایداری رسیده و بعد از آن عملیات بسته بندی به شکل ساشه بر روی آن انجام گرفته است. لازم است بگوییم که فواید سبوس برنج دکتر بیز از خود برنج بیشتر بوده و با جداسازی آن میزان قابل توجهی از ویتامین ها و پروتئین های موجود در برنج از بین می رود. از این رو خرید و مصرف سبوس برنج دکتر بیز، بهترین راه برای جبران ویتامین های از دست رفته می باشد.

(تصویر ۱)
طریقه استفاده سبوس برنج دکتر بیز

سبوس برنج را هم می توانید در زمان جوش خوردن برنج و هم در زمان جوش خوردن انواع خورش به منظور لعاب دار کردن آنها، مورد استفاده قرار دهید. به این صورت که در زمان جوش خوردن به ازای هر نفر یک ساشه سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز به آنها اضافه کنید. اضافه کردن سبوس برنج دکتر بیز به غذا عطر و طعم بسیار دلپذیری به آن می دهد. علاوه بر این، استفاده از سبوس برنج دکتر به برنج خارجی باعث می شود که آن برنج از طعم برنج ایرانی برخوردار شود.

 

منبع نوشته های بالا


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:8


خرید سبوس برنج دکتر بیز با کیفیت/09109483228

تاثیر و خواص سبوس برنج دکتر بیز برای درمان ریزش موها
ترکیبات موجود در سبوس برنج مانند اسید لینو لئیک و همچنین پلی کوزانول می توانند برای درمان ریزش موها بسیار مفید باشند.همانطور که می دانید برنجی که ما مصرف می کنیم فاقد ترکیبات سبوس هستند که ویتامین ها و مواد مغذی بسیار زیادی در سبوس برنج وجود دارد و برنج سفید فاقد این مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای بدن است.از دیر باز خواص بی نظیر سبوس برنج برای ریزش مو ها مطرح بوده است و یکی از مهمترین درمان ها برای ریزش موها استفاده از سبوس برنج است.

ترکیبات مغذی موجود در سبوس برنج سبب می‌شوند تا فولیکول های مو جدید در سر شما تشکیل شوند که می‌تواند باعث شود تا موهایی که دچار ریزش شده اند نیز به صورت مجدد رویش داشته باشند.شاید این تصور را داشته باشید که ریزش موها می تواند بر اثر عوامل ارثی نیز به وجود بیاید. در توضیح باید بگویم که ریزش موی آندروژنیک یا همان ارثی به جهت بالا بودن هیدرو تستسترون در بدن است و این امر به دلیل عدم مهار آنزیمی به نام ردوکتاز ۵ آلفا می باشد.
ترکیبات موجود در سبوس برنج می‌توانند این آنزیم را مهار کرده و از ریزش موی ارثی جلوگیری کنند.

علاوه بر موارد گفته شده ترکیبات مغذی موجود در سبوس برنج مانند آهن و زینک و مس باعث می شوند تا گردش خون در پوست سر بسیار بهتر صورت گیرد.این امر سبب می‌شود تا خونرسانی به بافتهای پوست سر و موها و ریشه موها تقویت شده و از این رو شما موهای مستحکم تری داشته باشید.
همچنین وجود ویتامین های خانواده B و ویتامین E از دیگر ترکیبات موجود در سبوس برنج باشند که می تواند به تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها کمک کنند.همانطور که دیدید سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش موها بسیار مفید است و این محصول به طور صد در صد از لایه دوم برنج قهوه ای تهیه شده است.

استفاده از سبوس برنج موجب می‌شود تا یبوست های طولانی مدت درمان شده و بسیاری از مشکلات بدن و معده که در اثر اختلالات کارکرد در سیستم گوارشی می‌باشند حل شود.از این رو این فراورده علاوه بر درمان ریزش مو می‌تواند به افزایش ایمنی بدن کمک کند زیرا علاوه بر بهبود کارکرد معده حاوی ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز بدن است که می توانند در سلامت عمومی بدن تاثیر گذار باشند.از این رو در بسیاری از محصولاتی که جهت درمان و توقف ریزش موها تهیه می‌شوند از عصاره سبوس برنج استفاده می‌شود.

شاید با خودتان این سوال را بپرسید که سبوس های برنج خانگی نیز می توانند بسیار موثر در درمان مشکلات ریزش مو به شمار می آیند. در پاسخ باید بگویم که میزان خلوص و غلظت عصاره های خانگی به اندازه سبوس برنج دکتر بیز نمی باشد و این محصول به طور صد در صد از لایه دوم برنج قهوه ای تهیه شده است که می‌تواند اثربخشی بسیار زیادی در درخشندگی و جلوگیری از ریزش موها و خشکی آنها داشته باشد.
جهت خرید سبوس برنج دکتر بیز با کیفیت ترین قیمت می توانید از این قسمت اقدام کرده و انواع محصولات قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این برند را با بهترین قیمت تاریخ تولید به روز و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

 

فروشگاه پرشین خرید


نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:8



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by madaran123 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




میلاد




خرید از فروشگاه سحر چه مزایا و معایبی دارد
یک خرید معرکه و مناسب با فروشگاه سحر
یک محصول واقعی و با کیفیت در فروشگاه سحر
طراحی داخلی فروشگاه سحر چگونه است
چطوری میتوانیم از فروشگاه سحر خرید کنیم
فکر درست درباره ی فروشگاه سوپریم
بهتر شدن آسایش شما با فروشگاه سوپریم
الان یک موقعیت خرید عالی از فروشگاه سوپریم است
بسته بندی شیک فروشگاه سوپریم
یک روش حرید متداول از فروشگاه سوپریم
فروشگاه سرپریم یک فروشگاه با اعتبار است
یک خرید مطمئن برای شما ،خرید از فروشگاه سوپریم است
فروشگاه سوپریم یک فروشگاه قانونمند
فروش فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا و مطمئن
خرید ازفروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر
سیر سیاه در اصفهان
سیر سیاه مشهد
فروش سیر سیاه در شیراز
سیر سیاه و سرطان
سیر سیاه برای کبد چرب
فروش دوربین مداربسته
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس madaran123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: