لمینت برای روی دندان

.....................



لمینت برای روی دندان

لمینت برای روی دندان بکار رفته و سطح دندان از بافت های طبیعی است و با رعایت نکردن بهداشت دهانی باعث پلاک میکروبی شود. اگر دندانی که لمینت شده باشد پوسیده شود میتوان آنا ترمیم کرد و مشکلی را ایجاد نکرده .
اگر دندان های جلو احتمال پوسیدگی از قبل را داشته باشد با انجام لمینت نیز پوسیده شده و میتوان با مراقبت های دهانی و مسواک و نخ دندان از بروز میکروب و پلاک های مجتمع جلوگیری کرد و لمینت میتواند یکی از راه های کم کردن پوسیدگی دندان ها شود.

با پیشرفتی که در علم میسر شده است میتوان به درمان های با کیفیت بالا دست پیدا کرد و رضایت افراد را جمع کرد و بیشترین رضایت از دندانپزشکان است که با پیشرفت در زمینه های زیبایی با تکنیک و مواد و تجهیزاتی که هرروزه افزوده میشوند درمان های بهتری را انجام داده و بیشترین سهم را لمینت دندان به خود اختصاص داده و بعد از ورود این نوع درمان به عرضه ی پزشکی انقلابی را در درمان به عمل آورد و یکی از موارد زیبایی دندان به حساب می آید.
یکی از روش های ترمیم و درمانی دندان لمینت است که با برجسته ترین پزشکان در این زمینه گفتگو شده و گفته های آن ها را در این زمینه میگوییم.
برای از بین بردن و اصلاح کردن بدرنگی ها، بدشکلی ها، بهم ریخته بودن دندان ها، درست کردن فاصله ی بین دندانی از لمینت استفاده شده .لمینت به صورت روکشی از جنس برسلن چینی داشته و با استفاده از چسبهای خاصی به رنگ دندان درآمده و با تراش کمی به دندان می چسبد.
یکی از راه های اساسی و ترمیم درمانی زیبایی دندانپزشکی هالیوودی میتواند لمینت باشد و بعد از آن به درمان زیبایی دندان معروف شد . پوسته های لمینت از جنس آکریل ساخته شده و برای فیلمبرداری کردن از بازیگران به کار گذاشته شده و این پوسته با این جنس به راحتی از روی دندان ها جدا شده و بصورت دائمی نمی باشد ولی لمینت که از جنس برسلن است به صورت دائمی بوده و روی دندان ها می چسبد.
در عرضه ی بازیگری یکی از سرگرمی های زیبایی در میان بازیگران درمان لمینت بوده که در بین مردم فراگیر شده و این ترمیم زیبایی به بیست سال پیش بوده و برای ستارگان یسینما به نوعی سرگرمی محسوب شده تا لبخند زیباتری را داشته باشند.

چه افرادی متقاضی لمینت هستند :
افراد زیادی هستند که از وضعیت دندانی خود راضی نیستند و برای داشتن زیبایی و لبخند خود متقاضی درمان لمینت هستند و برای در هم ریختگی دندان های خود که نمایان هستند کاربرد داشته .
هرچقدر که این درهم ریختگی های دندانی بیشتر باشند مشکلات درمانی نیز بیشتر شده . یکی از علت های اساسی برای تقاضای لمینت درهم بودن دندان های جلویی است که هنگام صحبت کردن و یا خندین دیده شده و منظره ای ناخوشایند را به چهره ی فرد میدهد .
در مواردی که تمیز کردن فاصله ی بین دندانی مشکل باشد و به پوسیدگی و التهاب منجر شده در لثه ی جلویی میتواند آسیب وارد کند و در مواردی صحبت کردن را با مشکل روبرو میکند و برای درمان این نوع مشکل باید لمینت بکار برد و در مواردی بعد از آن از روکش ها ی سرامیکی و یا درمان های ارتودنسی کمک گرفت.
سدسته ای از افراد با مشکل فواصل بین دندان هایشان مواجه هستند و با لبخند زدن این فاصله نمایان شده و این نوع فاصله ی بین دندانی اگر از نوع متوسط و خفیف باشد شاید نیاز نباشد ولی اگر فاصله ی زیادی داشته باشد و یا فاصله ی بسیار کمی باشد که باعث روی هم رفتگی دندان های جلو شود برای درمان باید از ارتودنسی و بعد از روکش استفاده کرد و برای از بین بردن لک ها و بد رنگیها نیز از لمینت استفاده کرد.
افرادی که دندان هایشان به سرعت رنگ میگیرند باید لمینت بکار برد زیرا در این دسته دندان ها درمان با بلچینگ موفقیت آمیز نبوده و با استفاده از لمینت میتوان سطح آن را صیقلی کرد و کاربرد بیشتر آن در دندان های فک بالایی جلو است و اگر روی دندان های پرشده رنگ های خوبی از مواد پرکردنی نباشد میتوان آن ها را برداشت و با استفاده از این پوسته آن ها را به صورت یکدست پوشش داد و یکی دیگر از موارد قابل درمان کوتاه بودن دندان هاست که میتوان با پوسته ی لمینت به راحتی رفع شوند.

مراحل درمانی لمینت:
برای بکار گذاشتن لمینت روی دندان ها باید پزشک متخصص باتجربه دندان ها را به مقدار نیم میلیمتر تراش داده و لبه های دندان ها را میزان کرده و از دندانی که مدنظر است قالب گرفت و بعد از آن پوسته های لمینت را چسباند.
یکی از راه های درمان زیبایی برای داشتن لبخندی زیبا لمینت کردن کل دندان هایی که در هنگام حرف زدن و لبخند زدن نمایان هستند تا بتوان دندان های یک رنگ و یک شکل را در ردیف هم با فاصله ی مناسب قرار داد که این دندان ها شامل شش دندان جلویی و چهار دندان از هر فک بالا و پایینی بوده که جزو دندان های آسیابی است.

مزایای انجام لمینت:
بکار کذاشتن این پوسته روی دندان از پوسیدگی و خراب شدنش جلوگیری کرده و برخلاف روکش های سرامیکی که دور تا دور دندان تراشیده میشود و بخش زیادی از دندان را از بین میبرند برای بکار گذاشتن این پوسته روی دندان ها مقدار کمی از آن تراشیده شده و باقی آن دست نخورده باقی می ماند و یکی از موارد قابل توجه برای این درمان ماندگاری رنگ این دندان بوده که بسیار مداوم بوده و برخلاف ظاهر نازک آن بسیار مقاوم است و با رعایت کردن بهداشت دهانی طول عمر بیشتری را پیدا خواهد کرد.

چه کسانی نمیتوانند درمان لمینت را انجام دهند :
انجام دادن درمان های زیبایی برای افراد تجویز نمیشود و اگر لثه های عفونی باشد و اگر دندان های تحلیل یافته ای داشته باشند و یا طول دندان ها بیش از حد کوتاه باشند یا مینای دندان از بین رفته باشد و پوسیدگی های شدید داشته باشند نمیتوان با تخریب روبرو باشد و لمینت تجویز نمیشود و نمیتوان از این پوسته استفاده کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 6:59



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by madaran123 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




میلاد




خرید از فروشگاه سحر چه مزایا و معایبی دارد
یک خرید معرکه و مناسب با فروشگاه سحر
یک محصول واقعی و با کیفیت در فروشگاه سحر
طراحی داخلی فروشگاه سحر چگونه است
چطوری میتوانیم از فروشگاه سحر خرید کنیم
فکر درست درباره ی فروشگاه سوپریم
بهتر شدن آسایش شما با فروشگاه سوپریم
الان یک موقعیت خرید عالی از فروشگاه سوپریم است
بسته بندی شیک فروشگاه سوپریم
یک روش حرید متداول از فروشگاه سوپریم
فروشگاه سرپریم یک فروشگاه با اعتبار است
یک خرید مطمئن برای شما ،خرید از فروشگاه سوپریم است
فروشگاه سوپریم یک فروشگاه قانونمند
فروش فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا و مطمئن
خرید ازفروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر
سیر سیاه در اصفهان
سیر سیاه مشهد
فروش سیر سیاه در شیراز
سیر سیاه و سرطان
سیر سیاه برای کبد چرب
فروش دوربین مداربسته
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس madaran123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: