دوربین مدار بسته

.....................



دوربین مدار بسته

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کلی انواع دوربین مدار بسته بپردازیم. با همراه باشید :
اولین دسته را می توان به دوربین های مدار بسته از نوع آنالوگ اختصاص داد.این دوربین ها جز نسل اول cctv ها به شمار می روند.تمامی کابل هایی که از دوربین ها خارج شده در دستگاه دی وی آر جمع اوری می شوند.دی وی آر در دوربین های قدیمی سه وظیفه مهم کنترل و نظرات و ظبط تصاویر را بر عهده داشته و د رواقع به عنوان مغز سیستم فعالیت می کند.کلیه پردازش ها در سری های آنالوگ در دستگاه دی وی آر صورت می گیرد.
دومین دسته مربوط می شود به دوربین های ثابت. این محصولات از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار هستند.ضد نویز بوده و در تصاویر نیز سایه نمی اندازند.از مهم ترین قابلیت های دوربین های ثابت کار در محیط های بسیار کم نور است.امکانات این مدل را می توان مجهز بودن منوی روی تصویر دانست و همچنین دارای قابلیت علامت گذاری بروی تصاویر نیز می باشند.

دوربین مدار بسته
و اما دسته سوم ا ز انواع دوربین مدار بسته را می توان به دوربین های متحرک اختصاص داد.از قابلیت های منحصر به فرد این مدل می توان به قدرت زوم بسیار بالا ان اشاره داشت. همچنین ضد نویز بودن و ضد سایه بودن این مدل نیز زبانزد می باشد.شما در محیط های کم نتور از دوربین متحرک براحتی می توانید استفاده نمایید.تصاویر دارای وضوح بسیار بالایی هستند و در شب نیز امکان تصویر برداری وجود داشته و به عنوان دوربین دید رد شب نیز می توانید از آن استفاده نمایید.این دوربین ها دارای قدرت چرخش ۳۶۰ در حالت افقی را دارند و ۲۴۰ درجه در حالت عمودی..همچنین شما می توانید انها را به انواع شبکه های مختلف نیز متصل نمایید. در ضمن از لحاظ شکل ظاهری نیز دارای طراحی زیبا و شیکی می باشند.در اصطلاح به این مدل ها دوربین های speed dome می گویند.


استفاده از مدل های اسپید دوم دارای مزتی هایی از جمله ضریب امنیتی بسیار بالا و همچنین کاربری فوق العاده انها می باشد.شما در مراکزی امنیتی مهم که نیاز است همیشه تصاویر واضح و دقیقی داشته باشید از دوربین های فوق استفاده می شود.اگر در محیط های باز هم از این مدل دوربین مدار بسته استفاده نمایید قابلیت چرخش به اندازه ۳۶۰ درجه را دارا بوده و اپراتور با کنترل نرم افزاری می تواند زاویه چرخش را برای خود تنظیم نماید.اگر از حالت اتوماتیک دوربین ها فوق استفاده می کنید می توانید برای هر دوربین یک برنامه ریزی خاصی داشته باشید. مثلا در یک تصویر می توانید نقطه هایی که بسیار مورد اهمیت هستند را انتخاب و میزان زوم بروی انها را کم و زیاد نمایید.
این دوربین ها به صورت شبانه روزی در حال ضبط و پردازش تصاویر هستند و با قدرت زوم بالایی که دارند می توانند تصاویر را با کمترین کاهش کیفیت در حالت زوم برای شما ضبط نمایند.زوم واقعی مدل های فوق ۳۷ ایکس زوم اپتیکال است که در حالت دیجیتال این عدد به ۲۰۰ ایکس نیز خواهد رسید . البته همانوطر که می دانید در حالت دیجیتال زوم رابطه معکوسی با کیفیت خواهد داشت و هر چقدر زوم بیشتر شود میزان کیفیت صاویر نیز کاهش خواهد یافت.

دوربین مدار بسته
از دیکگر امکانات دوربین نمدار بسته در مدل های speed dome می توان به وجود هیتر و فن اتوماتیک در داخل محفظه دوربین اشاره کرد.این امکانات در مواقعی که شرایط جوی نا مساع است مورد استفاده قرا رخواهند گرفت.وجود فن باعث شده تا از سوختن دوربین جلوگیری شود و همچنین از نویز گرفتن تصویر نیز جلوگیری می کند.هیتر هم در شرایط جوی بد که هوا بسیار سرد باشد شروع به کار کرده و مانع از یخ زدن بخش های مختلف دوربین خواهد شد. با این امکانات دوربین مدار بسته فوق تا دمای زیر ۲۰ درجه سرما را به راحتای تحمل می کند و در گرمای بالای ۶۰ درجه نیز بدون مشکل کار خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط میلاد در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 7:5



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by madaran123 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




میلاد




خرید از فروشگاه سحر چه مزایا و معایبی دارد
یک خرید معرکه و مناسب با فروشگاه سحر
یک محصول واقعی و با کیفیت در فروشگاه سحر
طراحی داخلی فروشگاه سحر چگونه است
چطوری میتوانیم از فروشگاه سحر خرید کنیم
فکر درست درباره ی فروشگاه سوپریم
بهتر شدن آسایش شما با فروشگاه سوپریم
الان یک موقعیت خرید عالی از فروشگاه سوپریم است
بسته بندی شیک فروشگاه سوپریم
یک روش حرید متداول از فروشگاه سوپریم
فروشگاه سرپریم یک فروشگاه با اعتبار است
یک خرید مطمئن برای شما ،خرید از فروشگاه سوپریم است
فروشگاه سوپریم یک فروشگاه قانونمند
فروش فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا و مطمئن
خرید ازفروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر
سیر سیاه در اصفهان
سیر سیاه مشهد
فروش سیر سیاه در شیراز
سیر سیاه و سرطان
سیر سیاه برای کبد چرب
فروش دوربین مداربسته
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس madaran123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: